Schobbejak!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:39 schreef Dannytjeuh het volgende:
Ooit es een volle bus peper in iemand zijn onderbroekenkastje uitgeschud![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef Bluurgh het volgende:
allebij
dat is gewoon ranzigquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef oorsnot het volgende:
heel flauw, eens bij een vriend gedaan die eerder al wat had geflikt bij mij:
als je met elkaar staat te praten en jij eet chips ofzo, in ene heel vaag kijken en zeggen: ''heeeuh, doeje mond een open, er zit een kei zwarte plek op je kiezen''
* vriend doet mond open
vol in ze bek ejaculeren!!
* al die chips die je in je mond heb, lekker met veel speeksel, keihard in je smoel afvuren![]()
![]()
![]()
en dan keihard wegrennen
![]()
Hmm..snap hem, vind hem niet leuk?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef BBoy_Symm het volgende:
Je neemt acht kleine meisjes...en dan pak je een pen, en dan zet je pennestreken in hun kut![]()
snapjumsnapjumsnapjum???![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef oorsnot het volgende:
heel flauw, eens bij een vriend gedaan die eerder al wat had geflikt bij mij:
als je met elkaar staat te praten en jij eet chips ofzo, in ene heel vaag kijken en zeggen: ''heeeuh, doeje mond een open, er zit een kei zwarte plek op je kiezen''
* vriend doet mond open
vol in ze bek ejaculeren!!
* al die chips die je in je mond heb, lekker met veel speeksel, keihard in je smoel afvuren![]()
![]()
![]()
en dan keihard wegrennen
![]()
Humor van de onderste plankquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef BBoy_Symm het volgende:
Je neemt acht kleine meisjes...en dan pak je een pen, en dan zet je pennestreken in hun kut![]()
snapjumsnapjumsnapjum???![]()
![]()
![]()
Aan een elastiek! Knalt hij recht in de bek!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef retuow82 het volgende:
Touw vastmaken aan een deurkknop van een voordeur, andere kant van het touwtje aan een plant in de tuin. Aanbellen en dan trekt de huiseigenaar zijn eigen plant uit de tuin.
De moeder van een maat van mij maakt de deur open en ze kon niet boos worden, ze deed het immers zelf
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
dat is gewoon ranzig dat is gewoon een kinderachtige kutstreek
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Wij een keer bij school ook op rijdende auto's gooien met sneeuw/ijsballen. Er kwamen alleen steeds meer mensen meedoen dus het werd steeds heftiger. Opeens gooide bijna iedereen (20 man) tegelijkertijd en werd de autoruit ingegooid.
Iedereen: FUCK!!!! Peer um!
En dan rennen 20 jongens ineens een ijsgladde bocht om langs een paar bosjes. Hier ging minstens een kwart van op zijn bek omdat het zo glad was en die namen dan weer ongeveer een kwart van de overige mensen mee. Lagen die daar op grond.
Iedereen:![]()
Opeens schreeuwt iemand: HIER KOMEN GODVERDOMME!
Dus iedereen nog harder rennen (valt niet mee als je de slappe lach hebt.)
Na 10 minutenin de bosjes gelegen te hebben besloten we weer terug te sneaken naar school. Stond daar de eigenares van de auto... met 2 huilende kleine kinderen achterin
.
OEPS!
Die is echt meesterlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:47 schreef Tommeke het volgende:
- Met een multifunctionele/universele afstandsbediening bij mensen gaan 'zappen'
Als je dit al masterlijk vind.. moet je es meegaan.. gaan we 's nachts foto's maken van rijdende auto's.. uiteraard met flitsquote:
Wij gingen met stuk of 20-30 man sneeuwballen gooien naar een raam van een oude manquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Wij een keer bij school ook op rijdende auto's gooien met sneeuw/ijsballen. Er kwamen alleen steeds meer mensen meedoen dus het werd steeds heftiger. Opeens gooide bijna iedereen (20 man) tegelijkertijd en werd de autoruit ingegooid.
Iedereen: FUCK!!!! Peer um!
En dan rennen 20 jongens ineens een ijsgladde bocht om langs een paar bosjes. Hier ging minstens een kwart van op zijn bek omdat het zo glad was en die namen dan weer ongeveer een kwart van de overige mensen mee. Lagen die daar op grond.
Iedereen:![]()
Opeens schreeuwt iemand: HIER KOMEN GODVERDOMME!
Dus iedereen nog harder rennen (valt niet mee als je de slappe lach hebt.)
Na 10 minutenin de bosjes gelegen te hebben besloten we weer terug te sneaken naar school. Stond daar de eigenares van de auto... met 2 huilende kleine kinderen achterin
.
OEPS!
We plakten 2 euro op de grond in de kantine en tadaaquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:12 schreef AryaMehr het volgende:
Touwtje vastbinden aan een portomonnee, het touw een beetje camoufleren door er wat bladeren of zand op te gooien, heel sneaky verstoppen achter een struik, en als er iemand langsheen komt rijden/lopen en stopt om hem op te rapen snel aan het touwtje trekken.
Vond ik vroeger zo prachtig![]()
Deze snap ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:45 schreef Strychnine het volgende:
Het lulligste wat ze ooit bij mij gedaan hebben was toen ik nog niet zo heel veel geld had (fuck, nog steeds niet) maar altijd weinig geld, en ik rookte toen al. Dus je koopt van je zuurverdiende centjes een pakje camel van tien sigaretten (die had je toen nog) en dan is er een kutwijf die dan naar je toe loopt, je sigaret uit je hand pakt, je vraagt of je weet hoe Jezus rookte (waarop het antwoord nee was) en dan knakte ze hem doormidden en pleurde hem op de grond.
Ik moest stiekum best wel lachenquote:Op donderdag 5 juli 2007 05:50 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Deze snap ik niet
Wat wij vroeger wel eens deden bij domme mensen:
Als iemand net een nieuw pakje sigaretten had gekocht (het liefst een pakje van 20 of 30), zeggen: "Ik durf te wedden dat jij niet al die sigaretten tegelijk in je hand kan houden". De meeste pakte meteen alle sigaretten uit hun pakje en hielden deze stevig in hun knuistje, waarop een van ons het lege pakje afpakte en wegflikkerde.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef retuow82 het volgende:
Touw vastmaken aan een deurkknop van een voordeur, andere kant van het touwtje aan een plant in de tuin. Aanbellen en dan trekt de huiseigenaar zijn eigen plant uit de tuin.
De moeder van een maat van mij maakt de deur open en ze kon niet boos worden, ze deed het immers zelf
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:27 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als je dit al masterlijk vind.. moet je es meegaan.. gaan we 's nachts foto's maken van rijdende auto's.. uiteraard met flits![]()
![]()
![]()
Nu weet ik dat, daarom was het ook een kutgeintje. Maarja, vroegâh enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:37 schreef Valon het volgende:
@ Strychnine, de xtc is wel een gevaarlijk grapje. Je weet nooit of iemand medicijnen neemt wat een ernstige wisselwerking kan geven.
Voor hetzelfde geldt lig je ineens bij je schoonfamilie alles onder te kotsen en denk jij dat het komt door de 50/50 mixdrank! En dan ga je zoeken naar vergiftingen op het internet en maakt je vriendin het uit..terwijl ze jouw oorbellen in haar oren draagt.
Nouja, ik had weinig geld en moest dus zuinig doen met mijn sigaretten. En dat meisje brak dus telkens mijn sigaretten doormidden waardoor je ze niet meer kon roken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 05:50 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Deze snap ik niet
Wat wij vroeger wel eens deden bij domme mensen:
Als iemand net een nieuw pakje sigaretten had gekocht (het liefst een pakje van 20 of 30), zeggen: "Ik durf te wedden dat jij niet al die sigaretten tegelijk in je hand kan houden". De meeste pakte meteen alle sigaretten uit hun pakje en hielden deze stevig in hun knuistje, waarop een van ons het lege pakje afpakte en wegflikkerde.
hij klopt niet eensquote:
Ik lach me helemaal kapot hierquote:Op donderdag 5 juli 2007 05:50 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Prachtig telkens die posts die naar die gast zijn verhaal verwijzenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:37 schreef Valon het volgende:
@ Strychnine, de xtc is wel een gevaarlijk grapje. Je weet nooit of iemand medicijnen neemt wat een ernstige wisselwerking kan geven.
Voor hetzelfde geldt lig je ineens bij je schoonfamilie alles onder te kotsen en denk jij dat het komt door de 50/50 mixdrank! En dan ga je zoeken naar vergiftingen op het internet en maakt je vriendin het uit..terwijl ze jouw oorbellen in haar oren draagt.
en wat zal er gebeuren als je de klink naar beneden doet, en de deur openzwaait?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:45 schreef oorsnot het volgende:
[..]
hij klopt niet eens, een deurhendel doe je 9/10 naar beneden, dan kan dat touwtje onmogelijk dat pinnetje eruit trekken
![]()
zo heb ik's een sneeuwbal bij iemand in de auto gegooit,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:53 schreef Birra het volgende:
Een rijdende auto natspuiten met een supersoaker, niet wetend dat het raam openstond, resulterend in 3 doden.
Omg dat herinnert mij opeens aan streken die ik vroeger uithaalde met van die rozenbottelbollenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:39 schreef Dannytjeuh het volgende:
Ooit es een volle bus peper in iemand zijn onderbroekenkastje uitgeschud![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef retuow82 het volgende:
Najib Amhaliquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef retuow82 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:40 schreef W00fer het volgende:
Ik lach me echt een ongeluk om dit topic en dat is niet verstandig met mijn gips already
Pwnedquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bij iemand voor de voordeur kotsen en dan aanbellen.
Gelukkig weetie nu wel wie de schuldige is als hij straks thuis komt van de dokter met een diagnose (huid)kankerquote:
Gedaan alleen dan vanaf 3 hoog... en het was een zakje waterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waterballonnetjes op mensen gooien vanuit mn slaapkamerraam.
nee hoor! ik zit hier undercoverquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gelukkig weetie nu wel wie de schuldige is als hij straks thuis komt van de dokter met een diagnose (huid)kanker
smerigquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook leuk:
Mensen opbellen:
"Ja, met schildersbedrijf Vlak en Strak.. Klopt het dat u enige jaren geleden uw huis heeft laten verven?"
>Ja, dat heeft mijn man toen geregeld..
"Sorry mevrouw, maar de rekening daarvan is nog steeds niet betaald.. Wij moeten nog steeds 9400 euro van u ontvangen."
> Maar mijn man zei dat hij het betaald had![]()
"Sorry mevrouw, wij hebben het geld nog steeds niet"
> *vul naam man in* JIJ EIKEL.. HEB JE VERDOMME DAT SCHILDERSBEDRIJF NOG NIET BETAALD?
*tuut tuut tuut*
Dat is gewoon on-grappigquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef jakkop het volgende:
Als de conducteur er aankomt snel je kaartje in de prullenbak gooien. Als hij vraagt naar je kaartje in al je zakken zoeken, op de grond kijken, overal zoeken. als laatste hoop kijk je dan maar of iemand een bruikbaar kaartje in de prullenbak heeft achtergelaten, en jahoor, daar ligt een mooi kaartje.
hahaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb onze mixer een keer op het lichtnet aangesloten, toen m'n moeder de 2 staafje erin stak stond ze mooi onder 220
HAHAAHAHAHAH
rip mamma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Hehe, kan er ook hard om lachenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ook maar eens proberen.
Toch nomineer ik die grappen met iets op de grond gooien en zo, ik lach serieus hardop.![]()
![]()
Ik vind ze wel een beetje flauwquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ook maar eens proberen.
Toch nomineer ik die grappen met iets op de grond gooien en zo, ik lach serieus hardop.![]()
![]()
Lekker Nederlands altijd op dit forum...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Glennz het volgende:
- De directeur van de basisschool die naast de school woonde de gek aansteken en uitschelden.
- WWE in het gras doen en dan elkaar dik mollen met pure anger management : D en ook een kiddo van 5 gebreekt met een WWE move XD
altijd leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als je een feestje hebt bij iemand op de studentenkamer en je gaat daarna met z'n allen nog stappen, de wekker van je gastheer of gastvrouwe op 6.00u zetten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |