terecht, moet je je zaakies maar op orde hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
Oh, ik moet dus ok nog 17,50 betalen voor een verjaardagscadeau waar ik niks vanaf wist.
45,00
17,50
______+
62,50
Grr...
kan ik er wat aan doen dat het echt is gebeurd -.-'quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De users die die chick nog serieus gaan PM-en en toevoegen op msn zijn pas triest.
Je bent dus 14quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
Bah.
Ik moest nog 30 euro aan mijn moeder geven, omdat ik van haar had geleend.
Opzich niet zo erg, maar mijn sitefpa is thuisgekomen en dan verandert ze helemaal. Begint ze te flippen dat ik het nu moet terugbetalen en hebben ze er 'maar' 15 euro bijgedaan.
5 euro omdat ze mijn krantenwijk hadden gedaan
5 euro omdat ik geen 'dankjewel' had gezegd, terwijl ik 'bedankt' zei, maar dat hoorden ze niet. (Smoesjes, smoesjes, smoesjes, geloof je in sprookjes? Ja? Okee, 5 euro extra.)
5 euro omdat ik het niet gelijk had terugbetaald.
En wellicht wort het 50 euro.
Omdat ik dit topic heb aangemaakt, ze zullen het wellicht zien als ze kijken in mijn kamer. Serieus, daar zijn ze gek genoeg voor.
Stelletje geldwolven![]()
Ik moet mijn vakantie zelf betalen, ik moet binnekort kostgeld betalen, aleen omdat mijn broer van 21 dat ook moet. Hij hoefde dat NIET te betalen toen hij 14 was.
'Maar dat is wel zo eerlijk.'
En dat alleen dat ze zogenaamd geen cent te makken hebbe enalleen maar op vakantie willen, om het voor hen zelf plezierig te maken.
Ze hebben nu bijna de hele dag, als mn zusjes naar school zijn.
Ze kunnen die 15 euro in hun reet steken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef RadioSlut-Stiefpa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Radioslut gaat een leuke avond tegemoet.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef RadioSlut-Stiefpa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Radioslut gaat een leuke avond tgemoet.![]()
Het was leuker geweest als je alleen in dit topic had gereageerd of een eigen topic had gemaakt. Nu ga je in lompe topics reageren en is de grap eraf.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef RadioSlut-Stiefpa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Radioslut gaat een leuke avond tgemoet.![]()
Ik ben gewoon te lui om uit te loggen, scheerje weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als je alleen in dit topic had gereageerd of een eigen topic had gemaakt. Nu ga je in lompe topics reageren en is de grap eraf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |