abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51019741
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

!
! Wat een internet gangster ben je toch, ongelovelijk. Had ik maar zoveel internet vrienden als jij!

Als je geen fucking gesprek aan kan gaan, hou dan gewoon je muil, en zoek een leven man. Als je je al gaat druk maken over wat andere mensen wel of niet eten moet je zelf echt een ongelovelijk kut leven hebben.
Ik support gevallen topclubs!
  zondag 1 juli 2007 @ 03:04:14 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_51019758
And you got all that from " " ?

En "ongelofelijk" is met een f.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_51020607
Meat is murder!!
pi_51021014
Mijn ex is ook een tijd lang heel zwak geweest omdat ze geen vlees at. Ze vond het gewoon niet zo lekker. (Ik heb nog nooit iemand anders moedwillig een goed stuk biefstuk om zeep zien helpen op de manier waarop zij dat kan.) Toch vind ik het heel anders wanneer iemand het gewoon niet lekker vind, dan wanneer er echt sprake is van een eetstoornis, zoals anorexia of vegetarisme.

Maar goed, zij had ook een tekort aan vitamine B12. Viel regelmatig flauw, etcetera. En toen is ze maar weer af en toe vlees gaan eten...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 1 juli 2007 @ 09:37:14 #205
94510 BillGates
Me postcount!
pi_51021231
quote:
Op zondag 1 juli 2007 08:14 schreef heiden6 het volgende:
..
vitamine b12 zit ook gewoon vrolijk in melk en kaas enzo hoor, hoef je echt geen vlees voor te eten. klinkt alsof je ex iets meer had dan 'ik vind vlees niet lekker'
  zondag 1 juli 2007 @ 10:35:16 #206
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51021707
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef Spacehamster het volgende:

Bij de weg. Insecten zijn makkelijker te verteren en veel primaten eten daar bergen van omdat het lekker en gezond is.

Eigenlijk moeten we insecten gaan eten..... (huivert)
Er zijn ook Afrikaanse stammen die het eten. Sprinkhanen worden wel op meer plaatsen gegeten en zou me niet eens zo erg tegen staan. Sprinkhanen zitten bovendien nog eens boordevol eiwitten.
pi_51021901
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef Kiegie het volgende:
Tis gewoon de kift van die vleeseters: zij hebben vlees nodig, wij (vegetariėrs) kunnen zonder.
In feite draait het dus om onzekerheid, de wortel van alle agressie.

Niet zo gek dat vleeseters labieler zijn, want al dat vleeseten (incl. hormonen) slaat uiteindelijk toch op je hersenen.
Proest!

Die heb ik nog nooit gehoord; wij niet veganisten zijn onzeker om dat we vlees eten. Is het ooit wel eens in je botte kop doorgedrongen dat vlees eten in de aard van het beestje zit, en het gewoon een prima consumptie is om je energie aan te vullen? En dat het daarnaast ook nog fucking lekker is. Dat je zelf een hoop moeite wil doen om zeewier en weet ik veel wat oor ander onkruid binnen te houden moet je lekker zelf weten, maar het heeft niks met onzekerheid of wat voor vorm van psychologische bullshit dan ook te maken. Het is hetzelfde als met alcohol; je hebt het niet nodig om een gezellig feestje te hebben, maar het maakt de sfeer WEL gezelliger. Geef mij maar gewoon een stukje vlees en m'n maaltijd is instant lekkerder, ipv al dat vega-gezeik.
  zondag 1 juli 2007 @ 10:54:14 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51021953
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:50 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Proest!

Die heb ik nog nooit gehoord; wij niet veganisten zijn onzeker om dat we vlees eten. Is het ooit wel eens in je botte kop doorgedrongen dat vlees eten in de aard van het beestje zit
Dat betwijfel ik dan toch weer. Rauw vlees verdragen we nauwelijks. Ooit moet iemand op het idee zijn gekomen om het te verhitten. Dat laatste kan niet in de aard van het beestje zitten.
quote:
, en het gewoon een prima consumptie is om je energie aan te vullen?
Afhankelijk van het soort vlees, de wijze waarop het geproduceerd is en de mate waarin is dat zo. Men eet echter veel meer vlees dan noodzakelijk is. Met de rommel die er aan wordt toegevoegd kan de vraag gesteld worden of dat gezond is.
quote:
En dat het daarnaast ook nog fucking lekker is.
Hangt af van de bereiding. Vegetarische maaltijden zijn ook fuckiing lekker.
quote:
Geef mij maar gewoon een stukje vlees en m'n maaltijd is instant lekkerder, ipv al dat vega-gezeik.
Dat is dan waarschijnlijk te wijten aan fantasieloze maaltijden.
pi_51022154
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik dan toch weer. Rauw vlees verdragen we nauwelijks. Ooit moet iemand op het idee zijn gekomen om het te verhitten. Dat laatste kan niet in de aard van het beestje zitten.
Aangezien wij dat al duizenden jaren doen, en vrijwel iedereen zo opgevoed is, weten we allemaal wat we aan vlees hebben. Je kan vlees weghalen en een lekkere maaltijd hebben. Je kan aardappels in de ban gooien en nog steeds een lekkere maaltijd hebben. Je kan alles wat er vreemd uitziet niet meer eten, en nog steeds een lekkere maaltijd hebben. Maar waarom zou je dat doen; eet gewoon alles, ipv dat lafhartige gemekker wat toch niks uithaalt. Het is een basisbehoefte; het maakt je sterk en je krijgt er energie van.
quote:
Afhankelijk van het soort vlees, de wijze waarop het geproduceerd is en de mate waarin is dat zo. Men eet echter veel meer vlees dan noodzakelijk is. Met de rommel die er aan wordt toegevoegd kan de vraag gesteld worden of dat gezond is.
Grappig, ik ben vrijwel nooit ziek, en ik zie overal om heen dat vegetariers vreselijk mager zijn, vaak last hebben van griep of verkoudheid, en heel gevoelig zijn voor ziektes. Dat zal natuurlijk net allemaal toeval zijn, maar ik weet wel dat ik me beter voel met vlees dan zonder; en je mist hoe dan ook iets als je alleen maar vegetarisch spul eet.
quote:
Weet je wat lekker is; een vegetarische maaltijd met een flink stuk vlees.
quote:
Jep misschien wel, als je best doet kun je van alleen producten die van een boom afgevallen zijn nog wel een creatieve maaltijd maken. Je kunt het ook niet doen, en gewoon eten wat je lekker vind. Als je niet van vlees houd moet je dat vooral niet eten, maar je moet niet bij mij aan komen dat ik je mes niet mag lenen als ik een worstje wil snijden, dat je niet bij me wil eten omdat er vlees aan m'n bestek heeft gezeten of pas als ik al eten gemaakt hebt aankomt met "jah, dat ik eet ik niet, want vegetarisch". Pleur op, vegetariers zijn niks meer dan andere mensen, en als je 'gewone' eters als minderwaardig beschouwd kun je wat mij betreft de pot op.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:16:11 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51022317
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:05 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Aangezien wij dat al duizenden jaren doen, en vrijwel iedereen zo opgevoed is, weten we allemaal wat we aan vlees hebben. Je kan vlees weghalen en een lekkere maaltijd hebben. Je kan aardappels in de ban gooien en nog steeds een lekkere maaltijd hebben. Je kan alles wat er vreemd uitziet niet meer eten, en nog steeds een lekkere maaltijd hebben. Maar waarom zou je dat doen; eet gewoon alles, ipv dat lafhartige gemekker wat toch niks uithaalt. Het is een basisbehoefte; het maakt je sterk en je krijgt er energie van.
Redenen om geen of minder vlees te eten zijn dat het niet nodig is, dat de manier waarop het meeste vlees gefabriceerd wordt onnodig lijden voor dieren met zich meebrengt, dat er allerlei toevoegingen worden gedaan aan vlees en dat overdaad schaadt.
quote:
Grappig, ik ben vrijwel nooit ziek
Dat zegt weinig. Stugge rokers zijn ook niet vaker ziek dan niet-rokers, maar hun kansen op longkanker zijn een stuk groter.
quote:
, en ik zie overal om heen dat vegetariers vreselijk mager zijn, vaak last hebben van griep of verkoudheid, en heel gevoelig zijn voor ziektes. Dat zal natuurlijk net allemaal toeval zijn, maar ik weet wel dat ik me beter voel met vlees dan zonder; en je mist hoe dan ook iets als je alleen maar vegetarisch spul eet.
Ikzelf merk niet echt verschil in ziek zijn tussen vegetariers en vleeseters. Je hoeft niets te missen als je geen vlees eet. In andere dierlijke producten (melk, kaas, eieren, etc.) zitten dezelfde stoffen ook, alsmede in sommige plantaardige producten (noten, soja).
quote:
Weet je wat lekker is; een vegetarische maaltijd met een flink stuk vlees.
Over smaak valt niet te twisten zegt men. Een goede vegetarische maaltijd wordt er imo echter alleen door verziekt. Sowieso vind ik "stukken vlees" doorgaans niet zo bijzonder, al zal ik niet ontkennen dat het goed voedt wanneer je honger hebt en er is zo snel niets beters voorhanden.
quote:
Jep misschien wel, als je best doet kun je van alleen producten die van een boom afgevallen zijn nog wel een creatieve maaltijd maken. Je kunt het ook niet doen, en gewoon eten wat je lekker vind. Als je niet van vlees houd moet je dat vooral niet eten, maar je moet niet bij mij aan komen dat ik je mes niet mag lenen als ik een worstje wil snijden,
Veel vegetariers zijn dat om principiele redenen en willen daarom geen enkel stukje vlees binnen krijgen. Dat lijkt mij hun goed recht.
quote:
dat je niet bij me wil eten omdat er vlees aan m'n bestek heeft gezeten of pas als ik al eten gemaakt hebt aankomt met "jah, dat ik eet ik niet, want vegetarisch".
Dat had men iets eerder kunnen aangeven.. Hoewel ik als ik iemand te eten krijg eigenlijk altijd vraag of er iets is wat diegene niet eet. Zodoende nooit onaangename verrassingen en altijd iets op tafel wat iedereen graag eet.
quote:
Pleur op, vegetariers zijn niks meer dan andere mensen, en als je 'gewone' eters als minderwaardig beschouwd kun je wat mij betreft de pot op.
Dat vind ik niet uit het voorgaande blijken.
pi_51022544
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Redenen om geen of minder vlees te eten zijn dat het niet nodig is, dat de manier waarop het meeste vlees gefabriceerd wordt onnodig lijden voor dieren met zich meebrengt, dat er allerlei toevoegingen worden gedaan aan vlees en dat overdaad schaadt.
Onzin argument; er zijn honderden dingen die niet nodig zijn, en we toch doen, en leven is nou eenmaal ongezond. Misschien is vlees niet nodig; het is wel wenselijk. Misschien is seks voor het huwelijk niet nodig, het is wel wenselijk. Misschien zijn drugs niet nodig, het is wel wenselijk. Althans, naar mijn mening. Daarnaast is het zo dat je af en toe gewoon even ongezond moet doen om je lichaam een beetje weerstand op te laten bouwen. Als je de hele dagen binnen achter je computertje zit, met je verwarming lekker hoog; weet je zeker dat je niks overkomt, maar dat vind ik ongezonder dan zo nu en dan een wandeling door de regen maken.
quote:
Dat zegt weinig. Stugge rokers zijn ook niet vaker ziek dan niet-rokers, maar hun kansen op longkanker zijn een stuk groter.
Wat bedoel je hiermee, dat vlees-eters een grote kans hebben op een myserieuze ziekte, die vegetariers niet zullen krijgen?
quote:
Veel vegetariers zijn dat om principiele redenen en willen daarom geen enkel stukje vlees binnen krijgen. Dat lijkt mij hun goed recht.
Moeten ze idd zelf weten, maar als je mij als minder ziet, dan krijg je dat ook terug. Vegetariers hebben nogal snel de neiging om zich verheven boven anderen te voelen, omdat zij zogenaamd geen vlees "nodig" hebben. En daar zit het punt ; zij zien ons als zwak, en daar heb ik dus geen respect voor.
pi_51022691
B12-tekort komt even vaak voor bij vleeseters als bij vegetariėrs.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:38:38 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51022829
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:26 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Onzin argument; er zijn honderden dingen die niet nodig zijn, en we toch doen, en leven is nou eenmaal ongezond.
Ik vind het eerder onzin om bewust ongezond te leven.
quote:
Misschien is vlees niet nodig; het is wel wenselijk.
Het ligt er aan. In normale omstandigheden heb ik er nauwelijks behoefte aan, meestal is het dan nog zo dat wanneer ik vlees eet dit te wijten is aan een beperkte vegetarische keuze wanneer ik onderweg iets eet of uit eten ben. Wel is het zo dat ik na het oplopen van grote verwondingen met een groot bloedverlies heel veel trek ("behoefte") had in vlees en het dan ook heel veel heb gegeten. Misschien dat het in dat soort situaties wel erg nuttig is..
quote:
Misschien is seks voor het huwelijk niet nodig, het is wel wenselijk.
Ook dat ligt maar net aan je instelling.
quote:
Misschien zijn drugs niet nodig, het is wel wenselijk.
Net zoals deze. Er zijn genoeg mensen die geen drugs en alcohol gebruiken. Ook voor drugs geldt overigens dat het met mate niet ongezond hoeft te zijn.
quote:
Althans, naar mijn mening. Daarnaast is het zo dat je af en toe gewoon even ongezond moet doen om je lichaam een beetje weerstand op te laten bouwen.
Weerstand heeft te maken met ziektewekkers. Goed bereid vlees bevat niet meer ziekteverwekkers dan groenten.
quote:
Als je de hele dagen binnen achter je computertje zit, met je verwarming lekker hoog; weet je zeker dat je niks overkomt, maar dat vind ik ongezonder dan zo nu en dan een wandeling door de regen maken.
Dat merk je ook snel genoeg. Overdreven hygiene of constant houden van omgevingsfactoren is ook niet gezond, daarvoor hoef je alleen maar te kijken naar mensen die zo leven. Maar dit alles heeft weinig te maken met de keuze voor wat je eet.
quote:
Wat bedoel je hiermee, dat vlees-eters een grote kans hebben op een myserieuze ziekte, die vegetariers niet zullen krijgen?
Ik bedoel er mee dat het feit dat je niet meer ziek bent dan vegetariers niet betekent dat het niet ongezond is.
quote:
Moeten ze idd zelf weten, maar als je mij als minder ziet, dan krijg je dat ook terug. Vegetariers hebben nogal snel de neiging om zich verheven boven anderen te voelen, omdat zij zogenaamd geen vlees "nodig" hebben. En daar zit het punt ; zij zien ons als zwak, en daar heb ik dus geen respect voor.
Dat valt volgens mij best mee. De vegetariers die ik ken bennen verder gewone normale mensen.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:39:37 #214
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51022854
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef Isegrim het volgende:
B12-tekort komt even vaak voor bij vleeseters als bij vegetariėrs.
Geldt dit ook voor de vorm waarbij er te weinig B12 inname is? Vaak ontstaat een B12 tekort nl. niet door een tekort aan B12, maar door een verminderde mogelijkheid van het lichaam om het op te nemen.
pi_51022865
Het jammere is, dat als je als vegetariėr alleen al zégt dat je geen vlees eet, een hoop mensen zich kennelijk aangevallen voelen, en zich menen te moeten verdedigen. De vegetariėr in kwestie heeft dan dus nog helemaal niks gezegd, voelt zich niet beter of wat dan ook, probeert niemand te bekeren... Maar toch is er een groep mensen die dan meteen over je schoenen begint, of over hoe de Eskimo's overleven (WTH ik ben toch zeker geen Eskimo?!), of gewoon maar hun worst in je giecheltje duwen, zo van: "Jammie jammie!"
pi_51022951
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Geldt dit ook voor de vorm waarbij er te weinig B12 inname is? Vaak ontstaat een B12 tekort nl. niet door een tekort aan B12, maar door een verminderde mogelijkheid van het lichaam om het op te nemen.
De meeste vegetariėrs zijn heel bewust met hun eten bezig, en letten daarom misschien nog wel meer op wat ze binnenkrijgen, dan de gewone Jan met de Pet die zich nooit met voeding bezighoudt.

De "ongezonde bleke" vegetariėr is vaak iemand met verkapte anorexia. Natuurlijk vallen die ook meer op, de doorsnee vega herken je niet in het wild. Ik ben een tijdje veel met vegetariėrs omgegaan (op zo'n vegaforum), en je ziet dat het veel verschillende mensen zijn, met allemaal andere beweegredenen. En sja, daar zitten er ook een paar bij die "ik ben vegetarisch" een goed excuus vinden om onder een maaltijd uit te komen. Helaas.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:48:15 #217
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51023034
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:44 schreef Toeps het volgende:

[..]

De meeste vegetariėrs zijn heel bewust met hun eten bezig, en letten daarom misschien nog wel meer op wat ze binnenkrijgen, dan de gewone Jan met de Pet die zich nooit met voeding bezighoudt.
Da's natuurlijk ook nog eens zo. Hoewel ik me afvraag of je uberhaupt snel een B12-tekort kan krijgen als je wel zuivel en/of eieren gebruikt..
quote:
De "ongezonde bleke" vegetariėr is vaak iemand met verkapte anorexia.
Hmm die mogelijkheid had ik nog niet eens bekeken.
pi_51023043
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies eerlijk gezegd.

Ik ken trouwens weinig vegetariėrs die 'bleek' of 'vaak ziek' of iets dergelijks zijn. Dat lijkt mij een vooroordeel. Ze bestaan vast ook, maar er zijn ook zat vleeseters die bleek en ongezond zijn.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:52:40 #219
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51023121
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies eerlijk gezegd.

Ik ken trouwens weinig vegetariėrs die 'bleek' of 'vaak ziek' of iets dergelijks zijn. Dat lijkt mij een vooroordeel. Ze bestaan vast ook, maar er zijn ook zat vleeseters die bleek en ongezond zijn.
Ik ken die vegetariers ook niet.. Allicht is het wat Toeps zegt.
pi_51023158
Alicey, volgens mij komen we er niet uit.

Ik vind vlees broodnodig, omdat als ik op mezelf let ik merk dat ik het zowel geestelijk als lichamelijk nodig heb; het geeft je energie, kracht, en het is nog verdomd lekker. Als jij dat kan bereiken met groentevoer is dat prima. Ik vind die overdreven hype rondom gezond bezig zijn, sowieso al behoorlijk overdreven; als je niet elke week met je bek in de frituur of pizzaria hangt en gewoon gevarieerd kookt ben je al afdoende gezond bezig. ( en een beetje sporten natuurlijk. )

Over het algemeen zijn vegetariers natuurlijk ook prima mensen ( ik ken er toch vrij veel ), alleen zodra het over eten gaat dan hangt er altijd zoeen atmosfeer in de lucht; jij bent zwak, want jij hebt een biologisch bespoten vermoord dier nodig om in je behoeften te voorzien, en ik niet. Iedereen moet vooral doen wat hij of zij leuk vind, maar ik hoef geen commentaar op mijn vleesconsumptie, net zoals vegetariers geen commentaar op hun eetvoorziening behoeven.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:00:12 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51023276
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:54 schreef Batsnek het volgende:
Alicey, volgens mij komen we er niet uit.
Geen idee.
quote:
Ik vind vlees broodnodig, omdat als ik op mezelf let ik merk dat ik het zowel geestelijk als lichamelijk nodig heb; het geeft je energie, kracht, en het is nog verdomd lekker. Als jij dat kan bereiken met groentevoer is dat prima. Ik vind die overdreven hype rondom gezond bezig zijn, sowieso al behoorlijk overdreven; als je niet elke week met je bek in de frituur of pizzaria hangt en gewoon gevarieerd kookt ben je al afdoende gezond bezig. ( en een beetje sporten natuurlijk. )
Oh, dat denk ik ook wel hoor. Dat maakt echter nog niet dat het onzin is om ook vleesconsumptie onder de loep te nemen.
quote:
Over het algemeen zijn vegetariers natuurlijk ook prima mensen ( ik ken er toch vrij veel ), alleen zodra het over eten gaat dan hangt er altijd zoeen atmosfeer in de lucht; jij bent zwak, want jij hebt een biologisch bespoten vermoord dier nodig om in je behoeften te voorzien, en ik niet.
Dat verbaast mij dan toch weer een beetje.. De vegetariers waar ik mee omga maken er niet zo'n probleem van dat anderen vlees eten..
quote:
Iedereen moet vooral doen wat hij of zij leuk vind, maar ik hoef geen commentaar op mijn vleesconsumptie, net zoals vegetariers geen commentaar op hun eetvoorziening behoeven.
Mee eensch.
pi_51023476
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:54 schreef Batsnek het volgende:
Als jij dat kan bereiken met groentevoer ...
Vegetariėrs eten nog wel meer dan worteltjes hoor.

Als hier vrienden zijn, en we zetten toastjes met kaas op tafel, en chips, en we eten 's avonds pizza mozzarella, zal niemand überhaupt beseffen dat 'ie vegetarisch bezig is.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:18:15 #223
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_51023664
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is wel zo dat we juist zo succesvol waren omdat we 4x meer energie kregen uit gekookt/gebakken vlees tegenover normaal en door zuivel producten zijn vooral wij NLers zo lang geworden, dus in feite is een veganist zijn onnatuurlijk maar ja beesten in een hokje stoppen waarin ze niet kunnen bewegen en vol pompen met antibiotica en vet eten is dat natuurlijk nog minder.

Persoonlijk dat ik dat de veggie-bashers nooit echt goed veggie hebben gegeten of gewoonweg niet stil staan bij het feit dat ze zelf genoeg veggie dingen eten zoals kaas-tosties, gebakke/gekookte eitjes/ patat, naturel pannekoeken, boterham met kaas,..

In feite als je er over na denkt eet je veel meer veggie dan dat je eigenlijk vlees eet..

Er zijn ook genoeg dingen die net zo of lekkerder zijn dan echt vlees, probeer bv eens "balletjes" die dingen vind ik persoonlijk lekkerder dan echte gehaktballetjes, zelfde geldt voor veggie-nuggets.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_51023689
Je ziet in dit topic al:

Dit soort mensen bevestigen die zelfaangemeten verheven status van vegetariers:
quote:
Ik wil ook niet geconfronteerd worden met die quasi hypocriete omnivoren/carnivoren, die wel een voorverpakt kippetje bij de AH willen halen, maar het zelf niet durven om eigenhandig een kip de nek om te draaien, kaal te plukken en de ingewanden eruit te halen.
-ajay
quote:
1. Iemand moet toch al die vleesetende barbaren aansturen, om ze uit te leggen hoe een lampje vervangen moet worden. Dat kun je niet aan hen overlaten.
-ajay
Hmmm, ik wilde eigenlijk wat verschilende quotes plaatsen, maar in principe kun je alles wat die debiel van een ajay uitkraant hier wel neerzetten.
quote:
Vlees is slecht voor je denkvermogen. Bijna alle geniale mensen en wereldleiders die het ver hebben geschopt waren vegetarier.
-buschetta
quote:
Hier begrijp ik ook niks van nee, ik eet het niet omdat ik het gewoonweg een smerig idee vind om het vlees van een dood zoogdier te eten. Met vis heb ik hier geen problemen mee. Daarnaast vind ik ook de bio-industrie iets belachelijks en persoonlijk vind ik dat mensen die aangesloten zijn bij een dierenorganistie en toch vlees eten zeer hypocriet, maar ieder zijn eigen mening daarover.
-fetai
Nou in principe zocht ik nog wat stukjes over hoe zielig t allemaal niet is, en hoe verderfelijk de bio-industrie wel niet is, maar eigenlijk hoef je alleen de reacties van ajay en buschetta te lezen en je weet precies wat voor voslagen zwakzinnigen besluiten om vegetarier te worden. Ik zeg niet dat alle vegetariers zo zijn, maar degene met de grootste bek zijn wel ronduit infantiel.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:28:19 #225
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_51023881
Overigens is vlees INMIDDELS overbodig en eten we het alleen omdat het lekker is, maar in feite kun je beter vis eten, maar daarvoor worden alsnog hele bodems kapot getrokken met sleepnetten of honderde dieren gevangen die dood worden weggegooid omdat ze niet eetbaar zijn.

Persoonlijk vindt ik vis niet lekker en daarvoor ondervang ik ook regelmatig mensen die mij vis of zeedieren proberen op te dringen wat echt hinderlijk irritant is.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')