quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:54 schreef SpecialK het volgende:
Wijven feliciteren
Wijven moet je neuken, niet feliciteren.![]()
Dan kún je tenminste nog rijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:55 schreef IHVK het volgende:
Beter dan het omgekeerde natuurlijk.
Eigenlijk een lekker wijf. Had dr moeten neuken maarja kan moeilijk als je in een collegezaal zit met van die smalle bankrijen.quote:
Mwah, als je creatief genoeg bent, is dat echt geen probleem.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:56 schreef DR878 het volgende:
[..]
Eigenlijk een lekker wijf. Had dr moeten neuken maarja kan moeilijk als je in een collegezaal zit met van die smalle bankrijen.
Jij laat je wel makkelijk tegenhouden dan zeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:56 schreef DR878 het volgende:
[..]
Eigenlijk een lekker wijf. Had dr moeten neuken maarja kan moeilijk als je in een collegezaal zit met van die smalle bankrijen.![]()
Achja, ze mag wel mijn auto eens berijden, ligt eraan welke pook ze lekkerder vind schakelen enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwah, als je creatief genoeg bent, is dat echt geen probleem.
Heb je er aan gedacht dat het alleen maar duurder wordt om je rijbewijs te halen? Heb je daarnaast ook erbij nagedacht dat mensen in welvaart kunnen stijgen = eventueel in een verre toekomst een auto kunnen betalen (= dus rijbewijs nodig)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef DR878 het volgende:
Feliciteer ik zon wijf die net dr rijbewijs heeft gehaald. Vraag ik of ze al een eigen auto heeft gekocht.. :
" Nee duuhhhh (zucht), ik heb al genoeg betaald voor mijn rijbewijs"
Ik - " Oh aha, dus je gaat gewoon je ouders auto gebruiken"
"Wij hebben geen auto, maar je weet maar nooit of je een auto nodig hebt "![]()
Wat een achterlijk wijf. 2000 euro betalen om er zeker van te zijn dat ze legaal mag rijden terwijl ze niet eens over een auto beschikt/of gaat kopen/krijgen.
Eerst een auto kopen zonder rijbewijs te hebben, welke je vervolgens ook niet op korte termijn gaat halen is vele malen zinlozer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef DR878 het volgende:
Wat een achterlijk wijf. 2000 euro betalen om er zeker van te zijn dat ze legaal mag rijden terwijl ze niet eens over een auto beschikt/of gaat kopen/krijgen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:54 schreef SpecialK het volgende:
Wijven feliciteren
Dit ben ik eigenlijk wel met je eens. Je rijbewijs halen is niet het moeilijkst maar erna moet je rijervaring op doen. Het is niet raadzaam om je rijbewijs te halen, daar een paar jaar niets mee te doen en dan ineens te gaan rijden. Aan de andere kant, als je net je rijbewijs hebt dan ben je wel gedreven om auto te rijden, denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Synthesist het volgende:
Uit eigen ervaring weet ik dat je eerste paar duizend kilometers meer rijles zonder instructeur is dan ontspannen rijden.
Auto uitlenen aan iemand met rijbewijs en géén rijervaring is dan ook een groot risico.
waar een wil is moet je de weg makenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:56 schreef DR878 het volgende:
[..]
Eigenlijk een lekker wijf. Had dr moeten neuken maarja kan moeilijk als je in een collegezaal zit met van die smalle bankrijen.![]()
Nee, autos worden dat niet wil je zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:33 schreef blxxun het volgende:
Slimme meid, want rijlessen worden steeds duurder, en dat geld spaart ze uit zodat ze straks een vette wagen kan kopen !!
Nee, maar tisw wel handig om een auto te kopen terwijl je rijlessen neemt ofzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:08 schreef 700MB het volgende:
[..]
Eerst een auto kopen zonder rijbewijs te hebben, welke je vervolgens ook niet op korte termijn gaat halen is vele malen zinlozer.
Niet iedereen heeft een geldboom op het balkon staan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef DR878 het volgende:
[..]
Nee, maar tisw wel handig om een auto te kopen terwijl je rijlessen neemt ofzo.
Dan spaar je maar gvd voor je auto EN rijbewijs wanneer je van plan bent om te rijdenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een geldboom op het balkon staan.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef DR878 het volgende:
[..]
Dan spaar je maar gvd voor je auto EN rijbewijs wanneer je van plan bent om te rijden![]()
En dan blijkt dat je niet 3 maar 10 maanden over het halen van je rijbewijs doet. Dan is die auto voor de deur, waar je niet mee mag rijden, best wel een duur geintje. Als je zo graag van je geld af wilt, geef het dan aan mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef DR878 het volgende:
[..]
pfff jij hebt er ook maar een raar beeld van, het is juist handig je rijbewijs alvast te halen. je weet nooit waar je het in de nabije toekomst het voor kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef DR878 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef Kiev het volgende:
[..]
Heb je er aan gedacht dat het alleen maar duurder wordt om je rijbewijs te halen? Heb je daarnaast ook erbij nagedacht dat mensen in welvaart kunnen stijgen = eventueel in een verre toekomst een auto kunnen betalen (= dus rijbewijs nodig)
Mensen met een VW kunnen niet autorijden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef Hallahan het volgende:
ik heb vrouwen liever met rijbewijs en zonder auto als andersom... blijven de wegen tenminste veilig...
Maar als je wel 10 jaar in een auto hebt gereden is dat nog steeds geen garantie dat je een herexamen na 10 jaar wel haalt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:09 schreef ouderejongere het volgende:
Heel dom idd, waarschijnlijk kan je over tien jaar niet meer automatisch je rijbewijs verlengen en zal je opnieuw moeten laten zien dat je (nog steeds) kan rijden. Als je alleen maar een papiertje hebt, maar tien jaar lang geen auto onder je reet hebt gehad haal je zo'n herhaaltest nooit.
herhaaltest bestaat nog niet jongemanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:09 schreef ouderejongere het volgende:
Heel dom idd, waarschijnlijk kan je over tien jaar niet meer automatisch je rijbewijs verlengen en zal je opnieuw moeten laten zien dat je (nog steeds) kan rijden. Als je alleen maar een papiertje hebt, maar tien jaar lang geen auto onder je reet hebt gehad haal je zo'n herhaaltest nooit.
En dan 80 x zakken en dan je auto verkopen om de 81 ste rijexamen te betalen....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef DR878 het volgende:
[..]
Verleer je het fietsen als je een jaar niet op een fiets hebt gezeten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:44 schreef vbmot het volgende:
Verleer je het rijden niet als je na het halen van je examen niet meteen regelmatig de auto instapt?
Ik snap het niet hoor. Het is toch handig om je rijbewijs te hebben, auto kan je altijd huren bijvoorbeeld en ik ken genoeg mensen die de auto de laatste tijd weggedaan hebben ivm de kosten die echt niet meer normaal zijn tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef DR878 het volgende:
was het leuk, op de zwarte cross?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:54 schreef SpecialK het volgende:
Wijven feliciteren
Ja hallo wat is het nou?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Ik heb én auto en motor en heb geen van beide voertuigen in mijn bezit..
Heb je er ook bij nagedacht dat als je nu je rijbewijs haalt en pas over 5 jaar eens een keer in een auto stapt je niks meer bij staat van hoe het allemaal ook eens weer was en dus een gevaar op de weg vormt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef Kiev het volgende:
[..]
Heb je er aan gedacht dat het alleen maar duurder wordt om je rijbewijs te halen? Heb je daarnaast ook erbij nagedacht dat mensen in welvaart kunnen stijgen = eventueel in een verre toekomst een auto kunnen betalen (= dus rijbewijs nodig)
Sinds wanneer moet je een rijbewijs halen voor het fietsen dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:40 schreef Light het volgende:
[..]
Verleer je het fietsen als je een jaar niet op een fiets hebt gezeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |