Ok, het mag dan wel KLB zijn, maar een beetje niveau mag toch wel?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Frustrerend hè? Gewoonweg niet op hetzelfde niveau kunnen redeneren? Het is als een glazen plafonnetje. Je kunt het hogere niveau zien, maar er niet bij komen.
Ben ik met je eens, maar dat betekent niet dat je per se andere dieren moet eten. Maar goed, het heeft geen zin om een rationele discussie te voeren met iemand die vlees eet. Die is simpelweg niet tot ratio in staatquote:Op zondag 1 juli 2007 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dan stel ik dat mensen dieren zijn, wat ook zo is. En ik zie mensen als de dieren die bovenaan de voedselketen staan.
Dat is het ookquote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Daarom is het ook zinloos om sense in de met extern bloed gevulde koppen van onze quasi-carnivoren te praten. Ze kunnen nu eenmaal slecht rationaliseren.
Dat klopt. Je hóeft niet per se vlees te eten, we zijn niet voor niets omnivoren. Maar dat betekent niet dat vlees eten barbaars is.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar dat betekent niet dat je per se andere dieren moet eten.
Yep ik bekeer dagelijks mensen tot het vegetarisme. Damn, een discussie over een eetgewoonte. How boring.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:31 schreef Leef het volgende:
Vegetariers zijn... (net als veganisten)
Godsdienstwaanzinnigen
Religieuze fundamentalisten
Het niveau was al zo laag naar beneden gebracht door de opening van de TS. Wij vegetariers hebben alleen maar het gemiddelde I.Q opgekrikt met tenminste 50 punten. En dat is natuurlijk vrij ernstig als 1 op de 20 mensen die postten vegetarier zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, het mag dan wel KLB zijn, maar een beetje niveau mag toch wel?
Ik VIND het barbaars en vanwege voor mij relevante redenenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt. Je hóeft niet per se vlees te eten, we zijn niet voor niets omnivoren. Maar dat betekent niet dat vlees eten barbaars is.
Shit hee... die vegetarier kan Nederlandse woorden die ik helemaal niet kan!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:11 schreef zwambtenaar het volgende:
beschamingswekkend
Mooie zin weer, van onze ubermensch.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:34 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat is het ookMaar het zou inhumaan zijn om onze minder ontwikkelde medemensen aan hun lot over te laten en ze niet proberen te educateren over de bestaande feiten. Carnivoren krijgen percentueel gezien meer kinderen die vaak automatisch ongewild slachtoffer worden de onwetendheid van hun verwekkers.
Wat leeuwen en andere vleeseters dus doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik VIND het barbaars en vanwege voor mij relevante redenen. Het is ook nog eens hypocriet. Zolang het niet je eigen soortgenoot is, mag je opeens doden omdat je gewoonweg je lekkker stukje vlees niet wilt missen.
Hier spreek je jezelf alweer tegen. Eerst vind je het barbaars, daarna is het ineens barbaars?quote:Kanibalisme is monsterlijk, het eten van dieren die geen mensen zijn is barbaars.
Ik ben blij dat een aantal van jullie moordenaars het zowaar begint te begrijpen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Mooie zin weer, van onze ubermensch.![]()
Wat bedoel je precies met sociaal-darwinisme?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:38 schreef zwambtenaar het volgende:
Het is eigenlijk toch een vorm van sociaal-darwinisme, dat eten van vlees en er nog trots op zijn ook. Het sociaal-darwinisme is een verwerpelijke overtuiging en overeenkomstig zouden de aanhangers (of zij zich er nu wel of niet bewust van zijn) omgebracht dienen te worden.
Ik weet niet waar je het over hebt, er zijn hier geen carnivoren.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:40 schreef Buschetta het volgende:
Wat hebben we tot nu toe kunnen vaststellen.
- Dat vegetariers volgens wetenschappelijk onderzoek een hoger I.Q hebben gemiddeld.
- Carnivoren zijn aggresief en willen andersdenkenden zelfs geweld toebrengen.
- Voorbeelden van wetenschappelijke doorbraken die werden misbruikt door carnivoren.
- Carnivoren hebben een sterke bijna ziekelijke neiging om hun vleeseten te verdedigen.
Hier is werkelijk geen touw meer aan vast te knopenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef zwambtenaar het volgende:
Kanibalisme is monsterlijk, het eten van dieren die geen mensen zijn is barbaars.
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat leeuwen en andere vleeseters dus doen.
Uit de context valt eenvoudig af te leiden dat ik daar sprek vanuit mijn eigen beleving.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:40 schreef Fir3fly het volgende:
Hier spreek je jezelf alweer tegen. Eerst vind je het barbaars, daarna is het ineens barbaars?
Zoek het op zou ik zeggenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met sociaal-darwinisme?
Hoe kom je erbij dat een mens een carnivoor is. Een mens is zelfs nog niet eens een omnivoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:40 schreef Buschetta het volgende:
Wat hebben we tot nu toe kunnen vaststellen.
- Dat vegetariers volgens wetenschappelijk onderzoek een hoger I.Q hebben gemiddeld.
- Carnivoren zijn aggresief en willen andersdenkenden zelfs geweld toebrengen.
- Voorbeelden van wetenschappelijke doorbraken die werden misbruikt door carnivoren.
- Carnivoren hebben een sterke bijna ziekelijke neiging om hun vleeseten te verdedigen.
Nee. Als je goed leest (en dat zou je als vegetariër toch zo goed moeten kunnen) zie je dat ik bedoel dat uit je redenering volgt dat leeuwen hypocriet zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:42 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ga jij je egen redeneervermogen nu vergelijken met dat van een leeuw?
Alweer probeert een carnivoor (lees vleeseter). Die denkt door z'n verkleinde hersenen dat het woord alleen te gebruiken is om verschillende eet gewoontes te classificeren. Wat natuurlijk niet zo is. De discussie af te buigen naar onlogica.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, er zijn hier geen carnivoren.
Op het moment dat je in staat bent vlees te verteren ben je een carnivoor. Op het moment dat je in staat bent om daarnaast ook plantaardig voedsel te verteren, ben je een omnivoor. Een mens is een omnivoor en dat behelst dus ook het feit dat de mens een carnivoor is.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:44 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat een mens een carnivoor is. Een mens is zelfs nog niet eens een omnivoor.
Al die hersencapaciteit begint je op te breken, jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |