Een rooster? Niet dat ik weet. We hebben gewoon kunststof bakken waar normaal een deksel op hoort, maar waar wij het deksel aflaten, omdat ze er anders niet in / op willenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef HAL9000S het volgende:
Wat voor kattenbak heb je zelf? Zo een met een 'rooster' erin?
Ja ik heb een bak, met daarin een soort van rooster. Als je 'm dan schoon wilt maken dan hoef je alleen maar het rooster op te tillen en dan valt het gruis er doorheen in de onderste bak, waardoor je het overgebleven spul er zo uit kunt scheppen. Dat rooster begint nu ook een beetje verstopt te raken dus ik denk dat ik deze schoonmaak methode eens ga uitproberen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een rooster? Niet dat ik weet. We hebben gewoon kunststof bakken waar normaal een deksel op hoort, maar waar wij het deksel aflaten, omdat ze er anders niet in / op willen
Wij hebben 5 katten, dus er wordt hier heel wat afgetoiletteerd. Ik sta vaak elke dag, maar zeker om de dag, met keteltjes heet water te schobben en te poetsen. Het sluipt er langzaam in, maar die vlekken zijn gewoon niet tegen te houden. Net als kalk lijkt het wel. Geen idee overigens of het op zich erg is. Kokend water en goed schobben moet het op zich wel redelijk schoon maken. Maar het stond me gewoon niet aan dat die harde vlekken er niet uit gingen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:59 schreef tisauch het volgende:
Damn, dat gaan we proberen.
Doen nu de kattenbakken schoonmaken met afwasmiddel en kokend water.
Ben benieuwd of dit inderdaad zo goed werkt.![]()
Ja, ik heb aandelenquote:
Aha, op zo'n manier! Nee, dan hebben wij geen roosterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:02 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ik heb een bak, met daarin een soort van rooster. Als je 'm dan schoon wilt maken dan hoef je alleen maar het rooster op te tillen en dan valt het gruis er doorheen in de onderste bak, waardoor je het overgebleven spul er zo uit kunt scheppen. Dat rooster begint nu ook een beetje verstopt te raken dus ik denk dat ik deze schoonmaak methode eens ga uitproberen.
Nou, psies!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:05 schreef DarkElf het volgende:
ah misschien eens proberen want er vormen zich idd een soort kalkachtige gebiedjes in onze bak hoe we hem ook schoonmaken
Doe jij dat maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef DarkElf het volgende:
ik ga mijn best doen om eraan te denken ok?
Zo spannend is mijn assortiment schoonmaakmiddelen ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:57 schreef ElisaB het volgende:
(uit het gemiddelde keukenkastje, aangevuld met het assortiment van de MCD)
Krabbelen ze die zak niet helemaal aan gort dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb gewoon een ouderwetse kattenbak, en ik doe er altijd eerst een vuilniszak omheen, dan grit erin, en als het vies is kan je zo de vuilniszak 'binnenstebuiten' doen waardoor alle grit in de vuilniszak zit. sopje er doorheen (dreft) nieuwe vuilniszak, nieuw grit, en klaar
Krijg vlekken of zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef Buschetta het volgende:
SPAMHOEREN topic.
D'r staat al zoveel bagger in..... dit kan er ook nog wel bij. Althans dat dacht ik zelf toen ik posttequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:57 schreef mcDavid het volgende:
Of je neemt gewoon geen katten.
volgens mij was het niet verstandig dit topic mijn MyAT in te slepen![]()
Nee, ik heb een heel degelijke saaie oude pers die er echt alleen voor haar behoefte in gaat. En als het te vies is naar haar zin gaat ze gewoon bij de kamerplant in het hoekje van de kamer haar plasje doenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Krabbelen ze die zak niet helemaal aan gort dan?
Wij hebben er twee die regelmatig de indruk wekken dat ze door de bodem willen gratten. Vinden ze leuk of zo
Een vuilniszak zou het bij ons in elk geval nog geen uur volhouden
Als ik niet oppas gaat het binnen de kortste keren over katjes die boven een zwembadje bungelen enzo. Met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:59 schreef Buschetta het volgende:
[..]
D'r staat al zoveel bagger in..... dit kan er ook nog wel bij. Althans dat dacht ik zelf toen ik postte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |