ja die beelden zijn erg maar die mensen die andere veroorldelen omdat je er niet naar zou moeten kijken kunnen dat niet weten of ze hebben ze zelf ook gezien. Laat mensen kijken naar wat ze zelf willen.
Mischien een idee dat ze die bandjes naar BB sturen mischien brengt het ze op ideeen
beetje bloed is nooit weg
Nou wil ik eigenlijk zeggen dat IEDEREEN wel eens iets van FoD heeft gezien, maar dat levert teveel commentaar op dus doe ik het maar niet
What to say ? Een glimlach kost minder energie en is bovendien nog gezond ook. Maar zolang er nog mensen bestaan als jij die zich blijven druk maken, hebben we tenminste nog een lineaaltje en blijf je zelf ietsje beschut tegen de allesdoordringende Matrix van de 4e macht en haar tot op het bot misbruikte zgn. 'vrijheid van publikatie'.
quote:
Voor alle duidelijkheid, je hoeft iets niet gezien te hebben om er over te kunnen oordelen.
quote:
(of kan jij niet oordelen over kernenergie (want jij hebt ook nog nooit een atoom zien splitsen, nog een opslag plaats van kernafval gezien)).
quote:
mochten ze een halsmisdaad plegen, dan zal ik roepen: "ik wist het wel, ik heb het altijd al gezegd".
Verder lijkt het me dat Bart dezelfde redenen aanvoert om naar FoD te kijken (of een poging daartoe te wagen) als om Shakespeare te lezen: Opvallen in de groep. Ik heb namelijk weinig op met mensen die van te voren weten dat ze bekeken worden en dan dingen doen die ze normaal niet doen. Lees alsjeblieft wat je leuk vindt. En het integrale reportoire van Shakespeare lees je niet achter elkaar voor de lol, tenzij je een gezonde fascinatie voor Engelse literatuur hebt die m.i. in het leger niet wordt gestimuleerd.
quote:
op 10-12-1999 om 01:24 PM schreef winnie het volgende:
Dus daar komt mijn oordeel weer: ik vind het best als mensen één minuut zien, ik vind het best als mensen een band zien, ik vind het best als mensen alle banden zien, maar die laatste twee groepen hoef ik dus niet te mogen.
Het is leuk dat jij dat allemaal best vindt, maar dat doet er niet zo erg toe, hè? Dit is gelukkig een land waarin mensen vrij zijn te doen en laten wat ze willen zolang ze daarmee anderen geen schade berokkenen. En wat betreft jouw stelling dat mensen die deze banden kijken, criminelen in de dop zijn: dat is echt onzin! Het wordt pas bedenkelijk als mensen de band kijken en daar lustgevoelens van krijgen: dat is het kenmerk van een aankomend seriemoordenaar!
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 12 Oktober 1999).]
quote:
op 10-10-1999 om 01:26 AM schreef haiko het volgende:
Goedenacht,Zojuist sla ik het Parool van gisteren open... PS, de bijlage welteverstaan. Staat er een artikel in over BB op het internet. En de schrijver had wel erg vreemde dingen over Bart opgevangen tijdens het luisteren naar de streams 's nacht terwijl Bart een gesprek voerde. Zo luistert Bart erg graag naar de provocerende Duitse band Rammstein en kijkt hij vaak naar Face the death, de verboden film waarin mensen daadwerkelijk vermoord worden (dus geen acteerspel, maar gewoon echte moorden). Ik wist dat ik Bart al niet mocht vanaf het begin, maar na dit gelezen te hebben weet ik het helemaal zeker. EXIT MET DIE LUL!
Tot op zekere hoogte ben ik het met de stelling eens. Faces of Death is inderdaad voor loosers met een behoorlijk zieke geest.
Maar ik vind mensen al ziek als ze vrijwillig en met veel plezier naar "Vinger aan de Pols" kijken.
En de Duitse band Rammstein bestaat uit een stelletje homo's, dus daar zou ik me al helemaal niet te druk om maken. En smaken verschillen nu eenmaal.
Verder vind ik Bart wel een geschikte vent.
Zeker in vergelijking met de andere heren in BB.
Maaaaaar....... RUUD RuLeS.
Ik vind mensen al ziek als ze zulke beweringen uiten!
Ik geniet niet van Faces of Death.. Het is gewoon een vorm van nieuwsgierigheid denk ik. Sensatiezucht of weet ik veel wat.
En bij SOMMIGE stukjes kan ik het niet helpen te lachen na van de schrik bekomen te zijn.
Of dat lachen dan is omdat ze iets HEEEL erg doms doen of dat dat lachen is simpelweg van de schrik kan ik zo niet zeggen.. Ik denk een combinatie van de twee.
Ik heb 't ook alleen bij ECHT domme dingen, zoals een sherriff die in een gammel bootje met een lasso een krokodil van 4 meter probeert te vangen. Hij gooit die lasso, rukt 3 keer aan dat ding en die krokodil denkt "Dat kan ik veel beter !".
Die rukt dus een keer aan het touw en die sherriff vliegt meteen uit het bootje recht in dat beest z'n bek.
Ja sorry, maar da's ZO DOM dat het bijna grappig is. En ja, ik weet dat het erg is voor z'n familie etc, maar TOCH moet ik lachen. Sorry, 't is niet anders.
Breng hier je stem uit!
quote:
In ieder geval heeft hij een brede interesse, onze Bart, van FoD tot Shakespeare.
------------------
Een orakel heeft geen ramen nodig om de toekomst te zien.
[Dit bericht is gewijzigd door winnie (Datum 13 Oktober 1999).]
Een goede vriend van me is Rammstein fan. Volgens sommigen hier zou hij dan zwaar fout moeten zijn. Toch blijft hij 1 van mijn beste vrienden, ondanks dat ik het pokkeherrie vind (hij draait het al niet meer als ik bij hem langs ga).
Ik ken ook mensen die FoD hebben gekeken. Moet ik ze daarom alleen gaan verketteren. Pas fout wordt het als zo iemand er op blijkt te kicken, dus voorbij de sensatiezucht zoals bij Danny (mag ik hopen voor hem). Dat zal dan nooit een vriend van mij zijn.
Minder fout, maar nog wel fout is het als iemand FoD gaat kijken omdat iedereen het kijkt en daar lekker stoer over mee wil gaan praten. Als ik alles hier over Bart hoor dan zou hij nog wel eens in die laatste groep kunnen vallen, maar het gaat me wat te ver om dat op basis van 1 uitspraak te beoordelen.
quote:Lees de postings van Winnie dan nog maar een keer...
Ik ben het helemaal met Winnie eens -sic- Ik ken ook mensen die FoD hebben gekeken. Moet ik ze daarom alleen gaan verketteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |