Subwayquote:Op maandag 20 augustus 2007 04:25 schreef compier het volgende:ik heb een (tijdelijke) baan
subway, dus beetje koekjes eten, gratis soda drinken en beetje broodjes maken
Ik ga dan juist weg hier (toeval)?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:44 schreef popolon het volgende:
Van de week even tickets boeken voor 10 dagen Nederland in november.
Best wel weer zin in.
Mooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:44 schreef popolon het volgende:
Van de week even tickets boeken voor 10 dagen Nederland in november.
Best wel weer zin in.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 04:29 schreef wonderer het volgende:
Stoer. Wel alle trade-secrets vertellen he?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ga dan juist weg hier (toeval)?
Spanjequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef phileine het volgende:
ik word gestoord
nu is die vergunning er toch nog niet. of wel. of misschien. niemand weet het en alle verhalen spreken elkaar tegen.
Antwoord van vandaag: Mañanaquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef popolon het volgende:
Kun je niet gewoon even vragen hoe het dan zit of vraag ik dan iets heel raars?
nou het klinkt wel logisch, maar we hebben dat zo langzamerhand een beetje opgegeven. Er is namelijk geen vinger onder te krijgen. De ene advocaat zegt dat de vergunning er is, de andere zegt die ie er niet is, een derde zegt dat ie er is maar nog niet getekend. De ontwikkelaar zegt zelf dat ie denkt dat de vergunning er is maar heeft hem nog niet gezien. Onze eigen advocaat wil vrijdag al bij de notaris zitten. Etc. etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef popolon het volgende:
Kun je niet gewoon even vragen hoe het dan zit of vraag ik dan iets heel raars?
Over welke vergunning gaat het als ik vragen mag? Hoe heet ie in het Spaans?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef phileine het volgende:
ik word gestoord
nu is die vergunning er toch nog niet. of wel. of misschien. niemand weet het en alle verhalen spreken elkaar tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |