Da's natuurlijk heel persoonlijk maar klinkt prima allemaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat wil een mens nog meer?
[Esc] knoppen zijn ontzettend handigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:30 schreef flipsen het volgende:
Ja ho, ik zit hier te dial-uppen he (die 90 dagen die nodig zijn om breedband hier te installeren zijn nog niet om)
Edit: Dit was een reply op die posts over foto's van Praag![]()
90 uur is niet gek. (ja, tussen de aanvraag en levering zat bij mij 3 dagen).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:51 schreef popolon het volgende:
90 dagen voor installatie van breedband, da's eigenlijk helemaal niet zo slecht.
In Michigan doen ze er ook zo lang over?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:51 schreef popolon het volgende:
90 dagen voor installatie van breedband, da's eigenlijk helemaal niet zo slecht.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 05:31 schreef maartena het volgende:
En nu ben ik boos op de Oost-Timorezen!!
Mijn zusje woont dus op Oost-Timor voor 3 jaar. Ze zit er nu ruim 2 jaar, en is aan het laatste jaar begonnen. De verkiezingen zijn net geweest, en de vorige regerende partij is volledig uitgesloten van deelname in de nieuwe regering, en de nieuwe Premier is vandaag ingezworen. Gevolg: rellen, opstootjes etc in de hoofdstad, Dili.
Er stonden dus een groepje rellende Oost-Timorezen op de hoek van de straat te wachten met stenen in hun handen..... en toen kwam dus mijn nietsvermoedende zus langs rijden in haar 4WD. Ze werd dus bekogeld met stenen. Gevolg: Alle ramen in de auto gebroken, flink wat deuken in de auto, wat schrammen, blauwe plekken etc, van rondvliegend glas, en.... een gebroken hand.Ze vond na thuiskomst zelfs glas in haar BH.
En dus ben ik boos! Stelletje klootzakken die zomaar stenen naar mijn zusje gaan zitten gooien....
http://www.abc.net.au/news/stories/2007/08/08/1999967.htm
http://www.abc.net.au/news/stories/2007/08/08/2000184.htm
Daar hebben ze het al over "rock hurling mobs" etc.
WELL STOP HURLING ROCKS AT MY SISTER!!! Grmbblll......![]()
![]()
Mjah, ik hoop dat ze voor een volgend project een minder gevaarlijk land uit kiest.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 06:23 schreef compier het volgende:das dus even kut!
kan ze niet bij jou komen wonen?
Heeft ze iig high speed internet :p en mooi weer
ik help het je hopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Mjah, ik hoop dat ze voor een volgend project een minder gevaarlijk land uit kiest.
Behalve met iemand naar bed gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef popolon het volgende:
In Argentinie hebben ze hun eigen tempo.
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Behalve met iemand naar bed gaan
Pff ja het werk dat ik doe heeft een behoorlijke deadline en om die te halen moet je (soms) lange dagen werken. Ik heb de afgelopen 10 dagen alleen superveel klote locaties gewerkt die binnen 1 dag klaar moesten zijn en dan maak je dagen van 12u. Om 5u sochtends weggaan en om 9.50 savonds thuis komen. Meteen tijd om het bed in te duiken dan, maar zoals gezegd het verdient lekker en ik hoef nog maar 1 week te werkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:31 schreef popolon het volgende:
115 uur
Ben je gek geworden. Ik ging om half drie naar huis vandaag.
Het moet allemaal van ver komen, he?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:52 schreef Sebasser het volgende:
Kan deze slowchat nog slomer?
Hij staat al maanden in MyAT.
Dat het tijd nodigt heeft snap ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het moet allemaal van ver komen, he?
Het nadeel is ook dat vanwege al die verschillende tijdszones niet veel mensen tegelijk online zijn. En dan schiet het niet op met de slowchat natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat het tijd nodigt heeft snap ik.
Maar mensen, ga eens gezellig leuk slowchatten over de grand canyon, of over de vleermuizen in het hyena gebergte.
Of dat waren jullie aan het doen, ik heb geen idee, ik kom ook maar binnenstormen.
ik wacht nog steeds op de belasting dienst.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:12 schreef popolon het volgende:
Tja dat soort zaken regelen kan nog wel eens uitlopen op een drama, zelf had ik nogal moeite met de belastingdienst. Die begrepen het woord 'emigreren' niet helemaal.
En phil, mooi dat de vergunning er door is.
Je kunt je lol op met die jokers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:12 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op de belasting dienst.
vorig jaar een emigratie biljet gehad na veel zeuren.
en dit jaar een C biljet nodig,
maar het lijkt erop dat de inkt nog gemaakt moet worden.
ik ben vanaf februari al bezig om dit biljet te verkrijgen.
Voor mij ben je een Italiaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:52 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben net hemelsbreed 400 meter verhuist, dus Popolon vond dat ik me ook maar even moest melden
En naar modjes moet je luisteren he....
Slowchat hoort toch juist niet op te schieten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het nadeel is ook dat vanwege al die verschillende tijdszones niet veel mensen tegelijk online zijn. En dan schiet het niet op met de slowchat natuurlijk.
Hehehe, schaatsen in Nederland? That'll be the dayquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef DIGGER het volgende:
Ik kom met als die 2 en 3e huisjes in de familie circa 265 vakantiedagen per jaar te kort om er optimaal van te genieten
10 November... aangezien het nu ongeveer het weer is van wat vroeger ooit in November naar beneden kwam, moet je je instellen op ca. Februari, dus haal die schaatsen dan maar uit het vet.
(Zullen nu wel ijshockey schaatsen zijn, als halve Yank)
Subwayquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:25 schreef compier het volgende:ik heb een (tijdelijke) baan
subway, dus beetje koekjes eten, gratis soda drinken en beetje broodjes maken
Ik ga dan juist weg hier (toeval)?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:44 schreef popolon het volgende:
Van de week even tickets boeken voor 10 dagen Nederland in november.
Best wel weer zin in.
Mooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:44 schreef popolon het volgende:
Van de week even tickets boeken voor 10 dagen Nederland in november.
Best wel weer zin in.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:29 schreef wonderer het volgende:
Stoer. Wel alle trade-secrets vertellen he?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ga dan juist weg hier (toeval)?
Spanjequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef phileine het volgende:
ik word gestoord
nu is die vergunning er toch nog niet. of wel. of misschien. niemand weet het en alle verhalen spreken elkaar tegen.
Antwoord van vandaag: Mañanaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef popolon het volgende:
Kun je niet gewoon even vragen hoe het dan zit of vraag ik dan iets heel raars?
nou het klinkt wel logisch, maar we hebben dat zo langzamerhand een beetje opgegeven. Er is namelijk geen vinger onder te krijgen. De ene advocaat zegt dat de vergunning er is, de andere zegt die ie er niet is, een derde zegt dat ie er is maar nog niet getekend. De ontwikkelaar zegt zelf dat ie denkt dat de vergunning er is maar heeft hem nog niet gezien. Onze eigen advocaat wil vrijdag al bij de notaris zitten. Etc. etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef popolon het volgende:
Kun je niet gewoon even vragen hoe het dan zit of vraag ik dan iets heel raars?
Over welke vergunning gaat het als ik vragen mag? Hoe heet ie in het Spaans?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef phileine het volgende:
ik word gestoord
nu is die vergunning er toch nog niet. of wel. of misschien. niemand weet het en alle verhalen spreken elkaar tegen.
Ik voor een maandje, eind sep tot eind oktquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:32 schreef maartena het volgende:
[..]
MooiIk ga voor 18 dagen in September
Wij hebben het geluk dat mijn ouders ruim genoeg wonen. Als wij in Nederland zijn in September is ook mijn zus over uit Oost Timor, en ook mijn broertje zal regelmatig blijven slapen met zijn vriendin, dus we hebben een VOL huis!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef popolon het volgende:
Nou na een week op een kamertje te hebben gezeten wil je toch wel snel weer naar je eigen plek.
Nou is moeders zo lief om zelfs en paar dagen bij haar vriend te gaan slapen maar toch, je hebt geen eigen plek meer, dat is het denk ik. Het is niet meer je 'thuis'.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef DIGGER het volgende:
Met NASN red je het wel langer, toch?
Oei, dat is heel kort. Zeker sinds we de kinderen hebben (zelf kun je nog eens een poging doen tot door je jetlag heenslapen, maar als er twee kleuters wakker worden, zit het er niet meer in) vind ik een week of 4 weg wel heel lekker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:39 schreef maartena het volgende:
.... maar de vorige vakantie naar Nederland was 10 dagen, en dat was toch veel te kort met de hele jetlag etc.
Ja mijquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Gaoxing het volgende:
Oh en Digger, ben je gewoon aan het buurten, of heb ik iets gemist?
Yep. Ze heeft momenteel een gebroken hand en heeft een of andere afneembaar geval erop zodat ze kan douchen etc.... (zie verhaal ergens hierboven waarom ze een gebroken hand heeft). Ze blijft de hele maand september in Nederland, komt 3 dagen voor ik aankom aan, en gaat 3 dagen na mij pas weer weg en idd terug naar Oost Timor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Gaoxing het volgende:
Gaat je zusje trouwens ook weer terug naar Oost Timor, Maarten?
Gewoon het schiereiland een kilometer of 5 naar het zuiden, daar voelen ze zich veel beter thuisquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef phileine het volgende:
ik word gestoord
De Mass Games, zoals iemand het beschreven heeft die erbij geweest is (source: http://www.shilla.nl/pyongyangbeijing.shtml )quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef phileine het volgende:
wat zijn de mass-games skeffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |