Wat is er mis met jou Max Havelaar TT ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iedereen klaagde altijd maar over mijn Max Havelaar TT, ja dan niet he!
Maar je hebt het wel geaccepteerd..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef Frutsel het volgende:
LENNYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
ouwe TopicTitelvent van me![]()
![]()
Ik vind jou ook lief ... en hey, wees blij, ik heb niet om dit blauw gevraagd hoor
naar mijn mening niks, maar sommige hadden wat problemen ermee dat Lenny altijd een TT deed met MM...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou Max Havelaar TT ?
Ow, ik ga zo weer hoor, ga naar me bed. Wekker gaat om 7 uur, is de rest Lenny weer blijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Frutseltje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik nog net zeggen dat je niet kwam...![]()
weet ik niet, iedereen boehoehoe fair koffie! 13gifquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou Max Havelaar TT ?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, ik ga zo weer hoor, ga naar me bed. Wekker gaat om 7 uur, is de rest Lenny weer blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, ik was het al voordat ik ergens vanaf wistquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel geaccepteerd..
avond trouwens
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey Frutsel, ik denk al waar blijft de man in het blauw nou.
Slaap lekker frutsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, ik ga zo weer hoor, ga naar me bed. Wekker gaat om 7 uur, is de rest Lenny weer blij
Maak jij maar gewoon een Max Havelaar Titel voor 314 danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet ik niet, iedereen boehoehoe fair koffie! 13gif![]()
ik wil kanker DE die de koffieboeren afzet 14.gif, ik ben hypocriet en denk dat max havelaar nog steeds niet smaakt
blablabla etc..
eikols, trauma
Nacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel geaccepteerd..
avond trouwens
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]Heul ff nog danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vraag jou toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar ga wel zo slapen, Sander neemt het straks wel van me over denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |