quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:54 schreef SpecialK het volgende:
Wijven feliciteren
Wijven moet je neuken, niet feliciteren.![]()
Dan kún je tenminste nog rijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:55 schreef IHVK het volgende:
Beter dan het omgekeerde natuurlijk.
Eigenlijk een lekker wijf. Had dr moeten neuken maarja kan moeilijk als je in een collegezaal zit met van die smalle bankrijen.quote:
Mwah, als je creatief genoeg bent, is dat echt geen probleem.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:56 schreef DR878 het volgende:
[..]
Eigenlijk een lekker wijf. Had dr moeten neuken maarja kan moeilijk als je in een collegezaal zit met van die smalle bankrijen.
Jij laat je wel makkelijk tegenhouden dan zeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:56 schreef DR878 het volgende:
[..]
Eigenlijk een lekker wijf. Had dr moeten neuken maarja kan moeilijk als je in een collegezaal zit met van die smalle bankrijen.![]()
Achja, ze mag wel mijn auto eens berijden, ligt eraan welke pook ze lekkerder vind schakelen enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwah, als je creatief genoeg bent, is dat echt geen probleem.
Heb je er aan gedacht dat het alleen maar duurder wordt om je rijbewijs te halen? Heb je daarnaast ook erbij nagedacht dat mensen in welvaart kunnen stijgen = eventueel in een verre toekomst een auto kunnen betalen (= dus rijbewijs nodig)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef DR878 het volgende:
Feliciteer ik zon wijf die net dr rijbewijs heeft gehaald. Vraag ik of ze al een eigen auto heeft gekocht.. :
" Nee duuhhhh (zucht), ik heb al genoeg betaald voor mijn rijbewijs"
Ik - " Oh aha, dus je gaat gewoon je ouders auto gebruiken"
"Wij hebben geen auto, maar je weet maar nooit of je een auto nodig hebt "![]()
Wat een achterlijk wijf. 2000 euro betalen om er zeker van te zijn dat ze legaal mag rijden terwijl ze niet eens over een auto beschikt/of gaat kopen/krijgen.
Eerst een auto kopen zonder rijbewijs te hebben, welke je vervolgens ook niet op korte termijn gaat halen is vele malen zinlozer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef DR878 het volgende:
Wat een achterlijk wijf. 2000 euro betalen om er zeker van te zijn dat ze legaal mag rijden terwijl ze niet eens over een auto beschikt/of gaat kopen/krijgen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:54 schreef SpecialK het volgende:
Wijven feliciteren
Wijven moet je neuken, niet feliciteren.![]()
Dit ben ik eigenlijk wel met je eens. Je rijbewijs halen is niet het moeilijkst maar erna moet je rijervaring op doen. Het is niet raadzaam om je rijbewijs te halen, daar een paar jaar niets mee te doen en dan ineens te gaan rijden. Aan de andere kant, als je net je rijbewijs hebt dan ben je wel gedreven om auto te rijden, denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Synthesist het volgende:
Uit eigen ervaring weet ik dat je eerste paar duizend kilometers meer rijles zonder instructeur is dan ontspannen rijden.
Auto uitlenen aan iemand met rijbewijs en géén rijervaring is dan ook een groot risico.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |