Hoe kan het in godsnaam gebeuren dat de bewoners na 3 en een halve week AL een CD-SPELER KRIJGEN van Veronica???
Waaraan hebben zij dit te danken?
Waarom wordt er naar hun pijpen gedanst?
Hoe zit dat met Back-to-Basic?
Sinds wanneer zijn de regels (weer eens) veranderd???
Zijn de bewoners EISEN aan het stellen en hebben zij, op deze manier, veronica (in ieder geval Hummie) ONDER de DUIM?!
Het zou anders voor de regie niet te doen zijn om van het toch al beroerde geluid iets bruikbaars te maken, als er dan ook nog een radio doorheen staat te jengelen!....
Ach zijn de bbkids ook weer blij, eindelijk fatsoenlijke muziek ipv dat kattegekrijs van Mona..
Wat een luxe! Big Brother heeft de bewoners een cd-speler gegeven. Tijdens het avondeten klinken de eerste vrolijke tonen. Iedereen is hartstikke blij met het apparaat, het is alleen een beetje wennen. Ruud: “Ik ben helemaal vergeten hoe het voelde, lekker eten, muziekje erbij...” Het is wel duidelijk, hoe meer ze moeten missen, hoe meer ze de kleine dingen waarderen.
Deze tekst op de site van BB geeft mij toch de indruk dat ze de radio voor de rest van de tijd mogen gebruiken. Ik me echter geen draagbare CD-speler indenken zonder Radiofunctie zouden ze deze hebben gesaboteerd. De bewoners hebben tenslotte niets aan file-informatie!
Dit staat in het dagverslag......
Gegeven is toch gegeven!!!!
(Heel kinderachtig maar dat is V ook)
[Dit bericht is gewijzigd door Abrahummie (Datum 10 Oktober 1999).]
Ik hoop dat jullie met mij eens zijn dat het verkeerd verwoord staat in het dagreport!
btw.. om maar metteen GEEN nieuw topic aan te maken: Iemand kopspijkers gezien??
BB was genomineerd voor de nachtspiegel omdat ze een persbericht hadden verspreid waarin staat dat nederland een beetje de privacy van de mensen moest respecteren..
Toen werd even de leader gestart waarin staat: "100 dagen, 9 personen, NO PRIVACY",..
volgens jack mogen dus helicopters, vliegtuigen en parachutisten met bakken tegelijk in de tuin landen...
:-)
quote:
op 10-10-1999 om 03:31 PM schreef JayTaph het volgende:Iemand kopspijkers gezien??
BB was genomineerd voor de nachtspiegel omdat ze een persbericht hadden verspreid waarin staat dat nederland een beetje de privacy van de mensen moest respecteren..
Toen werd even de leader gestart waarin staat: "100 dagen, 9 personen, NO PRIVACY",..
volgens jack mogen dus helicopters, vliegtuigen en parachutisten met bakken tegelijk in de tuin landen...
JAAAAH, maar helaas heeft de politie met kleine voorsprong gewonnen (toch?!). Dat was ook een FUN actie trouwens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |