En dan dacht je dat Eric/Natrasha een mega miscast was...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:46 schreef farscapevr6 het volgende:
huub, brian en amanda hebben een normaal gesprek, dennis probeert halfzacht wat uit, lukt niet en weet zich meteen geen houding te geven:)
tis gewoon een dgk fan die een hekel heeft aan h en l en eerste rang zit, verder niksquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef MissSomebody het volgende:
Amanda, Brain en Huub rond de tafel..."gezellig" in gesprek..
Dennis staat maar wat te kwalleballen in de keuken. Maar nu zag ik wel een handje uit zijn broekzak gaan dus we kunnen enige actie verwachten....![]()
En wat is Uw probleem?quote:
Blofquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe heet die zanger ook al weer die Jaap nu op heeft staan??![]()
Pascalquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe heet die zanger ook al weer die Jaap nu op heeft staan??![]()
Het schijnt dat hij voor de kooi prohuub was en zn vrienden al gewaarschuwd had: als ik dingen doe die niet bij me passen....... dan moet ik dat gewoon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tis gewoon een dgk fan die een hekel heeft aan h en l en eerste rang zit, verder niks
Ben ik gek als ik zeg dat Dennis moeite heeft aan dezelfde tafel als Huub te gaan zitten? Ik zweer het, hij lijkt bang voor Huub.quote:
Oi de zelfde opmerking maar ik was eerder... Was lief bedoeldquote:
Bron ???quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij voor de kooi prohuub was en zn vrienden al gewaarschuwd had: als ik dingen doe die niet bij me passen....... dan moet ik dat gewoon.
Ik geloof niet dat hij ooit pro Huub is geweestquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij voor de kooi prohuub was en zn vrienden al gewaarschuwd had: als ik dingen doe die niet bij me passen....... dan moet ik dat gewoon.
Als je het zo leuk vind dan kan je het nalezen vanaf hierquote:
Ik ook niet. HIj was vanaf het moment van binnenkomst al zo duidelijk. Als jij niet voor Brian, Amanda en Natasia bent, kun je niet spelen dat je dat wel bent. HIj heeft echt een pesthekel aan Huub en Liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:51 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij ooit pro Huub is geweest
Daar gaat alles toch van kloppen he....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ooooo wat is ze mooi...............
Hij is toch stiekum aangeschoven....wel aan Brain zijn kant. Maar je kon nog wel eens gelijk hebben hoor, hij is bang voor Huubquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik gek als ik zeg dat Dennis moeite heeft aan dezelfde tafel als Huub te gaan zitten? Ik zweer het, hij lijkt bang voor Huub.
VOL, iemnand van VOL kende hem persoonlijkquote:
Maar verder ENORM saai.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
[..]
mooooooooiii..... echt supermooi is ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |