Je moet zo'n beest ook niet doodslaan op gipsplaten muts! Dat krijg je er nooit weer af!quote:
Echt een smeurie wordt dat ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Je moet zo'n beest ook niet doodslaan op gipsplaten muts! Dat krijg je er nooit weer af!
Je hebt de gipsplaat erbij vermoord bedoel je ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:35 schreef FerryB het volgende:
[..]
Echt een smeurie wordt dat ja.
al heb ik wel eens een mug met gipsplaat en al dood geslagen![]()
Muggen!!
Ja best welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt de gipsplaat erbij vermoord bedoel je ?
Plan welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:48 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het ook wel een mooi aandenken
Maar ik kan nu eindelijk veilig slapen...
Hopen dat dit de laatste mug wasBedankt voor jullie steun
Trusten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:48 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het ook wel een mooi aandenken
Maar ik kan nu eindelijk veilig slapen...
Hopen dat dit de laatste mug wasBedankt voor jullie steun
quote:
Haha ja, zo had ik ook een keer m'n hand opgeofferd omdat ik geen zin had om te jagen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:31 schreef FerryB het volgende:
Ik heb hele seremonies uitgevoerd in slaapkamers om die $#*&$@ %$^#^%*#%!! beesten te kunnen vinden.
Dan steek je je HEELE been buiten de dekens zodat ze zich daar vol kunnen zuigen maar nee hoor! Ze moeten precies midden in je kut gezicht gaan zitten, en vooral langs je oren vliegen!
Nee sukkel, dan zitten ze nog altijd in je oor verstopt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:58 schreef Jojoortje het volgende:
Doe je het licht aan... Zijn ze spoorloos verdwenen! Lijkt wel of ze een verstand hebben!
maar wel het enge monster onder je bed ?quote:
Hamsters gaan spacen van muggenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:32 schreef Spacehamster het volgende:
Muggen moet je niet zomaar doodmeppen....dan krijg je vlekken en zijn ze moeilijk te eten.
Als je ze met een droog afwassponsje tegen de muur duwt (is ff een paar muggen oefenen voor je de juiste druk hebt gevonden) dan zijn ze ook redelijk dood maar niet plat.
Daarna kun je je hamster of hagedis er dolblij mee maken.
Ik ben tegenwoordig blij als ik muggen zie of hoor want als ik die te pakken krijg vindt mijn hamstertje mij heeeel erg lief en gaat dan superschattig bedelen.
Ik space van cake.quote:
Gat in de markt! Wou dat ik verstand had van gentische manipulatie...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:57 schreef Spacehamster het volgende:
Als hamsters vleugels hadden dan zou een kamer al snel mug- en vliegvrij zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |