abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:28:31 #26
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51113984
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Topic vol met Yankees.
De rest heeft niet veel te zeggen misschien op een verdwaalde Fin na.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_51116345
ik weet van gekheid gewoon soms niet waar ik het moet plaatsen. Vind dat mijn leven als emigrant zó interessant is dat alles wel in een eigen topic mag

nou goed dan. Wij zijn net weer verhuisd voor de zoveelste keer. Nee nog steeds niet ons definitieve huis dit, maar wel weer onbeperkt internet *zo'n cheerleader smiley* *en nog eentje in een andere kleur*
mooi he, alles
  woensdag 4 juli 2007 @ 01:08:06 #28
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51116594
Feli phileine
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 4 juli 2007 @ 01:11:17 #29
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51116655
Wordt je nou niet gek van al dat ge-verhuis? En wanneer ga je wel naar een definitief huis?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 4 juli 2007 @ 01:11:55 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51116669
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 00:55 schreef phileine het volgende:
ik weet van gekheid gewoon soms niet waar ik het moet plaatsen. Vind dat mijn leven als emigrant zó interessant is dat alles wel in een eigen topic mag

nou goed dan. Wij zijn net weer verhuisd voor de zoveelste keer. Nee nog steeds niet ons definitieve huis dit, maar wel weer onbeperkt internet *zo'n cheerleader smiley* *en nog eentje in een andere kleur*
Ik ga hier niet meer weg. Ik was het zo zat: Emigreren en verhuizen in bijna eeen jaar tijd, niks voor mij. Daarom hebben we ook een huis gekocht wat nog even mee kan als 't goed is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_51117167
ja dat dachten wij ook, behalve dat het nog steeds niet klaar is

ja maartena, we worden er inmiddels behoorlijk gek van. Maar ja, weinig keus. De verhuurster van dit appartement heeft trouwens beloofd dat we hier kunnen blijven tot we ons eigen huis in kunnen. Hopelijk houden we het zo lang vol, want we zitten aan een erg drukke weg met veel herrie.

Maar goed, we hebben hier wel dit:
mooi he, alles
pi_51117306
Wow, dat is wel heel relaxt (ik moet nu niet aan een zwembad denken met 8 graden buiten maar ok.)
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
pi_51117510
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Shira het volgende:
wat gaan jullie doen met 4th of july?
Auto repareren en Ikea.....

Maargoed, ben ook geen VS-er...

Zijn er eigenlijk ook IKEA's in de VS?
 FR
pi_51117539
hier is 4 juli al weer halverwege, maar dat terzijde...
pi_51117691
IKEA's zijn er iig wel in Canada dus ik ga ervan uit dat ze die ook wel in de States hebben. Ohja gister lieper er 5 herten in de tuin. Helaas voor hun hebben we veel planten uit de tuin gehaald ivm het aanpassen van de tuin.
pi_51117752
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:25 schreef tevebe het volgende:
IKEA's zijn er iig wel in Canada dus ik ga ervan uit dat ze die ook wel in de States hebben. Ohja gister lieper er 5 herten in de tuin. Helaas voor hun hebben we veel planten uit de tuin gehaald ivm het aanpassen van de tuin.
Klopt het nou dat het heel normaal is in Canada om te jagen, of dat een stukje wilde hert er vaak op de menukaart staat. (zo ja, dan kom ik een keer eten )
pi_51117769
Ojee, ik had me vergist; 4 juli is (hier) net pas begonnen.

4 juli: laatste schooldag voor Franse kinderen en 1e dag van de uitverkoop in sommige steden...
Parijs is daar vorige week al mee begonnen. Ook een woensdag.
De 1e schooldag is meestal eveneens op woensdag....

...wat hebben Fransen toch met woensdagen?....
 FR
pi_51118058
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:30 schreef arrebar het volgende:

[..]

Klopt het nou dat het heel normaal is in Canada om te jagen, of dat een stukje wilde hert er vaak op de menukaart staat. (zo ja, dan kom ik een keer eten )
Er wordt hier wel gejaagd ja. Of er wild hert op het menu staat weet ik niet. Ik zie meestal alleen maar Wendy's, BK, en A&W van binnen. Ik ben nog jong he
  woensdag 4 juli 2007 @ 03:21:55 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51118068
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:43 schreef phileine het volgende:
ja dat dachten wij ook, behalve dat het nog steeds niet klaar is

ja maartena, we worden er inmiddels behoorlijk gek van. Maar ja, weinig keus. De verhuurster van dit appartement heeft trouwens beloofd dat we hier kunnen blijven tot we ons eigen huis in kunnen. Hopelijk houden we het zo lang vol, want we zitten aan een erg drukke weg met veel herrie.

Maar goed, we hebben hier wel dit:
[afbeelding]
Daar kan ik niet tegen op. Maar ik heb al het water wel voor mezelf.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 4 juli 2007 @ 06:20:16 #40
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_51118685
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:30 schreef arrebar het volgende:

[..]

In de 'normale' restaurants zie je hele normale dingen op het menu, burgers, chicken, etc. Er wordt idd gejaagd op wild bepaalde tijden van het jaar. Dit wordt door de jager zelf vaak gegeten, net als salmon in de rivers, bepaalde tijd van het jaar mag je er 2 geloof ik vangen voor eigen consumptie. Om de populatie in gezonde stand te houden hebben ze dit toegestaan. Je moet wel een vergunning hebben, en ook voor je wapen moet je een vergunning hebben.

Ik moet wel bekennen dat ik geen bezwaar heb aan jagen mits de jager weet wat hij/zij doet en als het voor consumptie gedaan wordt, en niet alleen voor ornamenten boven de open haard.

Maar zeehondjes die nog steeds worden omgebracht en de orka's die af en toe targets zijn voor andere redenen vind ik echt walgelijk en een groot min punt aan het vrije "Canada".
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:19:42 #41
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51119229
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:09 schreef Bora-Bora het volgende:
Zijn er eigenlijk ook IKEA's in de VS?
Yup. Ook hier kun je die zelfbouwtroep kopen!

En uiteraard zijn ze naar Amerikaanse maatstaven gebouwd, dus ongeveer 3x zo groot als de IKEA in bijv. Utrecht.
-
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:22:17 #42
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51119252
Ik moet morgen trouwens gewoon werken. Ik werk op alle feestdagen die in de eerste week van de maand vallen, heeft te maken met de aard van ons bedrijf..... Geen problemen mee, ik ben meestal zo rond 13:00 wel weer vertrokken, en toch krijg ik er een hele vrije dag voor terug.
-
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:39:13 #43
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_51119415
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:28 schreef maartena het volgende:

[..]

De rest heeft niet veel te zeggen misschien op een verdwaalde Fin na.....

Ik zit nog even na te genieten hier...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_51124536
@skeffie,

Aangezien jij in Shanghai zit, ik kom er in augustus voor 3 dagen, wat moet je vooral zien en wat ook vooral niet?
pi_51143740
Hoi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:45:54 #46
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51147211
What's up Diegootje?
pi_51149444
De lucht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51150715
Het is hier nu 27 graden, maar het voelt als 31. Heerlijk weer om te zonnen, maar ik moet nu nog even in de tuin werken.
pi_51155580
30° in de schaduw tegen zevenen 's avonds: de temperaturen beginnen ein-de-lijk op te lopen!!
Op naar de 40!

Ben blij dat ik effe uit "Noord-Europa" weg ben, wat dat betreft!
 FR
pi_51155684
Hier is het nu 5u smiddags en het voelt als 34graden. Het is 28 en er is helemaal geen enkel wolkje te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')