Ze zijn zo gierig als de tering.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ouders die je een "boete" geven
Hebben ze een goeie baan ? Als ze al werken ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ze zijn zo gierig als de tering.
En nee, ik word niet misbruikt.
Dat dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef CodeCaster het volgende:
Lekker 30 euro geven, en zeggen dat ze de rest op hun rug kunnen laten groeien of op hun buik kunnen schrijven.
Je wordt dus wel misbruikt....whehehehhe door je eigen moeder whheehhequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ze zijn zo gierig als de tering.
En nee, ik word niet misbruikt.
Oh-mijn-god.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
Bah.
Ik moest nog 30 euro aan mijn moeder geven, omdat ik van haar had geleend.
Opzich niet zo erg, maar mijn sitefpa is thuisgekomen en dan verandert ze helemaal. Begint ze te flippen dat ik het nu moet terugbetalen en hebben ze er 'maar' 15 euro bijgedaan.
5 euro omdat ze mijn krantenwijk hadden gedaan
5 euro omdat ik geen 'dankjewel' had gezegd, terwijl ik 'bedankt' zei, maar dat hoorden ze niet. (Smoesjes, smoesjes, smoesjes, geloof je in sprookjes? Ja? Okee, 5 euro extra.)
5 euro omdat ik het niet gelijk had terugbetaald.
En wellicht wort het 50 euro.
Omdat ik dit topic heb aangemaakt, ze zullen het wellicht zien als ze kijken in mijn kamer. Serieus, daar zijn ze gek genoeg voor.
Stelletje geldwolven![]()
Ik moet mijn vakantie zelf betalen, ik moet binnekort kostgeld betalen, aleen omdat mijn broer van 21 dat ook moet. Hij hoefde dat NIET te betalen toen hij 14 was.
'Maar dat is wel zo eerlijk.'
En dat alleen dat ze zogenaamd geen cent te makken hebbe enalleen maar op vakantie willen, om het voor hen zelf plezierig te maken.
Ze hebben nu bijna de hele dag, als mn zusjes naar school zijn.
Ze kunnen die 15 euro in hun reet steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En daarna Aldi bier kopen...quote:
TS het huis uit tiefen!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:29 schreef jordeeeh het volgende:
Je geeft ze die 30 euro. Hoe willen ze aan de rest komen?
Of weer misbruiken...en opnemen en door verkopen....quote:
Dan heb je het geld er zo uit...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Of weer misbruiken...en opnemen en door verkopen....
Oja want als je iemand het huis uit tyft krijg je 15 euro op je bankrekening gestortquote:
Ik zie nu pas dat het een meisje is....whehehe doe mij ook een kopietjequote:
Haten = verlatenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja want als je iemand het huis uit tyft krijg je 15 euro op je bankrekening gestort
Sorry vergeten :x
Ja, omdat ik die dag geen tijd had (schooluitstapje, 6 uur terug)quote:
Bel de politie en zeg dat je stiefpa je misbruikt heeftquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die dag geen tijd had (schooluitstapje, 6 uur terug)
En dan beginnen ze nog te liegen dat ze dat NIET hebben gedaan, zodat ik bijn voor lul naar de schuur ging lopen.
Ik vertrouw ze niet meer.
Het frapante is: Als stiefpa weg is, hoef ik die 15 euro niet meer te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |