Staat nog op de planningquote:
In de handleiding staat dat er EEN minigame is waarin je hem nodig hebt. Dus noodzakelijk is het zeker niet. Ben hem nog niet tegengekomen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef _Flea_ het volgende:
Is er voor Mario Party 8 een Nunchuck vereist?
Ga straks een Wii halen hier in Malden. Ze hebben er daar weer genoeg op voorraad
Het is ook een game die je los kan spelen, onder de gewone gameplay kom je hem niet tegen ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef WasQ het volgende:
[..]
In de handleiding staat dat er EEN minigame is waarin je hem nodig hebt. Dus noodzakelijk is het zeker niet. Ben hem nog niet tegengekomen...
Tof. En legaal.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef DarkShine het volgende:
Voor de mensen met een omgebouwde Wii die graag games downloaden, bekende van me is een site begonnen waar alle releases op komen te staan!
http://www.fok.nl
Ban in 5-4-3-2-1quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef DarkShine het volgende:
Voor de mensen met een omgebouwde Wii die graag games downloaden, bekende van me is een site begonnen waar alle releases op komen te staan!
http://www.fok.nl
Gast, 't enige wat je er vind zijn nfo's.quote:
Mensen die de grens opzoekenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gast, 't enige wat je er vind zijn nfo's.
Sinds wanneer zijn nfo's niet toegestaan?
Jij snapt 't. De site die ik aangaf komt dus vol met Wii releases te staan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:27 schreef Koentje3 het volgende:
Nou ik gebruik sites als nforce en gbatemp puur en alleen om te zien wanneer releases zijn..
Als een game PAL uit is, duurt 't echt niet lang meer voordat hij in de winkels ligt / hij ligt al in de winkels... Stukken betrouwbaarder dan al die release-datums..!
nuttigquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij snapt 't. De site die ik aangaf komt dus vol met Wii releases te staan.
Lees die quote nog eensquote:
quote:Stukken betrouwbaarder dan al die release-datums..!
quote:
De doelgroep kennelijk. Ga niet lopen zeuren over nfo bestanden. De site is gewoon gemaakt voor mensen die te beroerd zijn om hun games te kopen. Niet welkom dus.quote:Voor de mensen met een omgebouwde Wii die graag games downloaden
1. De link was spam.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:54 schreef DarkShine het volgende:
Schijnbaar zijn NFO files ook al zwaar illegaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |