Filmpje doet het nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:58 schreef depax het volgende:
battalion wars 2 boxshot:
[afbeelding]
ea playground interview:
http://gamevideos.com/video/id/12645
ziet er best grappig uit. De omgevingen zijn nog wat grijzig maar dat wordt denk ik nog gedaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:05 schreef depax het volgende:
dit komt naar de wii: (nederlands uni utrecht project)
http://www.fun-motion.com/physics-games/de-blob/
en destroy all humans 3 ook beide van THQ
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:05 schreef depax het volgende:
dit komt naar de wii: (nederlands uni utrecht project)
http://www.fun-motion.com/physics-games/de-blob/
Het is juist de bedoeling om zelf de omgeving (de juiste) kleuren te gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Honky het volgende:
[..]
ziet er best grappig uit. De omgevingen zijn nog wat grijzig maar dat wordt denk ik nog gedaan?
Mag ik dan even vragen, hoeveel centjes je er precies voor hebt neergeteld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:06 schreef Pronk het volgende:
RE4 is echt een mooi spel! Ik ben nog helemaal niet bekend met de RE serie. Gisteren begonnen en ik vindt het de centjes meer dan waard!![]()
Wat mij trouwens opviel is dat ik er Nintendo VIP punten bij kreeg, die krijg je toch normaal alleen bij spellen van Nintendo zelf? RE4 is toch van Capcom?!
Het spel is in Europa inderdaad vrij duur. In het vorige deeltje van deze reeks is daar al over gediscussieerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Mag ik dan even vragen, hoeveel centjes je er precies voor hebt neergeteld?
Ik zie hem namelijk overal (op internet dan) voor rond de 40-45 euro,wat ik dus echt belachelijk hoog vind. RE4 zou namelijk als budgettitel worden gereleased.
In Amerika kost 't spel 29 dollar...![]()
Ik heb voor de aanschaf lang zitten twijfelen tussen een NTSC Wii ipv van een Europese, omdat importeren sowieso al een stuk goedkoper is, maar met dit soort acties (en de geweldige releasedates hier), zie ik al wel weer in dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt.
Dit is dus meteen weer de laatste keer geweest dat ik een Europese Nintendo console koop.![]()
Tja ik had een Amerikaanse Gamecube, waar ik RE4 al wel voor had gekocht, maar ik die heb ik dus nog niet gespeeld op m'n Wii (omdat ik geen zin heb om een freeloader te kopen (voor de 2e keer) en omdat ik er uberhaupt geen Gamecube spellen op wil spelen zolang ik de Classic controller daar niet voor kan gebruiken)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:13 schreef Steffy het volgende:
Ik heb RE4 gister opgehaald bij Dimension Plus, 4 tientjes. Woon op een half uurtje afstand van groningen met de trein dus was de moeite wel waard. Maar het is echt een top game, helemaal geweldig als je vorige delen of deze op de cube niet gespeeld of helemaal niet bekend bent met RE. Echt een aanrader.![]()
![]()
Officieel, gamefaqsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:06 schreef Kill_em_all het volgende:
gamefaqs.com.
Is die in Nederland trouwens engelstalig?
quote:Beautiful Katamari Skips PS3, Goes Wii
Rumor: Sources allege publisher has quietly canned the PS3 build of the quirky title; started work on Wii effort instead.
by Matt Casamassina
June 29, 2007 - Namco Bandai revealed earlier this year that it was developing the next-generation Katamari Damacy sequel, Beautiful Katamari, for PlayStation 3 and Xbox 360. Up until recently, the developer continued to work on both versions of the project. However, sources close to Namco Bandai tell IGN that the studio ran into some trouble with the port of the game to PlayStation 3 and these issues, coupled with the stalled sales of the system, have led to the project's quiet cancellation. Looking to better-than-expected sales of Wii, the company has, say insiders, re-shifted resources to ready a Wii build of Beautiful Katamari instead. Given that the title cannot be ported from Xbox 360, the game is being re-concepted for Wii.
This is not the first time Katamari has been rumored for Wii. In early 2007, reports of Katamari for Wii began to surface. However, development sources indicated at the time that Namco was not thrilled about the prospect about moving forward with the project, mostly because it was not convinced that Wii would be a success. The game's original creator has in the past been critical of Nintendo's platform, too.
We contacted Namco Bandai for comment, but a spokesperson for the company did not return our inquires in time for the publishing of this article.
As always, until we get an official confirmation from the company, this story should be considered rumor. However, when asked, our well-placed sources said the information was "100 percent reliable."
Stay tuned in the coming weeks for more.
3x O's of nullen... dus 9 x proberen en je hebt 'm geregistreerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:20 schreef Egamer het volgende:
Ik heb nu ook een Wii, vet hoor.Alleen lukt mij niet om Wii Sports te registreren voor wat sterren. Want ik heb 3 O's die of op een O lijken of op een O.. Hoe los ik dit op?
Ik ga dus geen 4000 sterren opofferen voor Mario Kart 64 als ik daar ook 40 wallpapers voor kan krijgen :1quote:
Tot en met vandaag kan je hem gratis downloaden, vanaf morgen kost die echter 500 Wii Points (5 euro).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:24 schreef Egamer het volgende:
Trouwens, waar is de Internet Browser gebleven, of moet je daarvoor betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |