quote:Nope. Ik zou niet durven.
Op woensdag 01 mei 2002 15:23 schreef Marble het volgende:
Hee ik zag net een profiel met een plaatje van I. R. Baboon, heb jij je soms ook geregistreerd I.R.Baboon?
quote:Alle sms-jes die daar binnen komen, worden handmatig doorgezet. Stomvervelend. Er is inderdaad wel een scan op scheldwoorden. Je mag zelfs van geluk spreken als je sms er door komt. Er kunnen namelijk maar 800 sms-jes per uur door terwijl er vaak 8000 gestuurd worden....en er moet minstens 1 x per 5 sms-jes reclame tussendoor van sms2tmf.
Op woensdag 01 mei 2002 13:05 schreef zerosignal het volgende:[..]
Volgens mij wordt alles daar automatisch gedaan. SMSjes worden ook op woorden gechecked... lijkt me de meest handige oplossing > dat ga je dus echt niet handmatig doen... De clips ook allemaal computers... en die site had waarschijnlijk ook automatisch aan moeten gaan... oftewel de crew zit in de kroeg!
Tsss... nou k zou het ook doen als ik bij TMF zou werken! *-)
Voor de mensen die het nog niet door hadden: die profielen die je kan aanmaken zijn een schat aan informatie. Zo kunnen ze mooi direct marketing op je toepassen. Interessant voor adverteerders. TMF heeft geld nodig denk ik...
quote:Daar had ik ook al aangedacht ja. Ik heb zo min mogelijk gegevens ingevuld en ook een of ander vaag e-mailadres opgegeven wat ik toch bijna nooit gebruik.
Op woensdag 01 mei 2002 15:28 schreef eindhovendegekste het volgende:
Voor de mensen die het nog niet door hadden: die profielen die je kan aanmaken zijn een schat aan informatie. Zo kunnen ze mooi direct marketing op je toepassen. Interessant voor adverteerders. TMF heeft geld nodig denk ik...
quote:TMF heeft inhoud nodig!
Op woensdag 01 mei 2002 15:28 schreef eindhovendegekste het volgende:
De hele metamorfose is meer onder het motto: hoe verkloot je twee redelijke zenders totaal...
Die leaders en bumpers op zìch zien er meestal wel o.k. uit, maar in combinatie met elkaar slaat het natuurlijk nergens op, die twee stijlen door elkaar. Er zit totaal geen lijn in. Ik vind sowieso mtv-stijl (zie hun site) veel mooier.
Ben ik de enige die dat opgevallen is, of niet?
quote:Zeker niet!
Op woensdag 01 mei 2002 17:50 schreef postinggirl het volgende:
Ben ik de enige die dat opgevallen is, of niet?
Maar ik denk dat er na verloop van tijd wel wat meer samenhang in die vormgeving komt. MTV News viel mij ook op omdat het verekte veel lijkt op het oude. Alleen is blauw en geel nu vervangen door wit en oranje.
(Dat ik iets grafisch studeer vermoedde je misschien al. Ik let op dat soort dingen.)
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 01-05-2002 20:35]
quote:tja beide muziekstations zijn om te
Op zaterdag 09 februari 2002 12:20 schreef postinggirl het volgende:
Vandaag gelezen in de krant:'De muziekzenders TMF en MTV veranderen vanaf 1 mei drastisch. Door middel van sms-berichten mag de kijker daarbij grotendeels zelf bepalen wat er bij TMF te zien is. Verder verhuizen enkele vj's van TMF naar MTV.
TMF wordt een interactief televisiestation waar jongeren via sms-berichten en internet contact kunnen leggen met de programmamakers. Behalve het aanvragen van videoclips wil TMF de jongeren ook bij de overige programma's betrekken.
MTV brengt vanaf 1 mei Nederlandse programma's op de buis en neemt daarmee de rol van het huidige TMF over.
Het popmuziekconcern hoopt met de veranderingen meer kijkers te trekken. De namen van de beide muziekzenders veranderen niet.'
--------------------------Wat moeten we hier nu weer van denken???
0,01 % van de muziek die ik okay vind vind ik terug op die stations.... en dat terwijl ik ook van commerciele muziek hou.
Maar Britney tienerteef en Backshitboys gedoe wordt het niveau ook niet echt ok...
Dat is althans mijn mening.
Waarom niet eens een programma waar de laatste concerten van Red Snapper, of milder Zero 7, worden uitgezonden?
Muziek met ballen, echte bandleden en niet van die dichtgemetselde gezichten dat wanneer een bandlid glimlacht je gelijk een compleet spijkerschrift ziet ontstaan met een omvang die van Homerus.
GLG
quote:Nou en. Ze moeten gewoon. Ze moeten de indruk wekken dat ze maandenlang fulltime bezig zijn geweest.
Op woensdag 01 mei 2002 20:34 schreef Marble het volgende:
Misschien wilden ze wel helemaal geen nieuwe leaders.
quote:Als dat soort dingen jou opvallen: was het jou ook opgevallen dat de laatste dagen van de 'gewone' TMF bij sommige clips Artiest&naamvandetrack omgedraaid waren?
Op woensdag 01 mei 2002 20:34 schreef postinggirl het volgende:
Ze hebben toch tijd zat gehad om nieuwe leaders te maken, zou je denken. Zó veel tijd moet dat toch niet kosten.(Dat ik iets grafisch studeer vermoedde je misschien al. Ik let op dat soort dingen.)
quote:Nee, want ik heb de laatste paar dagen amper tmf gekeken, puur toevallig. Ik heb hem de laatste dagen alleen als behang gebruikt (alleen luisteren, niet kijken) en amper bewust gekeken.
Op woensdag 01 mei 2002 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Als dat soort dingen jou opvallen: was het jou ook opgevallen dat de laatste dagen van de 'gewone' TMF bij sommige clips Artiest&naamvandetrack omgedraaid waren?
quote:Ben ik niet met je eens. Zij passen perfect bij dat nieuwe TMF. En ze zijn ook goed op elkaar ingespeeld. Een betere keus om achter te laten op TMF dan die twee had de directie niet kunnen maken.
Op woensdag 01 mei 2002 20:50 schreef Cambridge het volgende:
Wel een naaiersstreek dat ze Jeroen en Rene achterlaten op dat zinkende schip.
Even voor de duidelijkheid: deze post is positief bedoeld t.o.v. Jeroen en Renée, want hoewel ik ze vaak niet kan uitstaan voeren ze deze nieuwe formule goed uit en ze passen er ook echt bij.
quote:Nou, zinkend schip....Het is kwalitatief inderdaad een flutzender geworden, maar de eigenaar ervan wordt vast stinkend rijk door al die kids die per 70 Euro per sms hun zinloze berichtje in de trant van 'ik hou van je, jeroen (welke van de 3459450 in Nederland?)' zonodig op tv moeten laten zien.
Commercieel gezien zéker geen zinkend schip.
Tòtdat diezelfde kids blut zijn.
quote:Nee, geen naaistreek. Zulk tuig willen ze gewoon niet op MTV hebben. En terecht natuurlijk.
quote:Ik kon het niet laten vandaag, maar ik zat te kijken naar dat sms-chat gedoetje met K-Otic, dat ik een sms heb gestuurd met: "hoeveel krijgen jullie hiervoor??
Op woensdag 01 mei 2002 20:55 schreef postinggirl het volgende:[..]
Nou, zinkend schip....Het is kwalitatief inderdaad een flutzender geworden, maar de eigenaar ervan wordt vast stinkend rijk door al die kids die per 70 Euro per sms hun zinloze berichtje in de trant van 'ik hou van je, jeroen (welke van de 3459450 in Nederland?)' zonodig op tv moeten laten zien.
Commercieel gezien zéker geen zinkend schip.
Tòtdat diezelfde kids blut zijn.
Sjah had niet verwacht dat er ZOVEEL als 8000 per uur gesms't zou worden maar goed....
Hij kwam niet in beeld (en het koste me GVD wel 0.70 euro, stelletje afzetters
....ow en ik kreeg een sms terug met: Dank je wel voor je sms, ga nu naar www.tmf.nl om je ook te registreren voor ons geweldige nieuwe site, etc. etc. (heb telefoon ff niet bij de hand dus precies weet ik het niet)
AAAAAAAAAAAH AFSCHAFFEN DIE HAP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |