abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50972492
Google Video: 911 and the British Broadcasting Conspiracy - 1uur 20min - 25 Juni 2007

Een nieuwe documentaire door Adrian Connock en David Shayler over de BBC's selectieve en verdraaiende 911 reportage. Met in het bijzonder referentie naar de britse Conspiracy Files Docu
uitgezonden op de BBC2 op 18 February 2007.

Gerelateerd infowars.com artikel

Lekker veel europese invloed in deze, zelfs die Nederlandse demolition expert komt er in voor,
gelukkig is deze er gekomen, die propagandadocu van begin dit jaar zat vol leugens en onzin. ^_^
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_50973614
ff kijken dan maar
pi_51047263
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:32 schreef TaLoN.NL het volgende:

Lekker veel europese invloed in deze, zelfs die Nederlandse demolition expert komt er in voor,
gelukkig is deze er gekomen, die propagandadocu van begin dit jaar zat vol leugens en onzin. ^_^
En wie zegt mij dat die "911 and the British Broadcasting Conspiracy" niet vol zit met leugens en onzin?
  maandag 2 juli 2007 @ 12:23:33 #4
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_51054143
mischien is dit apparaat wat voor jouw calvobbes

http://www.jogis-roehrenb(...)andecho/Bandecho.htm
pi_51054656
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef merlin693 het volgende:
mischien is dit apparaat wat voor jouw calvobbes

[afbeelding]
http://www.jogis-roehrenb(...)andecho/Bandecho.htm
Nog wat zinnigs bij te dragen?
  maandag 2 juli 2007 @ 13:46:26 #6
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_51056623
Nee....Jij wel ?, ipv (zoals gewoonlijk) klagen voordat je 'm gezien hebt !
pi_51057358
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:46 schreef merlin693 het volgende:
Ik klaag niet, ik stel een zeer relevante vraag. Er wordt van een andere documentaire gezegd dat het propaganda is en vol zit met leugens en onzin. Dan wil ik wel weten waarom een andere docu dat niet zou hebben.
Als jij dat meteen als klagen ziet, dan ben je wel erg vooringenomen.
pi_51060904
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:46 schreef merlin693 het volgende:
Gewoon negeren Merlin693, gewoon negeren...

Mensen die na al deze fragmenten gezien te hebben nog niet doorhebben dat er explosieven gebruikt zijn om het wtc naar beneden te brengen zijn geen reply meer waard, eerst reageerde ik nog, maar dat bracht mij meer frustratie dan nodig was, dit voelt zoveel beter.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_51061225
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:48 schreef TaLoN.NL het volgende:

Mensen die na al deze fragmenten gezien te hebben nog niet doorhebben dat er explosieven gebruikt zijn om het wtc naar beneden te brengen
Jij bent een expert op het gebied van explosieven en het slopen van gebouwen?
Er zijn mensen die daar WEL expert in zijn die zeggen dat er geen aanwijzing is dat er explosieven zijn gebruikt bij de WTC torens.

Maar goed, die discussie is al 89729487897 keer gevoerd. Misschien kun je beter eens uitleggen waarom die docu uit jouw openingspost zo goed is en een paar belangrijke punten eruit noemen. Ik ga geen 80 minuten verspillen aan iets wat ik waarschijnlijk al een aantal keer gezien, gehoord en/of gelezen heb.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:57:09 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51081400
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik klaag niet, ik stel een zeer relevante vraag. Er wordt van een andere documentaire gezegd dat het propaganda is en vol zit met leugens en onzin. Dan wil ik wel weten waarom een andere docu dat niet zou hebben.
Als jij dat meteen als klagen ziet, dan ben je wel erg vooringenomen.
nu kan ik niet oordelen over deze documantaire want ik heb em ook nog niet gezien maar als je wat jij vraagt wilt weten zul je daar zelf achter moeten komen door het zelf te onderzoeken, niets meer of minder.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:26:01 #11
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_51091509
quote:
Op maandag 2 juli 2007 01:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En wie zegt mij dat die "911 and the British Broadcasting Conspiracy" niet vol zit met leugens en onzin?
Knul ... deze docu wil alleen maar aantonen dat BBC een "onzin en vol met leugens"-docu heeft afgeleverd. Gewoon met weerlegbare feiten. Maar dat jy weer meteen begint te gillen zegt genoeg. Volgens my kan jy het niet hebben dat ze langzamerhand aan de poten van de psycho's beginnen te zagen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_51101383
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:26 schreef Lambiekje het volgende:

Knul ... deze docu wil alleen maar aantonen dat BBC een "onzin en vol met leugens"-docu heeft afgeleverd. Gewoon met weerlegbare feiten. Maar dat jy weer meteen begint te gillen zegt genoeg. Volgens my kan jy het niet hebben dat ze langzamerhand aan de poten van de psycho's beginnen te zagen.
Zaag maar eens eind weg. Het lukt jou en anderen toch niet om duidelijk bewijs te leveren ook al zeggen jullie dat het er is.
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:19:40 #13
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_51154701
dankzij het woordje "duidelijk" klopt je stelling.... iig waar het jou aangaat...
Huig
  donderdag 5 juli 2007 @ 02:18:22 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51155867
Calvobbes, een niet kloppende theorie aankaarten betekend niet dat je persé een andere theorie moet hebben die het ontbreken van aanvult.
pi_51157670
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Calvobbes, een niet kloppende theorie aankaarten betekend niet dat je persé een andere theorie moet hebben die het ontbreken van aanvult.
Als je zegt dat het niet klopt, is het wel handig om te zeggen hoe het dan wel zit.
Het moet inderdaad niet, maar het is wel heel erg simpel om alleen maar te roepen dat iets fout is.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:36:33 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51169702
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je zegt dat het niet klopt, is het wel handig om te zeggen hoe het dan wel zit.
Het moet inderdaad niet, maar het is wel heel erg simpel om alleen maar te roepen dat iets fout is.
Dat is bij dit onderwerp niet te doen, daarnaast is de docu zover ik begrijp ook niet gemaakt om dat te doen.
Ik vind het een beetje raar dat je daar een punt van maakt.
pi_51170995
Ben nu bij 19 minuten en ik hoor veel vragen en opmerkingen die ik zelf ook al heb gehad. Ik vind het een zeer goede docu!

En heb toen op BBC de conspiracy file van 9/11 gezien.. en eigenlijk moest ik wel een beetje lachen om alle disinformatie.. leuk dus om dit te zien..

*gaat snel verder kijken

WOW Ik heb hem in zijn geheel gezien en dit is een van de beste docu's omtrent 9/11 tot nu toe. Het geeft geen absolute verklaringen, maar gaat juist door op de onbeantwoorde vragen

Ik zou haast willen aanraden om hier mee te beginnen mocht je geinteresseerd zijn in de vragen omtrent 9/11, want het pakt een mooi (m.i.) propagandastuk om mee te beginnen en komt vervolgens met zeer goede en duidelijke vragen

Thnx voor deze docu, spread the word!

[ Bericht 40% gewijzigd door Boswachtertje op 06-07-2007 01:01:27 ]
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_51355550
William Rodriguez (huismeester WTC, 'Last Man Out')

William Rodriguez, de huismeester van het WTC op 9/11 en de laatste man die uit de toren ontsnapte, komt naar Nederland op zondagavond 15 juli. Zijn indrukwekkende verhaal over de explosies voorafgaand aan het instorten van de torens, hoe hij vijftien mensen heeft gered uit het puin, hoe hij velen redde door deuren te openen met zijn 'master key' wordt in een breder kader geplaatst door ex MI5-agent Annie Machon. Zij stapte uit de Britse geheime dienst MI5, dook onder met een andere klokkenluider van MI5, David Shayler, en legt uit hoe en waarom 9/11 volgens haar heeft kunnen gebeuren. Zij en Rodriguez en een aantal Nederlandse gasten waaronder Patrick Savalle van Zapruder beantwoorden verontrustende vragen over 9/11, gesteld door Daan de Wit van DeepJournal.

De avond wordt op 15 juli 2007 gehouden in de grote zaal van Mecurius te Amsterdam, pal tegenover het Centraal Station. Aanvang 19.30 uur, toegang ¤7,50. Er is een mogelijkheid om deel te nemen aan het buffet. Toegang plus buffet is ¤22,50 Meld je daarvoor aan via via buffet@deepjournal.com Het buffet is open van 17.30 tot de aanvang van het programma om 19.30 uur.

http://www.deepjournal.com/p/2/a/nl/840.html

Ik ga zeker
pi_51488491
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef Bedrocks het volgende:
William Rodriguez (huismeester WTC, 'Last Man Out')

William Rodriguez, de huismeester van het WTC op 9/11 en de laatste man die uit de toren ontsnapte, komt naar Nederland op zondagavond 15 juli. Zijn indrukwekkende verhaal over de explosies voorafgaand aan het instorten van de torens, hoe hij vijftien mensen heeft gered uit het puin, hoe hij velen redde door deuren te openen met zijn 'master key' wordt in een breder kader geplaatst door ex MI5-agent Annie Machon. Zij stapte uit de Britse geheime dienst MI5, dook onder met een andere klokkenluider van MI5, David Shayler, en legt uit hoe en waarom 9/11 volgens haar heeft kunnen gebeuren. Zij en Rodriguez en een aantal Nederlandse gasten waaronder Patrick Savalle van Zapruder beantwoorden verontrustende vragen over 9/11, gesteld door Daan de Wit van DeepJournal.

De avond wordt op 15 juli 2007 gehouden in de grote zaal van Mecurius te Amsterdam, pal tegenover het Centraal Station. Aanvang 19.30 uur, toegang ¤7,50. Er is een mogelijkheid om deel te nemen aan het buffet. Toegang plus buffet is ¤22,50 Meld je daarvoor aan via via buffet@deepjournal.com Het buffet is open van 17.30 tot de aanvang van het programma om 19.30 uur.

http://www.deepjournal.com/p/2/a/nl/840.html

Ik ga zeker
Het buffet gaat niet door, maar de avond zelf wel.
Aanvang: 19:30

Komt op tijd want vol=vol
pi_51986676
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
Een nieuwe documentaire door Adrian Connock en David Shayler over de BBC's selectieve en verdraaiende 911 reportage. Met in het bijzonder referentie naar de britse Conspiracy Files Docu
uitgezonden op de BBC2 op 18 February 2007.
Over David Shayler gesproken:
Afgelopen zondag zou hij verklaard hebben de reïncarnatie van zowel Jezus Christus, koning Arthur, Leonardo Da Vinci ea. te zijn.
http://www.nineeleven.co.uk/board/viewtopic.php?p=83285
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:11:56 #21
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_52021922
Goh dit keer niks met holocaust ontkenning

sarcastische mode uit
pi_52596468
OK, de laatste anti-conspiracy docu omtrent 11 september 2001 is mede opgezet door een "You're The Man Dog" pagina te gebruiken en deze vervolgens af te schilderen als een creatie van de 9/11 Truth movement. Ze worden steeds triester in hun aanpak... (Srry, tekst in eerste instantie verkeerd geinterpreteerd)

http://jewsdid911.ytmnd.com

History Channel Fraudsters Pass Off Joke Website as Representative Of 9/11 Truth

---

Slecht nieuws voor onze dwangmatige debunkers:

China's Tallest Building Catches Fire, Does Not Collapse

Ground Zero Building Catches Fire, Doesn't Collapse

[ Bericht 5% gewijzigd door TaLoN.NL op 22-08-2007 18:44:17 ]
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  FOK!fotograaf dinsdag 11 september 2007 @ 17:02:20 #23
145146 Andyy
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:31:49 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_53103020
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef TaLoN.NL het volgende:
OK, de laatste anti-conspiracy docu omtrent 11 september 2001 is mede opgezet door een "You're The Man Dog" pagina te gebruiken en deze vervolgens af te schilderen als een creatie van de 9/11 Truth movement. Ze worden steeds triester in hun aanpak... (Srry, tekst in eerste instantie verkeerd geinterpreteerd)

http://jewsdid911.ytmnd.com

History Channel Fraudsters Pass Off Joke Website as Representative Of 9/11 Truth

---

Slecht nieuws voor onze dwangmatige debunkers:

China's Tallest Building Catches Fire, Does Not Collapse

Ground Zero Building Catches Fire, Doesn't Collapse
quote:
Since that time, it has been commonly accepted that limited fires in tall buildings are 99% certain to cause an almost instantaneous collapse.
Jaja .. Er hebben we wat mirakels afgespeeld op 911.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 september 2007 @ 22:21:49 #25
145146 Andyy
pi_53107374
quote:
joh, die gebouwen hebben ook geen kerosine dat extreem heet is en het ijzer laat smelten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')