heb je 'n nieuwe liefde mirri?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Chakvetadze heeft nature een btje een jankgezichtje en ze zat met haar hand tegen haar ogen. Ze moest helemaal niet huilen.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef bladibladibla het volgende:
[..]![]()
Was duidelijk te zien op de beelden
Wie dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je 'n nieuwe liefde mirri?
[..]
Ik heb het echt niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef bladibladibla het volgende:
[..]![]()
Was duidelijk te zien op de beelden
Erg knap hoor, GSM nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga breekt en gaat serveren voor zijn derde 3-0 zege op rij.
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Chakvetadze natuurlijk
jij zit d'r te "verdedigen"
16 uit 17 punten op eerste serve.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
Roddick heeft ook helemaal niet zoveel aces ? Wel een hoog percentage not returned services dan neem ik aan ?
ik plaag je maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?Ik niet hoor
![]()
Dat zal best, maar ik heb het over de tijd dat Marie-Carmen Oudendijk het nog presenteerde. Toen werd er tenminste veel aandacht besteed aan veel partijen, dat mis ik nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:29 schreef Fugie het volgende:
aantal jaar geleden zat het nog bij de nos toch ?
Normaal gesproken slaat hij flink wat aces hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
Roddick heeft ook helemaal niet zoveel aces ? Wel een hoog percentage not returned services dan neem ik aan ?
ja daarom, 3 is toch wat magertjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Normaal gesproken slaat hij flink wat aces hoor.
Vooral die van Hingis was in een oogwenk voorbijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:38 schreef Fugie het volgende:
zijn toch wel behoorlijk snelle partijen bij de federer en roddick, ivm met die marathonpartij van krajicek vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |