quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van Huub's weblog :
[afbeelding]
Stuur een taart met broekzakken erop!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ehhhhh.....daarom ben ik nu ook zo kwaad op Huub... die dondersteen heeft hem kapot gescheurd... grrrr
![]()
Die jongen is absoluut ongeschikt om in de kooi te zitten. Wat een miskleun.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:14 schreef riri het volgende:
DenNIKS is steeds bezig te kijken of de kust wel veilig is,reageert steeds heel schichtig,lijkt wel of ie doodsbenauwd is voor belagers die van alle kanten kunnen komen...hij is steeds op zijn qui vive...ook op momenten dat dat helemaal niet hoeft...voortdurend schichtig gedrag
sorrie hoor maar dit slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Als ze nu opstapt uit ... overal uit bijvoorbeeld, dan zou ik haar.... in de waan van 'een goed mens' zijn laten.
Maar nu het gezwel heeft besloten te blijven? Wens ik haar groei in haar gezwellenbestaan toe. Kwaadaardige groei. Zeg maar rustig woekergroei! Snel en agressief!
Van Huub's weblog :
[afbeelding]
Kom net thuis, maar dat is nog eens goed nieuwsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weet iedereen hier al dat morgen de nieuwe miljonair AL komt?? http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Nena is back!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kom net thuis, maar dat is nog eens goed nieuws![]()
Ow ja, een para Brian en Amanda tegelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nena is back!!!
Dat zou nog eens televisie zijn![]()
![]()
![]()
En sex voor Natasjaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ow ja, een para Brian en Amanda tegelijk
Huubje z'n hoofd op hol![]()
Van Huub's weblog :
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |