Puick idee, doe ik altijd als we een mierenplaag hebbenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:01 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ga muggen meestal cremeren mbv eeen aansteker en deo.Werkt perfect en geen vlekken op de muur.Alleen moet je dan opletten dat je je huis niet in de fik steekt.![]()
Ha-ha-, leuk!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef E- het volgende:
Zie ik meneer Zalm op het plafond Dus ik: PATS! meneer Zalm dood!
Wil ik mijn computer uitzetten, zie ik de tweelingbroer voor het beeldscherm voorbij debatteren En ik kan die broer niet vinden!!
En als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel de gebroeders Zalm!! Lig je lekker in bedje, jatten ze al je euro's
Doe je het licht aan... Zijn ze spoorloos verdwenen! Lijkt wel of ze een verstand hebben!
Klacht: Gebroeders Zalm die het lef hebben om in mijn slaapkamer te debatteren
er loopt kikkerdril in je huis rond? of zijn ze inmiddels al kikkervisjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
ik heb baby kikkertjes in mijn huis rondlopen, ik denk dat ik ze maar namen ga geven
*rilllll*![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
er loopt kikkerdril in je huis rond? of zijn ze inmiddels al kikkervisjes
Schaaltje bloed naast je kussenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:20 schreef -Beer- het volgende:
Altijd maar die agressie, altijd maar weer dat zwart-wit denken. Wij - Zij. Kunnen we niet met beide partijen een compris sluiten? Wel het bloed, niet het gezoem? Dat zou toch veel beter zijn?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |