Alleen de stoptrein stopt in zwijndrecht dus het was wel een stoptrein.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:21 schreef Robin2130 het volgende:
Ik ging zo vannacht terug met de trein van Den Haag CS naar Zwijndrecht.... En dat is al een pokkestuk met een stoptrein, wat volgens de NS een sneltrein isAnyway... éénmaal in Zwijndrecht aangekomen dacht ik gewoon even makkelijk uit te stappen, maar schijn bedriegt, want de deuren gingen niet open
![]()
En ja: ik had op het 'openen'-knopje gedrukt![]()
Klacht: Treindeuren die niet open willen gaan![]()
:'(
![]()
Ja dat weet ik, maar volgens de dienstregeling was het een Sneltreinquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:24 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen de stoptrein stopt in zwijndrecht dus het was wel een stoptrein.![]()
Kwestie van zo snel mogelijk naar een andere deur rennen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:21 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Klacht: Treindeuren die niet open willen gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat een nederlandse trein? of een belgische?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef sander89 het volgende:
Soms laten ze de deuren ook gewoon open staan tijdens het rijdenOok handig
![]()
http://media.putfile.com/deuropen
NL stond in het treinentopic. Maar komt wel vaker voor schijnt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Is dat een nederlandse trein? of een belgische?
De teksten zijn wel nederlands, maar de inrichting herken ik niet.
was in de veenexpress (wadloper) tussen almelo en marienbergquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Is dat een nederlandse trein? of een belgische?
De teksten zijn wel nederlands, maar de inrichting herken ik niet.
Inderdaad, duidelijk een wadloperquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
was in de veenexpress (wadloper) tussen almelo en marienberg
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-iemand-te-bashen-postquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Socios het volgende:
Verkapt check-mij-stoer-´s nachts-met-de-trein-gaantopic.
That's the sound of your brains fuckerquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:13 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-iemand-te-bashen-post
Jij komt niet zoveel buiten hé?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Socios het volgende:
Verkapt check-mij-stoer-´s nachts-met-de-trein-gaantopic.
Nee hoor, bij getrokken treinen kan je de deuren openen als die minder dan 5 km/uur rijden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Je weet dat de trein volledig tot stilstand moet komen voordat de knop werkt hé?![]()
Nee, die rijden niet als sneltrein daarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
was het niet zo'n treindeur waarbij de openhendel aan de deur zit maar het sluitknopje aan de zijkant. veel treinnoobs vergissen zich daar vaak in.
Ik dacht dat er geen sneltreinen meer waren? NS maakt toch nog alleen onderscheid tussen stoptreinen en Intercity's?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar volgens de dienstregeling was het een Sneltrein(ik had de allerlaatste trein)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |