Zojuist sla ik het Parool van gisteren open... PS, de bijlage welteverstaan. Staat er een artikel in over BB op het internet. En de schrijver had wel erg vreemde dingen over Bart opgevangen tijdens het luisteren naar de streams 's nacht terwijl Bart een gesprek voerde. Zo luistert Bart erg graag naar de provocerende Duitse band Rammstein en kijkt hij vaak naar Face the death, de verboden film waarin mensen daadwerkelijk vermoord worden (dus geen acteerspel, maar gewoon echte moorden). Ik wist dat ik Bart al niet mocht vanaf het begin, maar na dit gelezen te hebben weet ik het helemaal zeker. EXIT MET DIE LUL!
Lukas
DeeJ
dus we geloven gelijk alles weer ??!!!
Ik ben ook fan van Rammstein en wat is daar nou verkeerd aan ??????????
OK Bart mag er van mij part ook wel uit maar om hem nou meteen een grote LUL te vinden omdat hij volgens jou naar de verkeerde docu's kijkt en muziek luistert dan ben je volgens mij wel errrug erg !!!
help Danny nou eens een keertje
quote:
op 10-10-1999 om 01:26 AM schreef haiko het volgende:
Goedenacht,Zojuist sla ik het Parool van gisteren open... PS, de bijlage welteverstaan. Staat er een artikel in over BB op het internet. En de schrijver had wel erg vreemde dingen over Bart opgevangen tijdens het luisteren naar de streams 's nacht terwijl Bart een gesprek voerde. Zo luistert Bart erg graag naar de provocerende Duitse band Rammstein en kijkt hij vaak naar Face the death, de verboden film waarin mensen daadwerkelijk vermoord worden (dus geen acteerspel, maar gewoon echte moorden). Ik wist dat ik Bart al niet mocht vanaf het begin, maar na dit gelezen te hebben weet ik het helemaal zeker. EXIT MET DIE LUL!
Heb jij Rammstein ooit gehoord ?
niks mis mee namelijk
Face's of death
mmmmmm dit gaat niet speciaal over moorden
het is een hele serie met schokkende filmpjes je kunt ze zo in de videoteek krijgen
ik heb er zelf ook wel eens een gezien
ben ik nu ook een Lul ?
het lijkt er op dat je niet weet wat bijde zaken zijn
en gewoon erg bevooroordeeld bent
greetz
bvd2k
quote:
op 10-10-1999 om 01:23 PM schreef haiko het volgende:
Bijde zaken??? Zolang jij geen Nederlands schrijven kan, trek ik me niets van jou reactie aan. Het is namelijk bEIde zaken. Ik vind het kijken naar Faces of death walgelijk ja, sorry maar ik hou er niet van dat mensen kunnen genieten van de ellende van een ander. Lichamelijke ellende welteverstaan!
Lieve jonge ik ben woordblind
fijn dat jij wel goed kan spellen maar dat heeft niets met de discusie te maken
quote:
op 10-10-1999 om 02:21 PM schreef dop het volgende:
Lieve jonge ik ben woordblind
fijn dat jij wel goed kan spellen maar dat heeft niets met de discusie te maken
Ik ben geen type om medeleiden (medelijden!) te tonen, maar ik ben het met Dop eens...
gaat het hier nou om wie het minste spelfouten maakt??? Pfff, ziek hoor!
---------------------------------------------
While you burn at the stake, I dance with the flames...
---------------------------------------------
[Dit bericht is gewijzigd door She-Wolf (Datum 10 Oktober 1999).]
Ik heb ze ook gezien die serie van Faces of Death.. Ben ik nu ook vreemd?
quote:
Ga ik het nuanceren. Eén minuut van FoD kijken kan nog. Maar voor je plezier de rest van de band bekijken is te debiel voor woorden. Zowel de beelden van de band als de kijker die er blijkbaar (om niet-medische redenen) in geïnteresseerd is, zijn misselijkmakend. Ik zal maar niets zeggen over de mensen die alle 7 (of 6?) banden gezien hebben. Over eelt op je ziel gesproken...
- Bart schijnt een vervent kabouter-fan te zijn, en zich aangesloten te hebben bij het T.T.A.F. (Trik Trak Aktie Front)
- Bart houdt van bananenijs en niet alleen die met spikkeltjes erop.
- Bart leest graag de Suske & Wiske alswel de Donald Duck.
- Bart is wel eens gesignaleerd met meer dan 1 kalfsvleeskroket (van FEBO) in de hand. (Stereo-Kroket)
- Bart heeft een broer, die zich ook zo voordoet.
Hopende u hiermee afdoende geinformeerd te hebben.
Grtz,
Drs. Meerhoerman.
Sensatie en andere sensatie. Maxima (1) was sensatie, een schoorsteenbrand (2) is sensatie en FoD (3) is sensatie. Ik vind 1 lullig (voor maxima), maar nog te begrijpen (want het gaat om de koning en zij kan zich nog wel verbergen), 2 lullig voor de bewoners en een twijfelgeval (men kan zich niet verbergen, maar vaak hebben deze mensen juist wel plezier in hun 15 minutes of fame) en 3 kan ik niet begrijpen.
En dit niet begrijpen kan ik alleen voor mezelf goed praten door aan te nemen dat de mensen, die meerdere keren naar FoD kijken, een zieke geest hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |