Maar volgens mij het kan ook zomaar nog langer gaan duren.quote:Hoe dan ook, we zullen dus moeten wachten tot die compressietechniek af is en dat wordt geschat op lente 2008, voordat we van al die GTAIV goodness kunnen gaan genieten.
*kuch*quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:08 schreef RickoKun het volgende:
Ligt zowieso wel aan de PS3, al die games worden uitgesteld omdat de ps3 totaal andere zooi in de hardware heeft zitten.
Bovendien baal ik nu als een stekker, omdat er voor de rest geen goede games uitkomen voor de pc, alleen maar gare MMORPG's en die RTSsjes die we wel kunnen dromen.
Bij dynabyte staat bij de verwachte gamesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Maar volgens mij het kan ook zomaar nog langer gaan duren.
quote:Nieuwtje feitjes GTA IV
# Niko kan meerdere missies tegelijk open hebben staan, welke hij kan bekijken op de 'To Do' lijst in zijn telefoon.
# Het spel zelf speelt zich in oktober 2007 af.
# Als je grote wapens bij je draagt moet je oppassen dat je deze niet in het zicht houdt, want dan trek je de aandacht van de politie.
# Niko kan de taxichauffeur het dubbele betalen zodat deze twee keer zo hard rijdt.
# Voetgangers niezen, hoesten en roken.
# Je ziet bijna nooit identieke voetgangers en voertuigen.
In het verleden dus.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
# Het spel zelf speelt zich in oktober 2007 af.
Gewoon deze tijd is dat hoor weet niet wat er verandert in dat half jaar verwegen uitstel, maar dat was ook al lang bekend.quote:
Bedankt dat je dat even verduidelijkt. Ik dacht dat dan opeens de wereld bewandeld zou worden door aliens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:33 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gewoon deze tijd is dat hoor weet niet wat er verandert in dat half jaar verwegen uitstel, maar dat was ook al lang bekend.
...quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:33 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gewoon deze tijd is dat hoor weet niet wat er verandert in dat half jaar verwegen uitstel, maar dat was ook al lang bekend.
Je reageerd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat doe ik nou verkeerd? [afbeelding]
Omdat ze het anders willen neem ik aan, en anders verliezen ze van de concurrentie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
Een half jaar uitstel, dan hebben de boel GOED verpest.![]()
Optimaliseren duurt geen half jaar, het opnieuw schrijven van een engine wel.
Rockstar liegt dat ze blauw ziet. Anders hadden ze dit VEEL, maar dan ook VEEL eerder aan kunnen zien komen.
En niet lullen over deze console is de schuldige... Rockstar is schuldig, 4 maanden geleden wisten ze al dat de framerate niet goed was. In plaats van dit te onderzoeken/ rechtzetten, zijn ze doorgegaan met de game. Nu lopen ze tegen een muur. Eigen schuld. Hadden ze die framerate issues maar meteen moeten aanpakken.
Trouwens, gezien de voorgaande delen nemen ze het niet zo nauw met frames per seconde. Waarom nu wel?
Ah, he who sees all is in the building. Who cares wat en waarom, als dat spel maar vet wordt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
Een half jaar uitstel, dan hebben de boel GOED verpest.![]()
Optimaliseren duurt geen half jaar, het opnieuw schrijven van een engine wel.
Rockstar liegt dat ze blauw ziet. Anders hadden ze dit VEEL, maar dan ook VEEL eerder aan kunnen zien komen.
En niet lullen over deze console is de schuldige... Rockstar is schuldig, 4 maanden geleden wisten ze al dat de framerate niet goed was. In plaats van dit te onderzoeken/ rechtzetten, zijn ze doorgegaan met de game. Nu lopen ze tegen een muur. Eigen schuld. Hadden ze die framerate issues maar meteen moeten aanpakken.
Trouwens, gezien de voorgaande delen nemen ze het niet zo nauw met frames per seconde. Waarom nu wel?
Dat is ook een punt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ah, he who sees all is in the building. Who cares wat en waarom, als dat spel maar vet wordt.
Dat is wel het geval. Microsoft zijn Xbox is de schuldige vanwege hun DVD waar niet alles van GTA 4 op past. Met andere woorden uitstel omdat in het voorjaar 2008 er een DVD uitkomt waarop meer Gb op kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
En niet lullen over deze console is de schuldige
Noem eens een spel, wat ook maar in de buurt van gta kom top..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Omdat ze het anders willen neem ik aan, en anders verliezen ze van de concurrentie.
Misschien The Godfather of Scarface?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:21 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Noem eens een spel, wat ook maar in de buurt van gta kom top..
Hij is juist uitgesteld voor de Ps3 en 360.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:21 schreef Bas321 het volgende:
Istie ook uitgesteld op ps3 en 360?
Kan niet wachten
pwned.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
JAAAAAAHAAAAAA HAHAHAHA ik lach jou uit HAHAHA.
Nu kan je mij nog harder uitlachen want de PC gamer (ik) moet volgens mij wachte tot eind 2008.
maarja jij bent Tony Montana daar fucken we niet meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
JAAAAAAHAAAAAA HAHAHAHA ik lach jou uit HAHAHA.
Nu kan je mij nog harder uitlachen want de PC gamer (ik) moet volgens mij wachte tot eind 2008.
GTA heeft geen concurrentie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Omdat ze het anders willen neem ik aan, en anders verliezen ze van de concurrentie.
Ok ... you wanna play rough?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
maarja jij bent Tony Montana daar fucken we niet mee
Wellicht in de toekomst. Altans dat mag ik hopen want ik wil wel meer van dit soort games.quote:
De ene winkel zegt Maart en de andere April.......quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dude. De game is uitgesteld naar voorjaar 2008Dus zeg maar April 2008
Saints Row was anders een zeer goede game vond ik. Ik vond het vooral prettig dat het verkeerd knipper lichten gebruikte en niet ineens tegen je aan schoof, dus realistischer. Niet perfect maar wel beter dan GTA qua verkeer. En verkeer in zo'n game speelt naar mijn mening wel een grote rol.quote:
GTA is tot nu toe niet echt te evenaren en het lijkt VOLGENS MIJ ook alsof de developers er niet eens de moeite voor doen om in de buurt te komen van Rockstar's geile games! ( Al heb ík ook veel goede dingen over saints row gehoord, dat is inderdaad een uitzondering )quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:34 schreef KaiN het volgende:
Dit genre zal door zijn populariteit zeker wel meer concurentie geven de komende jaren. Dus als ze bij Rockstar slim zijn houden ze zeker wel rekening met concurentie en zorgen ze dat ze op alle punten het beste zijn in dit genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |