abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198485
Goedenacht,

Zojuist sla ik het Parool van gisteren open... PS, de bijlage welteverstaan. Staat er een artikel in over BB op het internet. En de schrijver had wel erg vreemde dingen over Bart opgevangen tijdens het luisteren naar de streams 's nacht terwijl Bart een gesprek voerde. Zo luistert Bart erg graag naar de provocerende Duitse band Rammstein en kijkt hij vaak naar Face the death, de verboden film waarin mensen daadwerkelijk vermoord worden (dus geen acteerspel, maar gewoon echte moorden). Ik wist dat ik Bart al niet mocht vanaf het begin, maar na dit gelezen te hebben weet ik het helemaal zeker. EXIT MET DIE LUL!

pi_198486
Ten eerste,
geloof jij meteen wat 1 of andere schrijver schrijft?
ten tweede,
hij zal wel niet zo betrouwebaar zijn aangezien het niet Face the death is, maar Faces of death!

Lukas

http://surf.to/BigBro

zondag 10 oktober 1999 @ 06:23:00 #3
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_198487
De pers schrijft zoveel. En VOO is ook niet echt onschuldig wat dat betreft. Denk dat we allemaal de streaming kunnen herinneren met de oefening om de eerste bewoner uit het huis te sturen ? (of zit ik nu in de verkeerde zijstraat ?)

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_198488
Hallo eikeltje waar zijn we nou helemaal mee bezig.............

dus we geloven gelijk alles weer ??!!!
Ik ben ook fan van Rammstein en wat is daar nou verkeerd aan ??????????
OK Bart mag er van mij part ook wel uit maar om hem nou meteen een grote LUL te vinden omdat hij volgens jou naar de verkeerde docu's kijkt en muziek luistert dan ben je volgens mij wel errrug erg !!!

zondag 10 oktober 1999 @ 12:55:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_198489
deze discussie is al eens gehouden

help Danny nou eens een keertje

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 10 oktober 1999 @ 13:06:00 #6
545 dop
:copyright: dop
pi_198490
quote:
op 10-10-1999 om 01:26 AM schreef haiko het volgende:
Goedenacht,

Zojuist sla ik het Parool van gisteren open... PS, de bijlage welteverstaan. Staat er een artikel in over BB op het internet. En de schrijver had wel erg vreemde dingen over Bart opgevangen tijdens het luisteren naar de streams 's nacht terwijl Bart een gesprek voerde. Zo luistert Bart erg graag naar de provocerende Duitse band Rammstein en kijkt hij vaak naar Face the death, de verboden film waarin mensen daadwerkelijk vermoord worden (dus geen acteerspel, maar gewoon echte moorden). Ik wist dat ik Bart al niet mocht vanaf het begin, maar na dit gelezen te hebben weet ik het helemaal zeker. EXIT MET DIE LUL!

Heb jij Rammstein ooit gehoord ?
niks mis mee namelijk

Face's of death
mmmmmm dit gaat niet speciaal over moorden
het is een hele serie met schokkende filmpjes je kunt ze zo in de videoteek krijgen
ik heb er zelf ook wel eens een gezien
ben ik nu ook een Lul ?

het lijkt er op dat je niet weet wat bijde zaken zijn
en gewoon erg bevooroordeeld bent

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_198491
Bijde zaken??? Zolang jij geen Nederlands schrijven kan, trek ik me niets van jou reactie aan. Het is namelijk bEIde zaken. Ik vind het kijken naar Faces of death walgelijk ja, sorry maar ik hou er niet van dat mensen kunnen genieten van de ellende van een ander. Lichamelijke ellende welteverstaan!
pi_198492
En ja... voor je kan reageren... jouw reactie moet het zijn ;-)
pi_198493
Ik heb dit zelf gezien op de streams. ten eerste was het niet zozeer faces of death waar hij naar keek maar Cannibal Holocast ( overigens niet minder ranzig maar dat terzijde)en ten tweede vertelde hij erbij dat niemand waarmee hij keek de film had afgekeken omdat ze het zo goor vonden.
Dus het valt allemaal wel weer mee wat er in het parool geschreven word

greetz
bvd2k

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_198494
Iedereen moet lekker kijken & luisteren naar wat-ie leuk vindt (zolang ik niet mee hoef te doen, tenminste), maar het punt dat de Parool-journalist maakte was niet zozeer dat Bart een creap is (hoewel, dat punt maakte hij ook), maar vooral dat Bart in de listig geregisseerde/gemanipuleerde BB-uitzendingen wordt neergezet als een sympathiek-smachtende Romeo die op moeilijke momenten zijn toevlucht zoekt bij Shakespeare, terwijl er op de streams toch een minder suikerzoet en romantisch beeld van hem oprijst.
Een schizofreen is nooit alleen
  zondag 10 oktober 1999 @ 14:21:00 #11
545 dop
:copyright: dop
pi_198495
quote:
op 10-10-1999 om 01:23 PM schreef haiko het volgende:
Bijde zaken??? Zolang jij geen Nederlands schrijven kan, trek ik me niets van jou reactie aan. Het is namelijk bEIde zaken. Ik vind het kijken naar Faces of death walgelijk ja, sorry maar ik hou er niet van dat mensen kunnen genieten van de ellende van een ander. Lichamelijke ellende welteverstaan!

Lieve jonge ik ben woordblind
fijn dat jij wel goed kan spellen maar dat heeft niets met de discusie te maken

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Admin zondag 10 oktober 1999 @ 14:32:00 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_198496
Ik heb dat ook gehoord en hij had 't wel degelijk over Faces of Death. Het gesprek ging op dat moment over bungy jumpen ofzo en het gesprek kwam toen op een van de mislukte bungy sprongen die hij in Faces of Death gezien had,
Ik heb ze allemaal gezien trouwens. Zie niet in waarom ik daarom een lul zou zijn, maar goed.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 10 oktober 1999 @ 16:58:00 #13
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_198497
quote:
op 10-10-1999 om 02:21 PM schreef dop het volgende:

Lieve jonge ik ben woordblind
fijn dat jij wel goed kan spellen maar dat heeft niets met de discusie te maken

Ik ben geen type om medeleiden (medelijden!) te tonen, maar ik ben het met Dop eens...

gaat het hier nou om wie het minste spelfouten maakt??? Pfff, ziek hoor!

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_198498
Ik lees de laatste tijd alleen maar geneuzel over spelfouten.

Kappen daarmee!

zondag 10 oktober 1999 @ 23:57:00 #15
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_198499
Oeh ja..Rammstein is wel erg vreemd hoor en vreeeselijk provocerend niet te vergeten.
Goh, Ik heb ook alle cd's van Rammstein, zouden die mannen in die witte jassen nou komen??

---------------------------------------------
While you burn at the stake, I dance with the flames...

---------------------------------------------

[Dit bericht is gewijzigd door She-Wolf (Datum 10 Oktober 1999).]

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:00:00 #16
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_198500
Faces of Death is niet verboden. Heeft alleen een 16+ advies erop!

Ik heb ze ook gezien die serie van Faces of Death.. Ben ik nu ook vreemd?

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_198501
volgens mij heeft iedereen wel eens wat van f of d gezien we weten in ieder geval allemaal wat het is...dus bart jonge zo erg is het niet je bent net zo normaal wat dat betrefd als de rest van dit forum.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 11 oktober 1999 @ 01:02:00 #18
248 CAT
World Traveller
pi_198502
Nee hoor. Niemand van jullie (SPECIAAL DANNY)
is raar of vreemd omdat jullie faces of death hebben gezien. Maar ik doe het jullie niet na.
-=***One nation under a groove***=-
pi_198503
het gaat er toch om dat die Bart een loser is
nou daarvoor heeft hij geen krantenartikelen nodig omdat nog is EXTRA te bewijzen
too much is not enough....
  maandag 11 oktober 1999 @ 14:13:00 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198504
Rammstein komt bij mij mijn cd-speler niet in, en ook FoD blijft verre van mijn videorecorder, maar iemand is niet een creep of een loser omdat hij een van beiden heeft gezien dan wel gehoord...
Misschien dat V. het interessanter vindt (en wellicht opvallender) dat een jongen van 22 voor zijn lol in Shakespeare duikt dan dat 'ie praat over een set shockerende video's die half Nederland heeft gezien. En ook het lezen van Shakespeare maakt van iemand niet automatisch een zielige Romeo-wannabe...
V
-------
There are more things in heaven and earth, Horatio,
than are dreamt of in your philosophy
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198505
Ga ik het nuanceren.
Eén minuut van FoD kijken kan nog. Maar voor je plezier de rest van de band bekijken is te debiel voor woorden. Zowel de beelden van de band als de kijker die er blijkbaar (om niet-medische redenen) in geïnteresseerd is, zijn misselijkmakend. Ik zal maar niets zeggen over de mensen die alle 7 (of 6?) banden gezien hebben. Over eelt op je ziel gesproken...
Ik neem aan dat ik hetzelfde over ramstein zou kunnen zeggen. Alleen ken ik ramstein niet, dus zal ik dat niet aannemen.
Een orakel heeft geen ramen nodig om de toekomst te zien.
  maandag 11 oktober 1999 @ 15:08:00 #22
136 V.
pi_198506
quote:
Ga ik het nuanceren. Eén minuut van FoD kijken kan nog. Maar voor je plezier de rest van de band bekijken is te debiel voor woorden. Zowel de beelden van de band als de kijker die er blijkbaar (om niet-medische redenen) in geïnteresseerd is, zijn misselijkmakend. Ik zal maar niets zeggen over de mensen die alle 7 (of 6?) banden gezien hebben. Over eelt op je ziel gesproken...

Ga ik DAT weer nuanceren... Ik heb van niemand in dit Forum begrepen dat ze ervan hebben genoten, alleen dat ze het hebben gezien.
Kijken naar FoD is gebaseerd op dezelfde sensatiezucht als die waar de SBS-en en Veronico's al jaren goed op draaien met hun realityprogramma's. Ik zit namelijk net zomin te wachten op beelden van een auto-ongeluk in Heerboerbokstronteradeel of een schoorsteenbrand in Kutkrabbersveen... maar die ellende is wel geaccepteerd?
Ik heb nog nooit een seconde van FoD gezien, maar ken mensen die dat wel hebben gedaan (per ongeluk gehuurd, maar -ondanks dat ze het heel erg vonden- toch verder gekeken) en die zijn niet debiel... En ook hebben ze niet soppend op hun stoel gezeten van genot... Iets hebben gezien of er werkelijk van genieten zijn twee verschillende dingen
Nuanceren!!!
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198507
UPDATE OVER DEZE BIZARRE STORY

- Bart schijnt een vervent kabouter-fan te zijn, en zich aangesloten te hebben bij het T.T.A.F. (Trik Trak Aktie Front)

- Bart houdt van bananenijs en niet alleen die met spikkeltjes erop.

- Bart leest graag de Suske & Wiske alswel de Donald Duck.

- Bart is wel eens gesignaleerd met meer dan 1 kalfsvleeskroket (van FEBO) in de hand. (Stereo-Kroket)

- Bart heeft een broer, die zich ook zo voordoet.

Hopende u hiermee afdoende geinformeerd te hebben.

Grtz,

Drs. Meerhoerman.

pi_198508
Ga ik dat denuanceren (als dat bestaat, anders is het gewoon polariseren).
Waarom kijk je voor de lol (want je wordt niet gedwongen, nog heeft het een ander doel dan senstatiezucht (= lol)) naar dat soort banden? En als ik het over lol heb dan kan je dat lol ook vervangen door plezier, of door "er zin in hebben". Je gaat toch niet tegen je zin in zo'n band opzetten? Ik heb zin in sex, en blijkbaar hebben andere mensen zin in zo'n band.

Sensatie en andere sensatie. Maxima (1) was sensatie, een schoorsteenbrand (2) is sensatie en FoD (3) is sensatie. Ik vind 1 lullig (voor maxima), maar nog te begrijpen (want het gaat om de koning en zij kan zich nog wel verbergen), 2 lullig voor de bewoners en een twijfelgeval (men kan zich niet verbergen, maar vaak hebben deze mensen juist wel plezier in hun 15 minutes of fame) en 3 kan ik niet begrijpen.
En dit niet begrijpen kan ik alleen voor mezelf goed praten door aan te nemen dat de mensen, die meerdere keren naar FoD kijken, een zieke geest hebben.

Een orakel heeft geen ramen nodig om de toekomst te zien.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 12:24:00 #25
136 V.
pi_198509
EEN ding even duidelijk maken, Winnie: IK heb nog nooit IETS van FoD gezien, en heb, net als jij, geen behoefte daaraan. Maar een groot deel van de mensen heeft wel op zijn minst een van die banden gezien. Om die mensen af te schilderen als zieke geesten gaat mij net te ver... en is te makkelijk. Tuurlijk is het sensatiezucht, gepaard aan nieuwsgierigheid en wellicht (waarschijnlijk) een morbide fascinatie die nu eenmaal deel uitmaakt van 'human nature', of je het leuk vindt of niet. Ik ken(de) mensen die veel ergere (maar vaker geaccepteerde) dingen doen dan kijken naar FoD. Liever mensen die een licht morbide nieuwsgierigheid hebben die types (waarvan er dan ook veel te veel rondlopen).
Ik ben het in grote lijnen met je eens en snap ook niet wat er leuk aan FoD is, maar ik ben wat milder (geworden) in mijn oordeel over mensen. Da's beter voor het hart.
V
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')