Ach, MEC en Dulko serveren al 3e keer voor de partij. Zal wel weer misgaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:30 schreef Perzikje het volgende:
Sjit, gaat nu weer slecht met Misa en partner.
Ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:32 schreef Emmety het volgende:
Wanneer wordt de 4e ronde wedstrijd van Krajicek nu gespeeld? Maandag??
Ik heb dr in Rosmalen gesproken, ik zei dat ik een btje Russisch kon spreken en daar wilde ze het fijne van wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:21 schreef Quippe het volgende:
[..]
Ik heb haar nu op Rosmalen en nu ook op Wimbly gezien, leuke meid iddnet als Safarova trouwens!
Maar dat kan je zeker helemaal niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr in Rosmalen gesproken, ik zei dat ik een btje Russisch kon spreken en daar wilde ze het fijne van weten![]()
quote:
wel waar!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar dat kan je zeker helemaal niet?
Ambrosius waar kijk jij ???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick breekt terug als Verdasco moet uitserveren voor de set.
Ik heb met haar ge****quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr in Rosmalen gesproken, ik zei dat ik een btje Russisch kon spreken en daar wilde ze het fijne van weten![]()
ja loebloe tibjaquote:
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ambrosius waar kijk jij ???
IK word hier gek van frustratie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |