quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:04 schreef Latz het volgende:
Lurk lurk lurk soep eet je met een turk.
Kwam vanaf een ander forumquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vond dit topic dfe moeite van het typen en op 'invoeren' klikken niet waard.
kun je nagaan.
Gast, k ben net thuis, kdacht snel een topic openen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:09 schreef Double-Helix het volgende:
Leer schrijven klapmongool.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, k ben net thuis, kdacht snel een topic openen.
Denk je nou echt dat ik helder een topic start?
Of was jij die mongool die me iets op wilde laten rapen?
?quote:
Ben je gek in je dikke kop? Kga niks oprapen als ik t zelf niet neergooi. Zeker niet voor zon mongool.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:13 schreef Double-Helix het volgende:
je moet gewoon voor jezelf opkomen en die beker oprapen en tegen zijn gezicht smijten...
en heb je opgeraapt?
maar je zou niet levend buiten komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben je gek in je dikke kop? Kga niks oprapen als ik t zelf niet neergooi. Zeker niet voor zon mongool.
K ben btw leven buiten gekomen. Zag m nog voor een ander cafe staan waar k in ging en hij deed niks.
Buitenlanders dreigen alleen maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar je zou niet levend buiten komen![]()
oftewel zeg volgende keer nee en kijk hem recht in de ogen aan en verveel ons niet met je topics.
ik hoop dat je onder een trein komt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hopelijk ga je dood
(geen doodsverwenzing)
Khoop dat een neger je anaal neemtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:19 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik hoop dat je onder een trein komt.
Waarom dat nou weer? Heb je niks beters in de aanbieding dan zo'n goedkope mededeling?quote:
Of misschien had ie geen handen om het op te rapen....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Buitenlanders dreigen alleen maar
Hij dacht, als hij t opraapt kan ik stoer een topic openen op fok en wordt mijn e-penis weer een cm groter
neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Heb je niks beters in de aanbieding dan zo'n goedkope mededeling?
je bent zelf anaal genomen oprapertjequote:
Al had ik ze wel.. kga niks oprapen voor een negerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Of misschien had ie geen handen om het op te rapen....![]()
stiekem wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
je bent zelf anaal genomen oprapertje![]()
Dacht ik al. Zoiets voel je op je klompen aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |