Mijn liefje trapt hier niet meer in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef NY_Giant het volgende:
Ik hoop dat het NENA is!
Samequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
....trommelgeroffel.........PALMA.....![]()
Juist daarom ben ik extra bang dat het weer een BANnabee is...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Dan zijn ze echt STOM bezig. Ik houd nog even hoop.
Ik hoop het!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het feit dat ze nu zo snel de achtste Miljonair in de villa zetten geeft wel aan dat ze Dennix een mislukking vinden. Anders hadden ze echt nog wel even afgewacht.
Kan zijn dat er tot 23 september een versnelde roulatie komt om uiteindelijk een voor RTL acceptabele groep over te houden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het feit dat ze nu zo snel de achtste Miljonair in de villa zetten geeft wel aan dat ze Dennix een mislukking vinden. Anders hadden ze echt nog wel even afgewacht.
Ik zou wachten met sms´en tot morgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daaaaag dan kap ik er echt mee.. 1 vislip is voldoende![]()
Moooiii!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef FdW het volgende:
Kan zijn dat er tot 23 september een versnelde roulatie komt om uiteindelijk een voor RTL acceptabele groep over te houden.![]()
Dan moeten er wel 4 weg......quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Kan zijn dat er tot 23 september een versnelde roulatie komt om uiteindelijk een voor RTL acceptabele groep over te houden.![]()
Ja, Mr. Wehkamp maakt echt tv...ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Dennis probeert Huub steeds uit te dagen, maar het lukt hem niet.
BANnabees are BADquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist daarom ben ik extra bang dat het weer een BANnabee is...
Heb jij al een brief aan Fons geschreven?quote:
Het leuke is wel dat Brian en Amanda er ook niet op in gaan, Dennis blijft nergens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Dennis probeert Huub steeds uit te dagen, maar het lukt hem niet.
mmmkay!quote:
(is een ongemakkelijke positie om zijn zak te wassen)quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:45 schreef Ning het volgende:
Dennis durft niet te gaan zitten volgens mij
Dan is het handig als ie zijn handen uit zijn zakken haaltquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:45 schreef Ning het volgende:
Dan is wat lastiger om je handen in je zakken te houden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:45 schreef Ning het volgende:
Als Jaap zich idd aansluit bij Dennis, zou het dan 6 tegen 2 worden. Ik denk niet dat de redactie daar op zit te wachten. Volgens mij mogen we er toch vanuit gaan dat het een soort Huub groupie is, ook om de Huub/lieke relatie te testen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist daarom ben ik extra bang dat het weer een BANnabee is...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan is wat lasiger om je handen in je zakken te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |