Een kikker en een eend die samen naakt synchroon dammen?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een kikker en een eend die samen naakt synchroon dammen?![]()
![]()
Hoi Moots.
Daar hebben we de paardenslagerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Hi
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:16 schreef Soury het volgende:
Zwiep ola heb mercie mijn bril ligt nog op mijn werk Zie zo goe als niks...![]()
zo te zien kan je wel blind typen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:16 schreef Soury het volgende:
Zwiep ola heb mercie mijn bril ligt nog op mijn werk Zie zo goe als niks...![]()
Ilaajquote:
wat is het hier gesjellug...quote:
Je wil niet weten hoe kut ut isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo te zien kan je wel blind typen...![]()
hoi Soury..
![]()
Ja die had ik idd, maar iemand ging zeuren dat hij hem eerder had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is het hier gesjellug...![]()
had je niet eerst een andere ava?? of is dat broerlief?? met zo een witte kat??
ik heb een klein vermoeden.... door verkoudheid kan ik mijn lenzen niet in. loop nu met m'n oude bril. buiten het feit dat ik dus quit voor lul loop kloppen de glazen niet meer bij mijn afwijking. Maar het is altijd nog beter dan niets....quote:
Zit nu naar een gezandstraald forum te loeren...quote:
Huuuh kan je daarom je lenzen niet in ? ik kan altijd m'n lenzen behalve als ik het teveel indoe gaat het wel irriteren daarom doe ik 50/50 bril lenzen dragen ongeveerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb een klein vermoeden.... door verkoudheid kan ik mijn lenzen niet in. loop nu met m'n oude bril. buiten het feit dat ik dus quit voor lul loop kloppen de glazen niet meer bij mijn afwijking. Maar het is altijd nog beter dan niets....![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja die had ik idd, maar iemand ging zeuren dat hij hem eerder had.
Dus ik moest hem weghalen van hem anders ging hij me dood maken enzo
Ik vind die van jou een btje stomquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik heb m nog nooit bij een ander gezien...![]()
deez is ook leuk!![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Huuuh kan je daarom je lenzen niet in ? ik kan altijd m'n lenzen behalve als ik het teveel indoe gaat het wel irriteren daarom doe ik 50/50 bril lenzen dragen ongeveer![]()
ik ook...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vind die van jou een btje stom
balen man!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
Heb de neigng om die kut bril op te halen maar ik heb te veel gezopen
Nee moet maar f mee levenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
balen man!
kan iemand anders m niet halen?
* hoopvol kijkt
helpt dit?quote:
Het zal weer es nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
Heb de neigng om die kut bril op te halen maar ik heb te veel gezopen
Nou hoor ben gehanicapct nu ... Have mercie.. ]HIKquote:
Oops ...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoor ben gehanicapct nu ... Have mercie.. ]HIK
Weet je zeker dat niet alles wazig wordt door de drank en je je bril gewoon ophebtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee sukkel zit nu met een hema bril met me neus tegen het beeldscherm... Maar dar geen oplossingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niet alles wazig wordt door de drank en je je bril gewoon ophebt![]()
Tada ....quote:
Lijkkt me niet nodig en niet zo aardig...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Hier kon je het toch ook zonder
Nu zit ik tegen het beeldscherm aangeplaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Hier kon je het toch ook zonder
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu zit ik tegen het beeldscherm aangeplakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |