Wat als het antwoord allebij kut is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef Lemming22 het volgende:
Een simpele vraag: Wat is leuker; Wario Wares of Mario Party 8?
Wario Ware zijn microgames van niet langer dan 5 sec. Mario Party zijn minigames die langer duren. Heb vandaag mijn Wario Ware gewisseld voor Red Steel met iemand, ik had Wario Ware dus al op mijn DS en vond deze Wii versie niet echt een toevoeging geven... de geintjes die je met een remote uit kan halen hebben ze al laten zien in Wii Sports & Play. Dus voor mij liever een 'echte' game dan microgames. Mario Party 8 is ook alleen maar leuk met meerdere mensen... heb je Zelda al ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef Lemming22 het volgende:
Een simpele vraag: Wat is leuker; Wario Wares of Mario Party 8?
Zelda nooit leuk gevonden ???quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Lemming22 het volgende:
Zelda heb ik nog niet nee![]()
Maar Zelda trekt me ook echt totaal niet, nooit leuk gevonden, dus deze zal ik ook niet leuk vinden.
Goed, 1-0 voor Mario Party dus
alleen de figures van will en maccus zijn er nog rest is al weer weg.quote:Ga vlug naar de sterrencatalogus en scoor een exemplaar van Pirates of the Caribbean: At World's End voor Wii of Nintendo DS!
Nu dat de Wii- en Nintendo DS-spellen die op de filmreeks gebaseerd zijn in de winkel liggen, heb jij de unieke kans om zelf deel uit te gaan maken van het piratenavontuur. Kruip in de huid van kapitein Jack Sparrow, Will Turner en Elizabeth Swan en voorkom dat Jacks duistere verleden hem achterhaalt.
Beide spellen zijn behoorlijk actierijk en gaan verder dan de films zelf. Ze bevatten extra locaties, legendarische piraten en een uitgebreidere verhaallijn. Zoals je wellicht al verwachtte, zal in de Wii-versie de Wii-afstandsbediening fungeren als zwaard. Hierdoor kun je de ene na de andere landrat aan je degen rijgen via simpele armbewegingen. De DS-versie mag dan eveneens vol met actie zitten, de nadruk ligt daar wat meer op platformsituaties. Tijdens speciale gevechten verandert je stylus in een zwaard en zul je creatief kunnen duelleren door steekbewegingen met je stylus te maken.
Behalve de spellen zelf, hebben we ook drie verschillende actiefiguren uit de tweede film aan de sterrencatalogus toegevoegd. Jack Sparrow, Will Turner of de gehaaide Maccus kunnen nu van jou zijn! Bestel ze snel, want op is op…
Pirates of the Caribbean: At World's End is nu verkrijgbaar voor Nintendo DS en Wii.
Nascars zijn sowieso altijd lelijk qua livery's dus deze is ook niet veel mooier dan de rest.quote:Nintendo zoekt tegenwoordig steeds nieuwe manieren om een grotere markt te bereiken. Om de racefanaten atent te maken van de Wii, heeft Nintendo besloten een Nascar racewagen te sponsoren. De wagen is van Greg Biffle en is een Ford Fusion. De wagen krijgt de typische kleuren van de Wii en zal te zien zijn in de Nextel Cup op 12 augusten en de Dover 400 op 23 september.
Voor de liefhebbers verschijnt er ook een mini versie van deze wagen op schaal 1/24. Hier nog een prent van hoe de wagen eruit komt te zien.
Ah bedankt voor de tip. Heb maar de action figure van Will Turner genomen, had liever Jack Sparrow, maarja, zoals je weet zijn al die nieuwe sterrencatalogus updates meteen weg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 06:47 schreef Slein83 het volgende:
[..]
alleen de figures van will en maccus zijn er nog rest is al weer weg.
Ik was bij 92, ging ik doodquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:41 schreef SebasC het volgende:
Gister Super Paper mario Gefinished. Tof Spel.. Tijd voor de Pit of 100 Trials!
al die verschillende aanvalbewegingen was ik ook na vijf minuten weer vergetenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan ga je het nog moeilijk krijgen
Tot nu toe heb ik alles zonder opzoeken gedaan, en dat probeer ik zo te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |