Wat zeg je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:46 schreef 2live het volgende:
[..]
als die kutprins haar nou gewoon niet wakker kust![]()
Ik wil Dimitri, omdat BAN anders veel te sterk wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef De_Moester het volgende:
[..]
mitch of dimitri...hmz...moeilijk; dimitri ziet er beter uit, mja mitch is toch wat leuker in wat ie zegt..wat vinden jullie dames?
Ja, alleen tegen Eric was hij wel sterk. Maar hij moet de Kooi niet in, want hij zou zich klakkeloos bij de luidruchtigste partij aansluiten.quote:
ja ze heeft zichzelf al gebalsemdquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:49 schreef the_undertaker het volgende:
Wat ziet die Amanda er uitgeleeft uit zeg
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
niet die prins wiens piemel naar madeliefjes ruikt![]()
met een kaassmaakjequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
niet die prins wiens piemel naar madeliefjes ruikt![]()
Ach jezus, verpest het nou niet zo! Verdomme!quote:
Ja dan worden het Huub en Lieke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Morgen wordt een spannende dag voor Japio. Als hij een go krijgt van de FEBO mag hij los gaan.
Ik kan niet wachten.![]()
en hopelijk net zo geslaagd als al die acties van de laatste tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Morgen wordt een spannende dag voor Japio. Als hij een go krijgt van de FEBO mag hij los gaan.
En wie wordt dan het lijdend voorwerp? Is dat bekend?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Hij zei vandaag wel: morgen weet ik of ik de alliantie met Huub en Lieke ga verbreken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie wordt dan het lijdend voorwerp? Is dat bekend?
LAFBEK praatjes....net zo als hij brainless zou aanpakken...........quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Lieke kan hem wel een trap voor die bolle kop geven. En ook wel 2 of 3 keer. Krijgt zij ook een ton boete en mag ze voor straf geen boodschappen meer doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zei vandaag wel: morgen weet ik of ik de alliantie met Huub en Lieke ga verbreken.
Je weet hoe vaag Japio is, geen idee dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie wordt dan het lijdend voorwerp? Is dat bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |