abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 mei 2002 @ 15:23:26 #226
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4025741
Hee ik zag net een profiel met een plaatje van I. R. Baboon, heb jij je soms ook geregistreerd I.R.Baboon?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4025774
Lekker hoor je kijkt toch voor de miziekclips en toch niet naar een reclamezender....
Netzoals Yorin is ook volgens mij meer reclame als gewone tv....<>>>> BALEN <<<<>
  woensdag 1 mei 2002 @ 15:25:33 #228
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4025775
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 15:23 schreef Marble het volgende:
Hee ik zag net een profiel met een plaatje van I. R. Baboon, heb jij je soms ook geregistreerd I.R.Baboon?
Nope. Ik zou niet durven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4025829
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 13:05 schreef zerosignal het volgende:

[..]

Volgens mij wordt alles daar automatisch gedaan. SMSjes worden ook op woorden gechecked... lijkt me de meest handige oplossing > dat ga je dus echt niet handmatig doen... De clips ook allemaal computers... en die site had waarschijnlijk ook automatisch aan moeten gaan... oftewel de crew zit in de kroeg!
Tsss... nou k zou het ook doen als ik bij TMF zou werken! *-)

Alle sms-jes die daar binnen komen, worden handmatig doorgezet. Stomvervelend. Er is inderdaad wel een scan op scheldwoorden. Je mag zelfs van geluk spreken als je sms er door komt. Er kunnen namelijk maar 800 sms-jes per uur door terwijl er vaak 8000 gestuurd worden....en er moet minstens 1 x per 5 sms-jes reclame tussendoor van sms2tmf.

Voor de mensen die het nog niet door hadden: die profielen die je kan aanmaken zijn een schat aan informatie. Zo kunnen ze mooi direct marketing op je toepassen. Interessant voor adverteerders. TMF heeft geld nodig denk ik...

zo ge 't makt zo heddet
  woensdag 1 mei 2002 @ 15:31:06 #230
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4025872
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 15:28 schreef eindhovendegekste het volgende:
Voor de mensen die het nog niet door hadden: die profielen die je kan aanmaken zijn een schat aan informatie. Zo kunnen ze mooi direct marketing op je toepassen. Interessant voor adverteerders. TMF heeft geld nodig denk ik...
Daar had ik ook al aangedacht ja. Ik heb zo min mogelijk gegevens ingevuld en ook een of ander vaag e-mailadres opgegeven wat ik toch bijna nooit gebruik.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4025873
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 15:28 schreef eindhovendegekste het volgende:
TMF heeft inhoud nodig! Ik doe lekker niet aan die flauwekul mee! daar voelt * zerosignal zich niet thuis bij!
you're the criminal mastermind
pi_4027315
Ik snap echt niet waarom je je daar zou registreren... CU2 is dan wel langzaam maar tenminste gratis, en ¤1,10 (fl.2,42) komt niet eens in de buurt van gratis m.a.w. is verrekte duur, gewoon geldtrekkerij van al die zielige 12-jarig puberale jongetjes en meisjes...

De hele metamorfose is meer onder het motto: hoe verkloot je twee redelijke zenders totaal...

pi_4027477
en dan te bedenken dat ze een oudere doelgroep willen bereiken, tenminste ze willen van het imago af dat ze er alleen voor pubers zijn. hahahaha
zo ge 't makt zo heddet
  woensdag 1 mei 2002 @ 17:39:04 #234
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4027825
De Superclip is ook naar MTV verhuisd zag ik net. Toch wel een raar gezicht.
pi_4027889
Tja, tis allemaal ff wennen ja. Maar MTV is er zeker op vooruit gegaan (dat slechter bijna niet kon is een bijzaak)
  woensdag 1 mei 2002 @ 17:49:02 #236
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4027927
WE LOVE MONEY!!!
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_4027951
Nu ik eens wat langer ben blijven kijken (ik had het er vanochtend al over) blijkt inderdaad dat de vormgeving van mtv nu een mengelmoes is van de bekende strakke mtv-stijl, gemixt met oude tmf-leaders. Niet alleen het greatest hits-programma waar ik het vanochtend over had, maar gewoon bijna àlle programma's hebben dezelfde leaders behouden, blijkt nu. En de reclamebumpers en het mtv-news zijn dan bijvoorbeeld wel weer 'typisch mtv'.

Die leaders en bumpers op zìch zien er meestal wel o.k. uit, maar in combinatie met elkaar slaat het natuurlijk nergens op, die twee stijlen door elkaar. Er zit totaal geen lijn in. Ik vind sowieso mtv-stijl (zie hun site) veel mooier.

Ben ik de enige die dat opgevallen is, of niet?

woensdag 1 mei 2002 @ 20:30:53 #238
14940 Borin
¡&#623;o p&#633;&#
pi_4029656
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 17:50 schreef postinggirl het volgende:
Ben ik de enige die dat opgevallen is, of niet?
Zeker niet!

Maar ik denk dat er na verloop van tijd wel wat meer samenhang in die vormgeving komt. MTV News viel mij ook op omdat het verekte veel lijkt op het oude. Alleen is blauw en geel nu vervangen door wit en oranje.

¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_4029706
Ze hebben toch tijd zat gehad om nieuwe leaders te maken, zou je denken. Zó veel tijd moet dat toch niet kosten.

(Dat ik iets grafisch studeer vermoedde je misschien al. Ik let op dat soort dingen.)

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 01-05-2002 20:35]

woensdag 1 mei 2002 @ 20:34:53 #240
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4029716
Misschien wilden ze wel helemaal geen nieuwe leaders.
pi_4029785
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:20 schreef postinggirl het volgende:
Vandaag gelezen in de krant:

'De muziekzenders TMF en MTV veranderen vanaf 1 mei drastisch. Door middel van sms-berichten mag de kijker daarbij grotendeels zelf bepalen wat er bij TMF te zien is. Verder verhuizen enkele vj's van TMF naar MTV.
TMF wordt een interactief televisiestation waar jongeren via sms-berichten en internet contact kunnen leggen met de programmamakers. Behalve het aanvragen van videoclips wil TMF de jongeren ook bij de overige programma's betrekken.
MTV brengt vanaf 1 mei Nederlandse programma's op de buis en neemt daarmee de rol van het huidige TMF over.
Het popmuziekconcern hoopt met de veranderingen meer kijkers te trekken. De namen van de beide muziekzenders veranderen niet.'
--------------------------

Wat moeten we hier nu weer van denken???

tja beide muziekstations zijn om te dus misschien dat dit wel enigsinds positieve uitwerking zal hebben.

0,01 % van de muziek die ik okay vind vind ik terug op die stations.... en dat terwijl ik ook van commerciele muziek hou.

Maar Britney tienerteef en Backshitboys gedoe wordt het niveau ook niet echt ok...

Dat is althans mijn mening.

Waarom niet eens een programma waar de laatste concerten van Red Snapper, of milder Zero 7, worden uitgezonden?

Muziek met ballen, echte bandleden en niet van die dichtgemetselde gezichten dat wanneer een bandlid glimlacht je gelijk een compleet spijkerschrift ziet ontstaan met een omvang die van Homerus.

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
  woensdag 1 mei 2002 @ 20:40:04 #242
11923 I.R.Baboon
pi_4029805
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 20:34 schreef Marble het volgende:
Misschien wilden ze wel helemaal geen nieuwe leaders.
Nou en. Ze moeten gewoon. Ze moeten de indruk wekken dat ze maandenlang fulltime bezig zijn geweest.
  woensdag 1 mei 2002 @ 20:40:53 #243
11923 I.R.Baboon
pi_4029820
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 20:34 schreef postinggirl het volgende:
Ze hebben toch tijd zat gehad om nieuwe leaders te maken, zou je denken. Zó veel tijd moet dat toch niet kosten.

(Dat ik iets grafisch studeer vermoedde je misschien al. Ik let op dat soort dingen.)

Als dat soort dingen jou opvallen: was het jou ook opgevallen dat de laatste dagen van de 'gewone' TMF bij sommige clips Artiest&naamvandetrack omgedraaid waren?
pi_4029868
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Als dat soort dingen jou opvallen: was het jou ook opgevallen dat de laatste dagen van de 'gewone' TMF bij sommige clips Artiest&naamvandetrack omgedraaid waren?

Nee, want ik heb de laatste paar dagen amper tmf gekeken, puur toevallig. Ik heb hem de laatste dagen alleen als behang gebruikt (alleen luisteren, niet kijken) en amper bewust gekeken.
pi_4029976
Wel een naaiersstreek dat ze Jeroen en Rene achterlaten op dat zinkende schip.
  woensdag 1 mei 2002 @ 20:53:22 #246
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4030013
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 20:50 schreef Cambridge het volgende:
Ben ik niet met je eens. Zij passen perfect bij dat nieuwe TMF. En ze zijn ook goed op elkaar ingespeeld. Een betere keus om achter te laten op TMF dan die twee had de directie niet kunnen maken.

Even voor de duidelijkheid: deze post is positief bedoeld t.o.v. Jeroen en Renée, want hoewel ik ze vaak niet kan uitstaan voeren ze deze nieuwe formule goed uit en ze passen er ook echt bij.

pi_4030055
quote:
Nou, zinkend schip....Het is kwalitatief inderdaad een flutzender geworden, maar de eigenaar ervan wordt vast stinkend rijk door al die kids die per 70 Euro per sms hun zinloze berichtje in de trant van 'ik hou van je, jeroen (welke van de 3459450 in Nederland?)' zonodig op tv moeten laten zien.

Commercieel gezien zéker geen zinkend schip.

Tòtdat diezelfde kids blut zijn.

pi_4030080
Ik vind de aan en aftiteling bij clips niet te lezen. Die kleur loopt langzaam af en je kan het dan niet helemaal meer lezen. Detail, maar niet onbelangrijk. Het is tuurlijk ook stom om zwarte letters te gebruiken als 75% van alle clips met zwarte balken werkt.
Ook kan je bij TMF als de clip is afgelopen amper lezen van welk album de clip komt, maar dat komt door de tekstgrootte (zeg maar, kleinte)
  woensdag 1 mei 2002 @ 21:24:35 #249
14940 Borin
¡&#623;o p&#633;&#
pi_4030584
quote:
Nee, geen naaistreek. Zulk tuig willen ze gewoon niet op MTV hebben. En terecht natuurlijk.
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_4031226
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 20:55 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Nou, zinkend schip....Het is kwalitatief inderdaad een flutzender geworden, maar de eigenaar ervan wordt vast stinkend rijk door al die kids die per 70 Euro per sms hun zinloze berichtje in de trant van 'ik hou van je, jeroen (welke van de 3459450 in Nederland?)' zonodig op tv moeten laten zien.

Commercieel gezien zéker geen zinkend schip.

Tòtdat diezelfde kids blut zijn.

Ik kon het niet laten vandaag, maar ik zat te kijken naar dat sms-chat gedoetje met K-Otic, dat ik een sms heb gestuurd met: "hoeveel krijgen jullie hiervoor??
De opbrengst van alle smsjes die jullie binnentrekken?
(dwz. 0.70 Euro maal 20 per minuut wat 84 Euro per uur is)

Sjah had niet verwacht dat er ZOVEEL als 8000 per uur gesms't zou worden maar goed....

Hij kwam niet in beeld (en het koste me GVD wel 0.70 euro, stelletje afzetters ....ow en ik kreeg een sms terug met: Dank je wel voor je sms, ga nu naar www.tmf.nl om je ook te registreren voor ons geweldige nieuwe site, etc. etc. (heb telefoon ff niet bij de hand dus precies weet ik het niet)

AAAAAAAAAAAH AFSCHAFFEN DIE HAP

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')