abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:48:35 #102
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_51136090
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:39 schreef Dannytjeuh het volgende:
Ooit es een volle bus peper in iemand zijn onderbroekenkastje uitgeschud
Schobbejak!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:42:34 #103
107693 Dannytjeuh
Watjeuuuuuz
pi_51137757
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:48 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Schobbejak!
i'm bad
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
pi_51137929
heel vroeger wel eens een touw (met een beetje speling) aan twee naast elkaar gelegen deuren vastgeknoopt en bij allebei de huizen aangebeld

[ Bericht 2% gewijzigd door Bluurgh op 04-07-2007 17:56:31 ]
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:48:32 #105
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_51137962
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef Bluurgh het volgende:
allebij
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_51138289
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:48 schreef Rosbief het volgende:

[..]

de bijen hebben er niks mee te maken
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:03:39 #107
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_51140787
heel flauw, eens bij een vriend gedaan die eerder al wat had geflikt bij mij:
als je met elkaar staat te praten en jij eet chips ofzo, in ene heel vaag kijken en zeggen: ''heeeuh, doeje mond een open, er zit een kei zwarte plek op je kiezen''
* vriend doet mond open
vol in ze bek ejaculeren!!
* al die chips die je in je mond heb, lekker met veel speeksel, keihard in je smoel afvuren
en dan keihard wegrennen

Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_51141380
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef oorsnot het volgende:
als je met elkaar staat te praten en jij eet chips ofzo, in ene heel vaag kijken en zeggen: ''heeeuh, doeje mond een open, er zit een kei zwarte plek op je kiezen''
* vriend doet mond open
* al die chips die je in je mond heb, lekker met veel speeksel, keihard in je smoel afvuren
en dan keihard wegrennen

dat is gewoon ranzig
HIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:37:07 #109
165898 BBoy_Symm
Bboy 4 life =D
pi_51142053
Je neemt acht kleine meisjes...en dan pak je een pen, en dan zet je pennestreken in hun kut

snapjumsnapjumsnapjum???
BBoy since 02-04-06
pi_51144458
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef BBoy_Symm het volgende:
Je neemt acht kleine meisjes...en dan pak je een pen, en dan zet je pennestreken in hun kut

snapjumsnapjumsnapjum???
Hmm..snap hem, vind hem niet leuk?
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:48:32 #111
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51144844
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef oorsnot het volgende:
* vriend doet mond open
en dan keihard wegrennen

woensdag 4 juli 2007 @ 21:09:21 #112
168121 retuow82
Het is friet!
pi_51145693
Touw vastmaken aan een deurkknop van een voordeur, andere kant van het touwtje aan een plant in de tuin. Aanbellen en dan trekt de huiseigenaar zijn eigen plant uit de tuin.

De moeder van een maat van mij maakt de deur open en ze kon niet boos worden, ze deed het immers zelf
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:15:56 #113
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_51145965
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef BBoy_Symm het volgende:

snapjumsnapjumsnapjum???
Humor van de onderste plank
pi_51146402
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef retuow82 het volgende:
Touw vastmaken aan een deurkknop van een voordeur, andere kant van het touwtje aan een plant in de tuin. Aanbellen en dan trekt de huiseigenaar zijn eigen plant uit de tuin.

De moeder van een maat van mij maakt de deur open en ze kon niet boos worden, ze deed het immers zelf
Aan een elastiek! Knalt hij recht in de bek!
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:39:02 #115
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_51146941
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef Sirmixalot het volgende:

[..]

dat is gewoon ranzig dat is gewoon een kinderachtige kutstreek
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:11:06 #116
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_51148318
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 01:58 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:

[..]

BRON
ik klikte er nog op ook
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:13:52 #117
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51148411
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Wij een keer bij school ook op rijdende auto's gooien met sneeuw/ijsballen. Er kwamen alleen steeds meer mensen meedoen dus het werd steeds heftiger. Opeens gooide bijna iedereen (20 man) tegelijkertijd en werd de autoruit ingegooid.
Iedereen: FUCK!!!! Peer um!
En dan rennen 20 jongens ineens een ijsgladde bocht om langs een paar bosjes. Hier ging minstens een kwart van op zijn bek omdat het zo glad was en die namen dan weer ongeveer een kwart van de overige mensen mee. Lagen die daar op grond.
Iedereen:
Opeens schreeuwt iemand: HIER KOMEN GODVERDOMME!
Dus iedereen nog harder rennen (valt niet mee als je de slappe lach hebt.)
Na 10 minuten in de bosjes gelegen te hebben besloten we weer terug te sneaken naar school. Stond daar de eigenares van de auto... met 2 huilende kleine kinderen achterin .

OEPS!

Sorry, tvp
pi_51149848
- Met een multifunctionele/universele afstandsbediening bij mensen gaan 'zappen'
- Eieren op huizen gooien
- dmv een schep hondenstront op ramen gooien
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:53:20 #119
174940 W00fer
Maar echt
pi_51155446
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:47 schreef Tommeke het volgende:
- Met een multifunctionele/universele afstandsbediening bij mensen gaan 'zappen'
Die is echt meesterlijk
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_51155987
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:53 schreef W00fer het volgende:

[..]

Die is echt meesterlijk
Als je dit al masterlijk vind.. moet je es meegaan.. gaan we 's nachts foto's maken van rijdende auto's.. uiteraard met flits
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_51156016
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Wij een keer bij school ook op rijdende auto's gooien met sneeuw/ijsballen. Er kwamen alleen steeds meer mensen meedoen dus het werd steeds heftiger. Opeens gooide bijna iedereen (20 man) tegelijkertijd en werd de autoruit ingegooid.
Iedereen: FUCK!!!! Peer um!
En dan rennen 20 jongens ineens een ijsgladde bocht om langs een paar bosjes. Hier ging minstens een kwart van op zijn bek omdat het zo glad was en die namen dan weer ongeveer een kwart van de overige mensen mee. Lagen die daar op grond.
Iedereen:
Opeens schreeuwt iemand: HIER KOMEN GODVERDOMME!
Dus iedereen nog harder rennen (valt niet mee als je de slappe lach hebt.)
Na 10 minuten in de bosjes gelegen te hebben besloten we weer terug te sneaken naar school. Stond daar de eigenares van de auto... met 2 huilende kleine kinderen achterin .

OEPS!
Wij gingen met stuk of 20-30 man sneeuwballen gooien naar een raam van een oude man uiteraard de woonkamer.. Blote handjes maakten ijsballetjes...
Nou je raad het al Daarna was alles gestaakt En de hele klas mocht meebetalen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 5 juli 2007 @ 03:24:40 #122
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_51156391
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
  donderdag 5 juli 2007 @ 03:57:51 #123
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51156486
In het telefoonboek het nummer opzoeken van je buurman/overbuurman, en een aantal pizza's laten bezorgen om een uur of 2 snacht's

Die pizzakoeriers blijven gewoon aanbellen tot er iemand open doet

We hebben het ooit in een zatte bui gedaan, en me een half uur kapot gelachen om die (onverstaanbare) discussie tussen de buurman en de pizzaturk

Variatie erop: Als de buurman na 5 minuten bellen niet opendoet, zelf naar buiten gaan en vragen of je de pizza voor de helft van de prijs mag hebben
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
  donderdag 5 juli 2007 @ 04:12:06 #124
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_51156529
Touwtje vastbinden aan een portomonnee, het touw een beetje camoufleren door er wat bladeren of zand op te gooien, heel sneaky verstoppen achter een struik, en als er iemand langsheen komt rijden/lopen en stopt om hem op te rapen snel aan het touwtje trekken.

Vond ik vroeger zo prachtig
pi_51156574
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 04:12 schreef AryaMehr het volgende:
Touwtje vastbinden aan een portomonnee, het touw een beetje camoufleren door er wat bladeren of zand op te gooien, heel sneaky verstoppen achter een struik, en als er iemand langsheen komt rijden/lopen en stopt om hem op te rapen snel aan het touwtje trekken.

Vond ik vroeger zo prachtig
We plakten 2 euro op de grond in de kantine en tadaa
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_51156587
Ok

Het begon met onschuldig belletje trekken. Later komen dan nog de punaises en 1secondelijm dingen, dan bleef de bel wat langer rinkelen

Vroeger belde ik met vriendinnetjes ook vaak de kindertelefoon, geweldig hoe ze op je reageerden. En ook altijd serieus blijven, ook al hadden er volgens mij in 3 weken tijd wel 60 mensen met dit verhaal gebeld (waarom ging het belletje nooit bij ze rinkelen dat het nep was? )

Wat ik ook het toppunt van leukigheid vond: Het telefoonboek afzoeken naar iemand met de achternaam 'Borst'.

Vervolgens bel je:

-Met Borst
Hallo, u spreekt met de andere borst...zullen we samen een behaatje kopen?

En dan gillend van het lachen de telefoon er weer opgooien

Ook de bestelgrapjes (het begon dus met pizza's maar eindigde met rembours postpakketjes).

Een portemonnee met visdraad op de grond leggen, als iemand hem op wil pakken trek je aan je draadje en dan kijken hoe mensen erachteraan rennen.

Poepstokjes waren ook leuk, men neme hondenpoep en sateprikkers, smeer de sateprikkers in met poep en prop die tussen de kranten van de krantenbezorger (om het goed te praten: die jongen was nogal een eikel die altijd iedereen probeerde te imponeren, dus het was leuk om dit te doen).

Een paar pakjes trassi kopen (stinkende garnalenpasta) en dat verstoppen in het klaslokaal.

De mooiste vind ik nog altijd dat we hebben geprobeerd om onze leraar xtc pilletjes te laten slikken. Zijn doosje pepermuntjes geleegd, en de pilletjes erin. Kostte ons (we waren met z'n drieen) toen wel 30 gulden (tien gulden per persoon dus) maar het was het meer dan waard. Jammer dat ik de afloop niet heb kunnen zien.

Niet zelf gedaan, maar dat gebeurde op kamp:
Men neme 2 eieren, en vraag dan aan een (bij voorkeur dom blond) meisje of je 2 eieren op haar hoofd kapot mag slaan. Als beloning hiervoor krijgt ze geld/sigaretten/een extra toetje/weetikwat. Natuurlijk zegt zij ja.
Sla vervolgens 1 ei kapot, vol op haar hoofd, en het tweede ei leg je terug in de koelkast. Heb me rotgelachen toen ze dat op kamp deden van club

Het lulligste wat ze ooit bij mij gedaan hebben was toen ik nog niet zo heel veel geld had (fuck, nog steeds niet) maar altijd weinig geld, en ik rookte toen al. Dus je koopt van je zuurverdiende centjes een pakje camel van tien sigaretten (die had je toen nog ) en dan is er een kutwijf die dan naar je toe loopt, je sigaret uit je hand pakt, je vraagt of je weet hoe Jezus rookte (waarop het antwoord nee was) en dan knakte ze hem doormidden en pleurde hem op de grond.

Ze hield er na het 4 keer proberen een gescheurde lip aan over, ik heb haar toen aangevallen

Vast nog wel een hoop meer, ik woon in zo'n durp, en we hingen altijd met een groep gastjes die niet al te lekker bekend stond rond om dat soort dingen te flikken. Maar het is te laat om me alles te kunnen herinneren Al heb ik het gevoel dat ik de leukste dingen nu vergeet

[ Bericht 7% gewijzigd door Strychnine op 05-07-2007 04:51:39 ]
Vivre
pi_51156632
Strychnine
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  donderdag 5 juli 2007 @ 05:50:10 #128
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51156671
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 04:45 schreef Strychnine het volgende:

Het lulligste wat ze ooit bij mij gedaan hebben was toen ik nog niet zo heel veel geld had (fuck, nog steeds niet) maar altijd weinig geld, en ik rookte toen al. Dus je koopt van je zuurverdiende centjes een pakje camel van tien sigaretten (die had je toen nog ) en dan is er een kutwijf die dan naar je toe loopt, je sigaret uit je hand pakt, je vraagt of je weet hoe Jezus rookte (waarop het antwoord nee was) en dan knakte ze hem doormidden en pleurde hem op de grond.
Deze snap ik niet

Wat wij vroeger wel eens deden bij domme mensen:

Als iemand net een nieuw pakje sigaretten had gekocht (het liefst een pakje van 20 of 30), zeggen: "Ik durf te wedden dat jij niet al die sigaretten tegelijk in je hand kan houden". De meeste pakte meteen alle sigaretten uit hun pakje en hielden deze stevig in hun knuistje, waarop een van ons het lege pakje afpakte en wegflikkerde .
Dubstep FTW
  donderdag 5 juli 2007 @ 07:36:06 #129
107693 Dannytjeuh
Watjeuuuuuz
pi_51156901
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 05:50 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

Deze snap ik niet

Als iemand net een nieuw pakje sigaretten had gekocht (het liefst een pakje van 20 of 30), zeggen: "Ik durf te wedden dat jij niet al die sigaretten tegelijk in je hand kan houden". De meeste pakte meteen alle sigaretten uit hun pakje en hielden deze stevig in hun knuistje, waarop een van ons het lege pakje afpakte en wegflikkerde .
Ik moest stiekum best wel lachen
pi_51156959
Sta je dan met 30 peuken in je hand.. Stoere bink zeg.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  donderdag 5 juli 2007 @ 07:49:23 #131
107693 Dannytjeuh
Watjeuuuuuz
pi_51156962
ooit es iemand zijn wagen bij -8 overgoten met water 's nachts (ja....ik kon nie slapen ). En dat een paar keer (met een uurtje tussen) . daarna heb ik er ijslollies op gelegd en het boeltje nog es overgoten met water.

Ooit al es een ijspegel op wielen gezien ?
Nou.... ik wel dus .... heeft een hele tijd nodig gehad om dat ding weer te ontdooien. Daarna rook ie nog een hele poos naar ijslollie

Wat heb ik gelachen

Die kerel heeft nooit geweten dat ik er voor iets tussen zat
  donderdag 5 juli 2007 @ 07:55:21 #132
107693 Dannytjeuh
Watjeuuuuuz
pi_51156990
Ook ooit es bij een collega een Linux live cd in zijn cdrom van zijn computer gestoken. Hij starte zijn computer op en ging vervolgens koffie halen. Bij zijn terugkomst was er best wel wat verwarring .
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:00:50 #133
107693 Dannytjeuh
Watjeuuuuuz
pi_51157014
Ook ooit es bij iemand achteraan zijn wagen een papier geplakt met daarop "EENZAAM ? bel mij (zijn gsm nummer)

De volgende dag ging het er nog aan ...
pi_51157337
@ Strychnine, de xtc is wel een gevaarlijk grapje. Je weet nooit of iemand medicijnen neemt wat een ernstige wisselwerking kan geven.
Voor hetzelfde geldt lig je ineens bij je schoonfamilie alles onder te kotsen en denk jij dat het komt door de 50/50 mixdrank! En dan ga je zoeken naar vergiftingen op het internet en maakt je vriendin het uit..terwijl ze jouw oorbellen in haar oren draagt.
pi_51158253
quote:

Ik moest lachen
pi_51159936
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:27 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Als je dit al masterlijk vind.. moet je es meegaan.. gaan we 's nachts foto's maken van rijdende auto's.. uiteraard met flits

Dat heb ik trouwens vroeger ook wel gedaan, echt lachen! Met dat zappen was het altijd het leukste als mensen helemaal achter hun tv gingen kijken of op hun tv gingen slaan om het 'probleem' op te lossen
Na een tijdje wist trouwens de hele buurt wel dat wij het waren
pi_51170012
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:37 schreef Valon het volgende:
@ Strychnine, de xtc is wel een gevaarlijk grapje. Je weet nooit of iemand medicijnen neemt wat een ernstige wisselwerking kan geven.
Voor hetzelfde geldt lig je ineens bij je schoonfamilie alles onder te kotsen en denk jij dat het komt door de 50/50 mixdrank! En dan ga je zoeken naar vergiftingen op het internet en maakt je vriendin het uit..terwijl ze jouw oorbellen in haar oren draagt.
Nu weet ik dat, daarom was het ook een kutgeintje. Maarja, vroegâh enzo
Nu zou ik het niet meer doen
Vivre
pi_51170056
quote:

[..]

Deze snap ik niet

Nouja, ik had weinig geld en moest dus zuinig doen met mijn sigaretten. En dat meisje brak dus telkens mijn sigaretten doormidden waardoor je ze niet meer kon roken.
Vivre
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:45:41 #139
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_51175398
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 03:24 schreef Zrtlrnc het volgende:
[afbeelding]
hij klopt niet eens , een deurhendel doe je 9/10 naar beneden, dan kan dat touwtje onmogelijk dat pinnetje eruit trekken
pi_51175547
quote:

[..]

Ik lach me helemaal kapot hier
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:53:24 #141
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51175605
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:37 schreef Valon het volgende:
Prachtig telkens die posts die naar die gast zijn verhaal verwijzen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:33:26 #142
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_51176676
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:45 schreef oorsnot het volgende:

[..]

hij klopt niet eens , een deurhendel doe je 9/10 naar beneden, dan kan dat touwtje onmogelijk dat pinnetje eruit trekken
en wat zal er gebeuren als je de klink naar beneden doet, en de deur openzwaait?

juist.... pin eruit dus..
pi_51178145
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:53 schreef Birra het volgende:
Een rijdende auto natspuiten met een supersoaker, niet wetend dat het raam openstond, resulterend in 3 doden.
zo heb ik's een sneeuwbal bij iemand in de auto gegooit,
wie rijdt er dan ook met z'n ramen open in de winter..

ow, geen doden verder trouwens, de beste medelander ging wel even over de zeik.
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:33:41 #144
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51178672
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:39 schreef Dannytjeuh het volgende:
Ooit es een volle bus peper in iemand zijn onderbroekenkastje uitgeschud
Omg dat herinnert mij opeens aan streken die ik vroeger uithaalde met van die rozenbottelbollen
De binnenkant daarvan jeukte als de kolere en dat gooiden ik vroeger altijd bij medescholieren in hun tshirt
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:36:05 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51178762
quote:
!!!!!!!! omfg dat is wel erg geniaal hahahah!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_51185364
quote:

Najib Amhali
Vivre
  vrijdag 6 juli 2007 @ 08:17:33 #147
107693 Dannytjeuh
Watjeuuuuuz
pi_51191052
Ooit es 3 ratjes losgelaten in iemand zijn flat en genummerd met een alcoholstift op de rug 1 2 en 4.

Daarna een briefje achter gelaten met daarop "We hebben 4 ratjes losgelaten in je living. Als je alle ratjes hebt gevonden, krijg je een vol vat bier"

Heeft weken naar ratje 3 gezocht
pi_51191565
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 03:24 schreef Zrtlrnc het volgende:
[afbeelding]
comic sans

bancomicsans.com
pi_52121085
pino in een steegje helemaal kapot verkracht
pi_52121533
Bij iemand voor de voordeur kotsen en dan aanbellen.
Roken is lekker
pi_52121543
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 01:40 schreef W00fer het volgende:
Ik lach me echt een ongeluk om dit topic en dat is niet verstandig met mijn gips already
Ik ben Q en jij lekker niet!
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:28:08 #152
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52121739
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:26 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Najib Amhali
Pwned Ik dacht ookal, waar ken ik dat van.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_52122114
een keer in de 3e klas een reisje voor een klasgenoot geboekt, ik vond een lijst met alle gegeven van die gast..weekendje voor 2 personen naar parijs ofzo, het kon nog optijd geannuleerd worden
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:27:01 #154
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_52122867
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bij iemand voor de voordeur kotsen en dan aanbellen.
_!
There is no rehab for stupidity.
pi_52123526
Krukken lenen van iemand die gewond is en dan iemand er op laten lopen, over de straat. Daarna als er net een groep mensen langskomen oid met een paar mensen op hem af lopen en roepen: "Kijk dat is hem! ja jonge, das die ene gast, jeweetwel."
En dan zo op hem afrennen en in elkaar slaan. Al die mensen zo: "omfg, ze slaan een invalide in elkaar ." En daarna gewoon allemaal opstaan en weglopen .
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:00:15 #156
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52123606
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:27 schreef snorfiets het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig weetie nu wel wie de schuldige is als hij straks thuis komt van de dokter met een diagnose (huid)kanker
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:43:49 #157
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_52124491
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waterballonnetjes op mensen gooien vanuit mn slaapkamerraam.
Gedaan alleen dan vanaf 3 hoog... en het was een zakje water
Die gasten waren echt nat
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_52130083
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gelukkig weetie nu wel wie de schuldige is als hij straks thuis komt van de dokter met een diagnose (huid)kanker
nee hoor! ik zit hier undercover
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:54:36 #159
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52131359
Ons nemen 1 maandverbandje.
Ons doet daar een druppeltje rode, en een druppeltje bruine inkt op.
Ons gaat naar de les.
personen 1 en 2 lopen naar de juf en stelt een vraag.
De juf legt uit en persoon 1 luistert aandachtig terwijl persoon 2 dat maandverbandje op de juf haar rug plakt.
Peroon 1 en 2 lopen weer naar hun plaats en wachten rustig af tot de rest van de klas ziet wat de juf op haar rug heeft.

Zo flauw, maar toen zo leuk.

Deze was op mn werk wel eg leuk.
Een collega dronk thee en vroeg aan iemand een kop thee mee te nemen.
Dan nemen wij 1 tampon, kleuren die rood met een stift.
Pakken een kopje gekookt water, hangen daar de tampon in zodat het water leuk rood kleurt door de inkt.
We kleuren wat stukjes papier rood en gooien die ook in het glas.
We lopen terug naar de collega en geven haar met een heel onschuldig gezicht het kopje "thee".
Ons wacht even tot ze doorheeft wat er in haar thee hangt... en gieren het dan uit van t lachen om het gekrijs.
pi_52132860
Geniaal... Heheh.
Roken is lekker
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:36:09 #161
138203 cl3tus
Omdat soms...
pi_52141509
Deze hoorde ik van mn vader...

Die had een collega (vrouwelijk) was best een beetje naar een Truckster neigde. Die vraagt in een volle kamer met allemaal collega's aan een ander: Zeg als jij je lul laat zien krijg je van mij 25 euro.

Die kerel bedacht zich geen moment en liet zijn broek zakken. Begint te lachen en houd zn hand op...

Al die collega's eromheen zo van WTF!!!

Die meid begint te gieren van het lachen en zegt.... HAHAHA je krijgt niks... hij heeft geen oogjes.

:D:D:D:D:D:D:O:O:O:O
Als ik zin heb in yoghurt
pi_52141883
Ook leuk:

Mensen opbellen:
"Ja, met schildersbedrijf Vlak en Strak.. Klopt het dat u enige jaren geleden uw huis heeft laten verven?"

>Ja, dat heeft mijn man toen geregeld..

"Sorry mevrouw, maar de rekening daarvan is nog steeds niet betaald.. Wij moeten nog steeds 9400 euro van u ontvangen."

> Maar mijn man zei dat hij het betaald had

"Sorry mevrouw, wij hebben het geld nog steeds niet "

> *vul naam man in* JIJ EIKEL.. HEB JE VERDOMME DAT SCHILDERSBEDRIJF NOG NIET BETAALD?

*tuut tuut tuut*

Brutal. Fucking. Metal.
pi_52142278
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:36 schreef cl3tus het volgende:
Deze hoorde ik van mn vader...
blabla
die is echt flauw
Vooral dat wat hier boven staat.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 augustus 2007 @ 16:30:22 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_52142830
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook leuk:

Mensen opbellen:
"Ja, met schildersbedrijf Vlak en Strak.. Klopt het dat u enige jaren geleden uw huis heeft laten verven?"

>Ja, dat heeft mijn man toen geregeld..

"Sorry mevrouw, maar de rekening daarvan is nog steeds niet betaald.. Wij moeten nog steeds 9400 euro van u ontvangen."

> Maar mijn man zei dat hij het betaald had

"Sorry mevrouw, wij hebben het geld nog steeds niet "

> *vul naam man in* JIJ EIKEL.. HEB JE VERDOMME DAT SCHILDERSBEDRIJF NOG NIET BETAALD?

*tuut tuut tuut*

smerig
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_52142846
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

smerig
jep
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52144859
Tampon nat maken en insmeren met ketchup en dan bij de buren door de brievenbus naar binnen
pi_52148030
Als de conducteur er aankomt snel je kaartje in de prullenbak gooien. Als hij vraagt naar je kaartje in al je zakken zoeken, op de grond kijken, overal zoeken. als laatste hoop kijk je dan maar of iemand een bruikbaar kaartje in de prullenbak heeft achtergelaten, en jahoor, daar ligt een mooi kaartje.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_52148089
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef jakkop het volgende:
Als de conducteur er aankomt snel je kaartje in de prullenbak gooien. Als hij vraagt naar je kaartje in al je zakken zoeken, op de grond kijken, overal zoeken. als laatste hoop kijk je dan maar of iemand een bruikbaar kaartje in de prullenbak heeft achtergelaten, en jahoor, daar ligt een mooi kaartje.
Dat is gewoon on-grappig
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:53:07 #169
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52148156
Bij een concert:

Als je je kaartje moet laten zien snel op de grond gooien. Als hij vraagt naar je kaartje in al je zakken zoeken, in de prullenbak kijken, overal zoeken. als laatste hoop kijk je dan maar of iemand een bruikbaar kaartje op de grond heeft achtergelaten, en jahoor, daar ligt een mooi kaartje.

Dubstep FTW
pi_52148218
Bij een voetbalwedstrijd:

Als je je kaartje moet laten zien snel in de aars van de beveiliging stoppen. Als hij vraagt naar je kaartje in al je zakken zoeken, in de prullenbak kijken, overal zoeken. als laatste hoop kijk je dan maar of iemand een bruikbaar kaartje in zijn anus heeft, en jahoor, daar zit een mooi (bruin) kaartje.

Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:57:23 #171
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52148290
Of bij een begrafenis:

Als je je kaarsje aan moet steken snel op de grond gooien. Als de pastor vraagt naar je kaarsje in al je zakken zoeken, in de kist kijken, overal zoeken. als laatste hoop kijk je dan maar of iemand een bruikbaar kaarsje op de grond heeft achtergelaten, en jahoor, daar ligt een mooi kaarsje.

[ Bericht 8% gewijzigd door Arthur.Spooner op 07-08-2007 00:37:25 ]
Dubstep FTW
pi_52148341
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52150589
of bij de spin op de kermis, je muntje naar de botsauto's gooien en als die vent dan vraagt naar een muntje moet je zeggen dat die bij de botsautos ligt
pi_52151949
Of bij de kassa;

Als je moet betalen snel je geld op de grond gooien. Als hij vraagt naar het geld in al je zakken zoeken, in de prullenbak kijken, overal zoeken. Als laatste hoop kijk je dan maar of iemand wat muntstukken op de grond heeft achtergelaten, en jahoor, daar ligt wat geld.
Roken is lekker
pi_52154317
totdat iemand anders het oppakt hahaha
pi_52154376
God wat een niveau
Vivre
pi_52154440
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb onze mixer een keer op het lichtnet aangesloten, toen m'n moeder de 2 staafje erin stak stond ze mooi onder 220
HAHAAHAHAHAH
rip mamma
haha
pi_52155114
of of of bij zoeeeeeeeeeen bedrijf zeggen dat je heeeeel erg sterk bent en dan als je iets moet optillen kan je het niet

en dan zegt je collega zeggen ik kan ut niettttt LALLERCOPTERRRREINZZZZWEEIIIIDREEIIIIIIIIIII111!!!!1!!!!!11!!!ZOMG OFMG!!!!!!! ROFL MEDIAAAA
pi_52155181
Of in een vliegtuig;

Zeggen tegen de stewardess dat je 't vliegtuig op gaat blazen, en dan al je zakken navoelen, maar die zijn leeg. Dan maar kijken of iemand anders toevaliig een bom bij zich heeft, en dat heeft niemand
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52155217
Of bij een trouwerij:

Als je je trouwring om moet doen snel op de grond gooien. Als de pastoor vraagt naar je ring vraagt in al je zakken zoeken, overal zoeken. als laatste hoop kijk je dan maar of iemand een bruikbare trouwring op de grond heeft achtergelaten, en jahoor, daar ligt een mooie trouwring.

pi_52155286
Of bij een bankoverval.

Gauw een uzi op de grond gooien, en dan schreeuwen dat je een overval pleegt. Als ze niet onder de indruk zijn, overal zoeken. Je hebt verder niks Dus kijk je op de grond of er niet toevallig iemand een bruikbare, doorgeladen uzi neer heeft gegooid. En die ligt er!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52155297
Roken is lekker
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:43:52 #183
119756 bloodacolyte
opzoek naar de kern
pi_52155334
laatst bij een kameraad gedaan...

we waren met de hele groep uit eten bij zo'n kats chique restaurant, is die gast de hele tijd vervelend...

ik strooi een lading peper in mn handpalm, vouw mn hand tot een (los) vuistje en doe net alsof ik moet niezen. Ik breng mn hand naar mn mond, draai weg alsof ik echt ga niezen en om het moment dat mn gezicht naar die van mn kameraad gericht is blaas ik in mn vuist. gast allemaal peper in zn mon/neus/ogen en heeft de hele avond lopen niezen :D
"Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
pi_52155409
Ook maar eens proberen.

Toch nomineer ik die grappen met iets op de grond gooien en zo, ik lach serieus hardop.
Roken is lekker
pi_52155489
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ook maar eens proberen.

Toch nomineer ik die grappen met iets op de grond gooien en zo, ik lach serieus hardop.
Hehe, kan er ook hard om lachen
pi_52155583
Roken is lekker
pi_52155758
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ook maar eens proberen.

Ik vind ze wel een beetje flauw
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:46:47 #188
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52156712
Of als je werkt bij de slager.

Als je je vlees wil pakken snel op de grond gooien. Als de klant vraagt naar het vlees in al je zakken zoeken, in je portemonnee kijken, overal zoeken. als laatste hoop kijk je dan maar of iemand bruikbaar vlees op de grond heeft achtergelaten, en jahoor, daar ligt mooi vlees.

Dubstep FTW
pi_52200734
- D-Day door de tuinen van de buren bv , wedden voor geld dat we door de brandnetels moesten rennen met open benen (broek opgetrokken) en ook door een andere tuin D-Dayen waar allemaal wezeloze kids woonden zonder parrents en die werden dik boos enz.
- Ik liet m'n broertje poep in de briefenbus van de buren gooien
- Elastiekjes met bamboestokken met een besje erop en dan lanceren.
- Papiercontainer in de vik gezet
- M'n buurman uitgescholden voor kankerleier en nooit sorry gezegd
- Mieren vermoorden met een vergrootglas
- Graffitie op de hele straat spuiten met ''WESTSIDE'' erop : D en dat ook op m'n eigen schutting thuis gespoten
- De directeur van de basisschool die naast de school woonde de gek aansteken en uitschelden.
- WWE in het gras doen en dan elkaar dik mollen met pure anger management : D en ook een kiddo van 5 gebreekt met een WWE move XD
- Op het dak klimmen van een andere school en daar de glazen die op het dak zitten eruit gesneden met een mes
- Met een stok van drie meter rotzooi uit de sloot vissen en lanceren op de neigbours from hell !
- Oorlogje spelen met proppeknallers.
- In een lift van een flat gepist en toen k op de hoogste etage was stenen naar beneden gegooigd naar kleine kiddo's
- Spullen jatten van het ziekenhuis (verbouwing daar) voor de boomhut.
- Met een echte pijl en boog op elkaar schieten
- Kleine kid's opfocken en zeggen wat ze moeten doen..
- Op andere mensen schieten met proppeknaller
pi_52201143
apppels tegen ramen aan gooien

eikels van een boom in de lucht gooien, als er feest is in een dorp en een kind ernaast de schuld krijgt
Back to the 70's
pi_52202756
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Glennz het volgende:
- De directeur van de basisschool die naast de school woonde de gek aansteken en uitschelden.
- WWE in het gras doen en dan elkaar dik mollen met pure anger management : D en ook een kiddo van 5 gebreekt met een WWE move XD
Lekker Nederlands altijd op dit forum...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_52203198
De (waarschijnlijk) bekendste aller tijden:

3 keer in een hafl uur naar een nummer bellen en vragen of Piet thuis is.
De 3e keer wordt die man/vrouw waarschijnlijk echt gek: "Er woont hier geen Piet! dat heb ik al vaker gezegd!"

Nog een keer terugbellen en met een zware stem:
"Met Piet, is er nog voor me gebeld?"
Dit, dus.
pi_52205751
Jumpen.

Hahaha.
pi_52205834
Als je een feestje hebt bij iemand op de studentenkamer en je gaat daarna met z'n allen nog stappen, de wekker van je gastheer of gastvrouwe op 6.00u zetten
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_52206172
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als je een feestje hebt bij iemand op de studentenkamer en je gaat daarna met z'n allen nog stappen, de wekker van je gastheer of gastvrouwe op 6.00u zetten
altijd leuk
pi_52218628
Een container schuin tegen iemands voordeur aanzetten en dan aanbellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')