Dat was voordat bekend werd datquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:11 schreef merlin693 het volgende:
Goh dit keer niks met holocaust ontkenning
sarcastische mode uit
mmm ik ben juist wel overtuigd van de H-bom. Past het best op de circumstanial evidence.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:21 schreef Boswachtertje het volgende:
een aantal vragen + nieuwe theoriën
Gaat mede over de totale mediacontrole tijdens 9/11.. en afgezien van de H-bomb () theorie vind ik de opmerking dat dit de eerste 'live-attack' was welke wereldwijd te zien was, eentje om zeker rekening mee te houden..
quote:Demolition Mysteries:
The interesting thing is that this video is released by the same people that detonated those explosives.
quote:Prof. Steven Jones, a CIA operative dressed as scholar for truth - WTC nuclear coverup
Ooit van building seven gehoord? vast welquote:Op maandag 2 juli 2007 15:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij bent een expert op het gebied van explosieven en het slopen van gebouwen?
Er zijn mensen die daar WEL expert in zijn die zeggen dat er geen aanwijzing is dat er explosieven zijn gebruikt bij de WTC torens.
Maar goed, die discussie is al 89729487897 keer gevoerd. Misschien kun je beter eens uitleggen waarom die docu uit jouw openingspost zo goed is en een paar belangrijke punten eruit noemen. Ik ga geen 80 minuten verspillen aan iets wat ik waarschijnlijk al een aantal keer gezien, gehoord en/of gelezen heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |