Oh ja, is mij nog nooit opgevallen. Ik denk eerder dat jij ziet wat je graag wil zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:55 schreef VoreG het volgende:
Dat zijn vaak dezelfde mensen dieeuri
zeggen.
Jaloers?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef Federici het volgende:
Damn, als je daar op gaat letten heb je echt een KUTLEVEN
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:15 schreef Agiath het volgende:
Of vogellepoep ipv vogelpoep
Ja ik hoorde het laatst van een vriend van me, meteen even flink doodgemaakt uitgelachen natuurlijkquote:
Of die Piet zo van: 'watquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja. Is ook altijd lastig om die twee te onderscheiden.
Piet: Hey, hoe laat is het?
Dirk: 10 voor 7.
Piet: Wat bedoel je nou, moet je iets met behulp van een zeef afscheiden..
Dan moet je wat doen aan je akoestiekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:22 schreef Remzz het volgende:
Dat mens bij RTL gisteren idd klonk nergens na
als ik op me toeter ram hoor je= uuuuuuuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of misschien zeg ik toch auto
Ok, dag wereld, ik moet gaan! Mijn accent, mijn spraakgebrek, wordt mij noodlottig.quote:
Dan is het wel zeuven keer neken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:57 schreef beerten het volgende:
[..]
Ok, dag wereld, ik moet gaan! Mijn accent, mijn spraakgebrek, wordt mij noodlottig.
Ik ga eerst nog zeuven keer neuken. Mag dat? Daarna hang ik me op.
Doeggie!
is een frans leenwoord, net als chauffeur (uit te spreken als "sjooveur")quote:
Precies,ooto ipv awtoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef wendytje het volgende:
[..]
is een frans leenwoord, net als chauffeur (uit te spreken als "sjooveur")
dus het hoort met een OOOOO uitgesproken te worden![]()
Het gaat niet altijd om de daadwerkelijke oorsprong van een woord. De taal waaruit het is overgenomen kan soms ook bepalend zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:10 schreef cocopop het volgende:
[..]
Fout, "ooto" is hypercorrect omdat mensen dénken dat het uit het Frans komt. Het komt uit het Grieks. Je spreekt het dus correct uit als AUto.
Auto komt uit het Grieks, niet uit het Frans. En Grieken zeggen gewoon 'au' tegen 'au'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef wendytje het volgende:
[..]
is een frans leenwoord, net als chauffeur (uit te spreken als "sjooveur")
dus het hoort met een OOOOO uitgesproken te worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |