ik plaag je maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?Ik niet hoor
![]()
Dat zal best, maar ik heb het over de tijd dat Marie-Carmen Oudendijk het nog presenteerde. Toen werd er tenminste veel aandacht besteed aan veel partijen, dat mis ik nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef Fugie het volgende:
aantal jaar geleden zat het nog bij de nos toch ?
Normaal gesproken slaat hij flink wat aces hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
Roddick heeft ook helemaal niet zoveel aces ? Wel een hoog percentage not returned services dan neem ik aan ?
ja daarom, 3 is toch wat magertjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Normaal gesproken slaat hij flink wat aces hoor.
Vooral die van Hingis was in een oogwenk voorbijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:38 schreef Fugie het volgende:
zijn toch wel behoorlijk snelle partijen bij de federer en roddick, ivm met die marathonpartij van krajicek vanmiddag
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:33 schreef Mirri het volgende:
heeft iemand beelden dan van Chak die aan het huilen is?
Youtubeje![]()
Tsjadcverzatze isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?Ik niet hoor
![]()
Gewoon een slechte loting, tegen die sterke Taiwanesen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:24 schreef Mirri het volgende:
Hantuchova en Ivanovic vormden ook een dubbelteam, maar die liggen er al uit door 2 spleetogen uit Taipei![]()
2-0 Serena, easy.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:52 schreef Andiyan het volgende:
Danka nu tegen Serena, ze MOET gewoon stunten (en dan liefst nog 3 keer)
Theo Bakker ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
2-0 Serena, easy.
McEnroe begint over Van Gogh.
Via welk kantoor had je die kaarten? Ik ben namelijk gisteren geweest en had ook court 2 kaarten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:12 schreef Quippe het volgende:
Zo, net terug uit Londen en 2 dagen Wimbledon meegepakt. Vlak voordat ik wegging besloot ik toch nog maar even op marktplaats te kijken of er iemand zo gek was z'n kaarten weg te doen tegen een schappelijke prijs en ik had geluk. Een of ander kantoortje in Amsterdam kon me nog kaarten voor woensdag en donderdag leveren voor Court 2![]()
![]()
Blij toe, want als ik die qeue zag staan werd ik daar niet echt vrolijk van![]()
Flink wat tennis kunnen zien, alleen woensdag na 5-en begon het te regenen en net toen we hoopten dat 't over was, BOEM!, met bakken tegelijk kwam het naar beneden.
Gelukkig aardig wat wedstrijden gezien en AnaTati
even van dichtbij kunnen bewonderen
. Zeker voor herhaling vatbaar dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |