Hm. Jij mag alles en ik niets hè? HMPF!! Godverrrr... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... heb ik eensch een snelle computer ter beschikking, ga jij weg.quote:
Ik ga weg!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:19 schreef Talitha het volgende:
Nou ja zeg! Ik loop de hele dag de SC te kicken, niemand reageert. En zodra ik weg ben gaat iedereen opeens lopen spemmen?!![]()
Ok ik blijf ffquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, dat ligt wel in de lijn der verwachting dan.![]()
![]()
Ik ga niet weg!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:22 schreef TherAngelina het volgende:
Oh ja, nu gaat iedereen weg? En als ik vanavond weer achter mijn alles-duurt-drie-minutencomputer zit gaan jullie weer baggeren? Tief op. Ik ga weg!
Maar niet heus goddomme.
Ok ik blijf ffquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:22 schreef TherAngelina het volgende:
Oh ja, nu gaat iedereen weg? En als ik vanavond weer achter mijn alles-duurt-drie-minutencomputer zit gaan jullie weer baggeren? Tief op. Ik ga weg!
Maar niet heus goddomme.
Had jij wat anders verwacht danquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij doet graag wat niet van je verwacht wordt?![]()
Nee, ik weet wel zo ongeveer wat ik van jou kan verwachten.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef TherAngelina het volgende:
Waarom doet mijn Jasperavatar het niet meer?
Hee luister is...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:22 schreef TherAngelina het volgende:
Maar niet heus goddomme.
Waar wacht je dan op?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:28 schreef PC eend het volgende:
nou gezellig
Ik zit zelfs op mijn PC al 3 minuten te wachten
Staat het in de sterren beschrevenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel zo ongeveer wat ik van jou kan verwachten.![]()
Oh dank je wel!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee luister is...
Het is echt onwijs zonde van je geld om zo'n laptop te gaan lease, vaak zitten er ook nog verborgen dingen aan.
Ik heb 2 tips voor je. Heb je snel een andere computer nodig en neem je genoegen met iets mindere tweedehandsjes? Die vind je hier http://www.daanveilingen.nl/Category.aspx?CategoryId=6 voor een euro of 15 (let op veiling kosten).
En wil je percee een nieuwe? Een laptop heb je vanaf ongeveer 550 - 600 euro pas. EEn gewone computer heb je al voor 200 euro. Kijk bv even op www.completer.nl
Geen idee?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef TherAngelina het volgende:
Waarom doet mijn Jasperavatar het niet meer?
Asje asjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef TherAngelina het volgende:
Oh dank je wel!!Ik ga meteen even kijken. Dank je, dank je, dank je!
![]()
Ik bleef speciaal even hier om de dames gezelshap te houden, maar ik kan beter weggaan geloof ik, dan heb ik meer succesquote:
Vind ik ook verschrikkelijk! Of nog erger: mèt computer, maar zónder internet!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Asje asje![]()
Niks zo irrie als zonder computer zitten.
Jij bent echt de tomtom van dit topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Asje asje![]()
Niks zo irrie als zonder computer zitten.
Waarom zit iedereen mij toch uit te maken voor manquote:
Terwijl ik toch heel gesloten benquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een open Eend voor me.![]()
Zonder internet, dat gebeurt mij heel geregeld... Maar gelukkig kan je dan spelletjes doenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Talitha het volgende:
Vind ik ook verschrikkelijk! Of nog erger: mèt computer, maar zónder internet!!![]()
Veulen![]()
Als in navigatiesysteem met heeeel vriendelijke vrouwenstemquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen mij toch uit te maken voor man![]()
Okee dan is het goedquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:43 schreef PC eend het volgende:
Als in navigatiesysteem met heeeel vriendelijke vrouwenstem
En wat voor spelletjes speel jij dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zonder internet, dat gebeurt mij heel geregeld... Maar gelukkig kan je dan spelletjes doen![]()
Volgens mij is dat privequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat voor spelletjes speel jij dan?
Eeeh... mijnenvegerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef Talitha het volgende:
En wat voor spelletjes speel jij dan?
Ik kwam er vandaag achter dat je allerlei spelletjes kunt spelen op MSN.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeeh... mijnenveger![]()
Neeh... Effe serieus, ik heb een cd-rom met sudoku's gekregen met me verjaardag. DAar ben ik bijzonder happy mee en anders is er altijd nog simcity![]()
Kan dat? Geinig. Maar daar heb je ook weer niks aan als internet het niet doetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:01 schreef Talitha het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat je allerlei spelletjes kunt spelen op MSN.Moet het alleen nog uitproberen.
Jáááá dat is leuk!! Alleen ik verlies altijd met dammen van veel mensenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan dat? Geinig. Maar daar heb je ook weer niks aan als internet het niet doet![]()
Ik ben best goed in spelletjes, behalve dammen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jáááá dat is leuk!! Alleen ik verlies altijd met dammen van veel mensen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat je allerlei spelletjes kunt spelen op MSN.Moet het alleen nog uitproberen.
Naakt synchroon dammenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Naakt synchroon dammen
Je hebt toch wel een webcam he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |