Heeeee, wat een goed nieuws!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Topdag vandaag!
Positieve beoordeling op het werk, rendiervacht aangeschaft en zojuist te horen gekregen dat ik vanaf 1 juli een kamer heb in Leeuwarden!![]()
![]()
Nu ben ik extra blij dat ik vandaag een Lotto-lot en een Staatslot heb gekocht
Zo'n soort ding:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is het enige wat bij mij vragen oproept.![]()
Naar kijken, op lopen, om me heen slaan als het koud is... het heeft wel nut hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeeee, wat een goed nieuws!!![]()
![]()
Maar wat moet je met een rendiervacht?![]()
Over wegen springen en auto's ontwijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar wat moet je met een rendiervacht?![]()
Ik vind het vlees van het beestje wel lekker, maar zou hem niet op mijn bank willen hebben liggen.quote:
Ik krijg 2 huisgenoten, een half Amerikaan/half Nederlander en een Rus. De kamer zelf is 12 vierkante meter groot (net ietsjes kleiner dan wat ik nu heb) en is in een flat, in Leeuwarden-Noord. Er zit een balkon bij, gemeenschappelijke woonkamer en nog wat andere dingen. Huur is vrij schappelijk, ik vond de huisgenoten bij het langskomen aardige gasten en heb er ook redelijk lang gezeten toen. Kamer is op een minuut of 5 fietsen van de hogeschool, ook nog es mega-dichtbijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:44 schreef Soempie het volgende:
En vertel eens meer over de kamerHoeveel huisgenoten heb je?
Rendiervlees smaakte mij ook erg goed, eland heb ik alleen maar op in worstjes dus ik weet niet echt hoe losse eland smaaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het vlees van het beestje wel lekker, maar zou hem niet op mijn bank willen hebben liggen.
Da's een eland Soempiequote:
Jaquote:
Ik vind ze leuk hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, ik heb onder andere deze schoenen:
[afbeelding]
Zitten echt super![]()
All stars zijn ook super, ja!![]()
Deze waren nog uit het tijdperk dat niet iedereen ze had en er niet zo heel veel keus was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk hoor
Maar er zijn leukere slip-ons vans vind ik
Dacht ik al ja, bij mij op school waren er ook een paar die er mee begonnen. Nu zie ik ze in alle soorten en maten. Wel leukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef geenaam het volgende:
[..]
Deze waren nog uit het tijdperk dat niet iedereen ze had en er niet zo heel veel keus was.Verkapte zie-mij-ik-ben-geen-meeloper-maar-trendsetter-reactie
[machomode] Kom dan maar even bij mij langs, schatje!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
ik verveel me![]()
Dat is wel lang geleden dat dat gebeurde.![]()
ik ga je een fout linkje doorsturenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
ik verveel me![]()
Dat is wel lang geleden dat dat gebeurde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |