Zo te zien nietquote:Op maandag 16 februari 2009 16:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En speelt Zongo er nog?
......PFFFFFF XDquote:
Je snapt em niet he.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:31 schreef Waris7 het volgende:
Sorry om jullie plezier te verpesten, maar (jullie wisten het waarschijnlijk al, maar toch) -ul achter een woord is het Roemeens bepaald lidwoord. Aangezien vrij veel woorden op -l eindigen, heb je dan al gauw een heleboel 'lullige' clubnamen.
Jawel. Ik attendeer jullie er alleen maar op, voor de duidelijkheid.quote:
quote:OTELUL GALATI
hi....you left 2 years ago a message on one of our movies...with our team (OTELUL GALATI, from Romania)........i am interested to talk with you and to make opinion change...if you want......add me on your messenger list ....id: andrei_otelulgalati@yahoo.com......
Voeg die vent toe, kun je misschien nog mee lachen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef Schimpie het volgende:
Ik krijg allemaal berichtjes van Otelul supporters op youtube.
[..]
11e van de hoeveel?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:53 schreef leolinedance het volgende:
Er zal niet veel gelachen worden. Otelul staat 11e en speelt komend weekend tegen één van de toppers, Cluj. Ik denk niet dat ze dat gaan redden.
Laat eens zien dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Adothehague het volgende:
Jo gaat dat Otelul fixen vandaag ofniet?
Er worden grote inzetten geplaatst op DInamo boekarest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |