Mep m dan dood ipv debiel met je fototoestelletje natuurfotos te maken.quote:
Hij probeerde de mug dood te schieten met zn camera...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:43 schreef jordeeeh het volgende:
Mep m dan dood ipv debiel met je fototoestelletje natuurfotos te maken.
quote:
Electrocuteer 'm!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:58 schreef Bravebart het volgende:
Kak, nou heb ik er ook 1 in mn kamer
* zn elektronische vliegenmepper pakt
Donequote:
Idd, is prima te gebruiken voor lastige broertjesquote:Op maandag 2 juli 2007 02:03 schreef Shnees het volgende:
zul je maar hebben, dat muggen slim genoeg worden om door die vliegenmepper heen te vliegen... Heb zelf geen elektronische vliegenmepper in huiskzou toch alleen maar m'n zusje mee zappen
quote:
Ik heb het een keer met een spin geprobeerd, maar dat duurde een minuut of 10quote:Op maandag 2 juli 2007 02:19 schreef Jojoortje het volgende:
Dit staat op wiki:
"Het doodslaan van muggen is vaak lastig doordat de zeer lichte mug wegwaait door de beweging van het meppen. Een alternatief is het plaatsen van een glazen beker over de mug als deze op bijvoorbeeld de muur zit. Daarna kan een stuk papier tussen de muur en de beker met de mug worden geplaatst. Dierenliefhebbers laten de mug dan buiten vrij."
Wie doet dat nou???![]()
Vrouwenquote:Op maandag 2 juli 2007 02:31 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik een spin zie dan
- schreeuw ik eerst moord en brand
- dan pappie roepen
Mn broer ofzoquote:
Ghehequote:Op maandag 2 juli 2007 02:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mn broer ofzoEn als ik alleen thuis ben ga ik naar een andere kamer... Deur dicht en dan maar wachten tot dat iemand thuis komt
![]()
Ik ben eigenlijk alleen bang voor die dikke huisspinnen weejewel![]()
Maarem OT: Muggen zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |