abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3104269
Vandaag gelezen in de krant:

'De muziekzenders TMF en MTV veranderen vanaf 1 mei drastisch. Door middel van sms-berichten mag de kijker daarbij grotendeels zelf bepalen wat er bij TMF te zien is. Verder verhuizen enkele vj's van TMF naar MTV.
TMF wordt een interactief televisiestation waar jongeren via sms-berichten en internet contact kunnen leggen met de programmamakers. Behalve het aanvragen van videoclips wil TMF de jongeren ook bij de overige programma's betrekken.
MTV brengt vanaf 1 mei Nederlandse programma's op de buis en neemt daarmee de rol van het huidige TMF over.
Het popmuziekconcern hoopt met de veranderingen meer kijkers te trekken. De namen van de beide muziekzenders veranderen niet.'
--------------------------

Wat moeten we hier nu weer van denken???

zaterdag 9 februari 2002 @ 12:25:18 #2
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3104308
ALs TMF net zo wordt als MTV, geef die mensen dan meteen een faillisement, want dat wordt toch niet wat!
pi_3104313
Ik denk hiervan dat ik dus noooooooooit meer naar MTV zal kijken, helaas...
pi_3104326
Ik hoop niet dat de reclame bij tmf net zo erg word als bij mtv !! bij mtv is er evenveel reclame als liedjes
pi_3104332
Ik denk dat ik dus nooit meer TMF zal kijken. Bij MTV gaat het de hele dag over snowboarden, wordt daar dus echt wel moe van. En MTV heeft ook veel te veel reclame.
pi_3104349
Een soort van The Box formule dus?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3104352
Ik heb alleen maar TMf, geem MTV

Zal je wel weer de hele dag de top 40 voorbij ziekomen op TMF

Blackball, the new disease!
  zaterdag 9 februari 2002 @ 12:33:44 #8
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_3104369
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:25 schreef -DEVON- het volgende:
ALs TMF net zo wordt als MTV, geef die mensen dan meteen een faillisement, want dat wordt toch niet wat!
TMF is al eigendom van MTV, dat faillisement zal wel meevallen want er is geen concurrentie meer.

Verder is het geldklopperij, als je via SMS gaat chatten en plaatjes aanvragen verdienen ze flink aan je. Tegenwoordig zijn er al systemen waarbij je zelfs moet betalen per ONTVANGEN sms-je, laat staan wat het al kost als je zelf stuurt.

Onder het motto van "vraag een clip aan", "ontvang een sms-je als Britney Spears een scheet" laat en "stuur een sms naar (vul nummer hier in) en win de nieuwe cd van (vul overdadig gepromote artiest hier in) .... wordt veel geld verdiend.

Wat ik al helemaal vervelend vind zijn die scrollende "SMS-jes" die mensen naar elkaar willen sturen. Zit je gewoon naar clips te kijken, moet je verplicht die onzin gaan zitten lezen die maar voor 1 kijker bedoeld is ... ik bedoel: stuur dan die persoon zelf een sms-je.

Ik ben een grote muziekliefhebber, maar ik zou wel graag een onafhankelijk tv-station zien en geen station dat bij elkaar hangt van hype, geldklopperij en sponsoring door platenmaatschappijen.

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
  zaterdag 9 februari 2002 @ 12:34:27 #9
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_3104374
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:30 schreef Jarno het volgende:
The Box wordt overgenomen door Veronica, overdag willen ze clips uitzenden en 'savonds Veronica programma's.

Dat heeft een paar weken geleden al in de krant gestaan.

zaterdag 9 februari 2002 @ 12:34:47 #10
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_3104378
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:30 schreef Jarno het volgende:
Tja en the box alleen overdag en 's nachts, want in de avonduren gaat daar waarschijnlijk veronica op uitzenden.

TMF vult dus gewoon die leegte in. Zou wel slim zijn van ze.

pi_3104403
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:34 schreef Devnull het volgende:

[..]

The Box wordt overgenomen door Veronica, overdag willen ze clips uitzenden en 'savonds Veronica programma's.

Dat heeft een paar weken geleden al in de krant gestaan.

Waar gaat dan heen? BAH!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_3104407
TMF wordt gewoon veel beter bekeken dan MTV. Daarom wil MTV nu TMF de afgrond in helpen, best logisch eigenlijk.
  zaterdag 9 februari 2002 @ 12:38:25 #13
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_3104409
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:34 schreef Tovaho het volgende:

[..]

Tja en the box alleen overdag en 's nachts, want in de avonduren gaat daar waarschijnlijk veronica op uitzenden.

TMF vult dus gewoon die leegte in. Zou wel slim zijn van ze.

Ik wil nog even benadrukken dat TMF niets meer te vertellen heeft, het is overgenomen door MTV.
pi_3104448
ach... ik vond dat sms gedoe van welke clip je wou zien bij MTV wel geinig.. maar nu gaat tmf het weer op zo'n goedkope manier overnemen...
Ook ik heb wel eens een slotje gehad...
  zaterdag 9 februari 2002 @ 12:43:58 #15
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3104469
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:38 schreef Cambridge het volgende:
TMF wordt gewoon veel beter bekeken dan MTV. Daarom wil MTV nu TMF de afgrond in helpen, best logisch eigenlijk.
dat was dus mijn reactie ook meteen.....

dit jaar dus ook de laatste TMF Awards....

vind het een zielige actie van MTV Directie, maar was wel te verwachten na die overname...

het stomste wat ze hebben kunnnen doen...

Verwacht dus ook dat TMF binnen een paar jaar een "2-knoppen-indrukken-voor-je-de-zender-hebt" kanaal is

zaterdag 9 februari 2002 @ 12:44:56 #16
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3104482
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:42 schreef Chilly_Jillie het volgende:
ach... ik vond dat sms gedoe van welke clip je wou zien bij MTV wel geinig.. maar nu gaat tmf het weer op zo'n goedkope manier overnemen...
is nie waar,

videoclash (MTV) deed pas zijn intrede nadat je bij SonjaSilva.com al berichtjes in beeld zag

pi_3104540
Nog even een leuke url erbij.

http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2000/09/16/Med/03.html

MTV Nederland bestond ten tijde van dit bericht vijf dagen. Toen was er kennelijk nog veel strijd, en deze man vond 'zijn' zender wel heel erg veel beter dan TMF. Zou me inderdaad niks verbazen als MTV TMF zo de afgrond in wil helpen.

zaterdag 9 februari 2002 @ 12:52:18 #18
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3104565
TMF wordt dus helemaal ontmanteld.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 9 februari 2002 @ 12:52:32 #19
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_3104570
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:38 schreef Devnull het volgende:

[..]

Ik wil nog even benadrukken dat TMF niets meer te vertellen heeft, het is overgenomen door MTV.

Je hebt gelijk. Slim van MTV, dus.
pi_3104868
je kunt ideeen opgeven per SMS, willen ze er gvd ook nog geld aan verdienen. Stelletje fl*kkers.
"We few. We happy few. We Band of Brothers. For those who shed their blood with us today shall always be our Brothers."
pi_3104924
Ik zie het probleem niet zo.

Ze hebben nu 2 clipzenders die een behoorlijke overlap hebben. Die overlap willen ze dus minder maken door deze stappen te nemen. Voor TMF betekent dit inderdaad dat het een uitgeklede versie gaat worden, maar kijkers die interactieve televisie willen kunnen hier terecht. Waarschijnlijk zal dit veel geld in het laadje brengen (denk aan het succes van zenders als The Box of de SMS onderdelen bij TMF). De TMF in de nieuwe opzet zal dus ook veel geld opbrengen en nooit failliet gaan.

MTV wordt (en blijft) het meer traditionele TV station. Doordat hier een aantal programma's van TMF heen verhuizen zal de huidige TMF kijker er qua muziek-aanbod (waarschijnlijk) niet op achteruit gaan.

We zullen wel zien wat er uitkomt, maar heel onlogisch vind ik het dus niet. Ik vond overigens TMF de laatste jaren op de goede weg. Van een station met een heel smal aanbod betreffende de muziek zijn ze uitgegroeid tot een station dat aan veel verschillende muzieksoorten aandacht besteedt. Daarnaast heeft TMF gewoon veel betekend voor de Nederlandstalige/ Nederlandse muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 09-02-2002 13:54]

Hmmzz....
pi_3106273
Blegh, ik word er onderhand goed misselijk van dat alles commercieel uitgebuit gaat worden, en dat we dus dit soort dingen gaan krijgen. Van dat doelgroepengezeik en zo waar alles tot in de details op aangepast moet worden. Éen zender voor de pubertjes en eentje voor de ouderen. Houd tmf alsjeblieft zoals het is (alleen dan die paar hersenloze vj's zoals johnny eruit gooien), gewoon een leuk muziekstation met voor elk wat wils, en breng mtv europe terug. Dan is het precies goed.
  FOK!fossiel zaterdag 9 februari 2002 @ 16:59:31 #23
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3106314
Waarom moet tegenwoordig alles nog via SMS?
Is SMS het toverwoord geworden?

Vroeger kon je nog mailen bij Hot or Not (nooit gedaan overigens), nu kun je alleen nog maar sms'en. Stel dat jij nou net zo'n hersenloze 14-jarige bent die aan Tooske MOET laten weten dat je de nieuwste Shakira geweldig vindt, dan ben je dus gedwongen om veel geld uit te geven aan zo'n sms.

(hoeveel vragen ze er eigenlijk voor?)

Maar dat alles tegenwoordig via sms moet begint met echt ver de keel uit te hangen. SMS dit.. SMS dat...

Bij MTV zie je in beeld heeeel klein staan dat ze je telefoonnummer mogen gebruiken voor weet-ik-wat.
Dus je wordt in de toekomst ook nog overladen met reclame sms-jes als je daaraan meedoet...

Chick on a mission
  zaterdag 9 februari 2002 @ 17:18:45 #24
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3106475
En nou mnaar hopen dat Select, Videoclash, MTV:New & Bytesize maar blijven bestaan!
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
  zaterdag 9 februari 2002 @ 17:20:38 #25
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3106489
MTV zendt van die scheit uit !!!

Nummers die hier helemaal niet aanslaan zeg maar, en dat noemt zich MTV NL....
Hoop ook dat als ze het dan willen wijzigen dat de playlist's van MTV drastisch wijzigen...

TMF was een beetje dom
(d00r te verk0pen)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')