Bart Smit heeft ze ook weer op voorraad (op de site). Bovendien hebben ze een leuke aanbieding: Wii Sports Pack + Mario Party 8 voor 279 euro.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:30 schreef Venderwel het volgende:
Iemand een idee waar ze de WII nog op voorraad zouden hebben kunnen liggen?
Zelda is tof en Excite Truck ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef Venderwel het volgende:
Nou ze hadden bij de toys iets van 6 op voorraad, oh zei ik, dan zijn die vanmiddag nog niet op.
Dat kon hij me niet garanderen!! Schijnt hard te gaan met die dingen!
Aangezien dit dus mijn eerste gameconsole wordt, iemand nog tips wat ik er het beste meteen bij kan aanschaffen?
Het pakket is zo'n standaard sports pakket...met controler en nunchuck
zeldaquote:Op maandag 9 juli 2007 16:15 schreef Venderwel het volgende:
Nou meeste games speel ik op de pc, ages of empires, Mafia, Fifa200zoveel, GTA, tigerwoords zoveel.
Hou wel van racegames en firstperson oorlog spellen.
Daarnaast lijken mij tennis en bowlen wel erg grappig, maar goed alleen daarvoor kun je bter geen Wii kopen denk ik.
Dus het zal vooral wennen zijn met de controllers!
wat is dat voor een lijst? Beetje vreemd dat Mario Galaxy al in september uit moet komen en MP3 pas in juni volgend jaarquote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef depax het volgende:
nieuwe list:
[afbeelding]
rayman raving rabbits 2 hands-on en videos
zack en wiki filmpje:
http://www.dailymotion.com/swf/27mjhTFm9aMzQhCeB
Mario Galaxy moet denk ik Paper Mario zijn, aangezien die wel op 15 september uitkomt. Verder lijkt de lijst redelijk te kloppen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:32 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wat is dat voor een lijst? Beetje vreemd dat Mario Galaxy al in september uit moet komen en MP3 pas in juni volgend jaarEn een pokemon game en Red Steel 2?
Met een beetje mazzel komt Smash Bros eerder uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:48 schreef speknek het volgende:
Hopelijk gaan ze iets leukers doen dan button mashen / wiimote heen en weer schudden, maar om eerlijk te zijn zou ik ook niet weten wat dan. Blijft eeuwig zonde dat Mario en Sonic's eerste gezamenlijke game nou juist een olympische spelen spel wordt..
Ik hoop inderdaad ook nog altijd dat ie daar in zitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met een beetje mazzel komt Smash Bros eerder uit
Scarface heb ik, en vind ik zowaar leuk. Maar heb het 'origineel' nooit gespeeld. Besturing werkt prettig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef Venderwel het volgende:
Transformers heb ik al zien liggen!
Net als Madden NFL trouwens.
Iemand al Scarface of The Godfather gespeeld en zo ja, hoe zijn die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |