Zo echt hé.... dat wordt de laatste tijd wel even goed duidelijk, verwend kindquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef 2live het volgende:
Amanda is zo vals als de neten
krijg vanzelf wel de toneelhaakquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:37 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zo echt hé.... dat wordt de laatste tijd wel even goed duidelijk, verwend kind![]()
scherp +1quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
Nu begrijp ik dat hij sjaaltjes draagt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Amanda zei gisteren na de stemming die naar Brian ging nog met zo'n piepstemmetje. .. Ik krijg gewoon áltijd mijn zin. Dat is ze gewend en zo zal het gebeuren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:37 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zo echt hé.... dat wordt de laatste tijd wel even goed duidelijk, verwend kind![]()
En zwaar pissed dat Natasja Lieke er in wil houden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef 2live het volgende:
Amanda is zo vals als de neten
geweldige capquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zwaar pissed dat Natasja Lieke er in wil houden.
[afbeelding]
Hmm... hoop dat zij eens een flinke clash krijgt waar ze een paar flinke trappen uitdeelt en dan WEL weg moet, ben haar zo zat met d'r verwende gedragquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda zei gisteren na de stemming die naar Brian ging nog met zo'n piepstemmetje. .. Ik krijg gewoon áltijd mijn zin. Dat is ze gewend en zo zal het gebeuren.
Brian & Amanda willen het spel spelen , en Lieke op de stoel. Alleen nu heeft Natasia dat tegengehouden , en dat snappen zei niet. Ik eigenlijk ook niet. Je hoeft maar 2 dagen aardig te zijn tegen Natasia en je hebt al back up.. Natasia begrijpt niet dat hun WEL het spel spelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef CoT het volgende:
Waar heeft Brain last van?
Ik snap het ff niet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft 'achter' haar stem uitgebracht. Ze stemt Lieke en Brian beiden niet weg. Amanda baalt, want de verwachting is dat de voorstemming 3 stemmen Brian en 3 stemmen Lieke zal worden. Dan komt er dus niemand op de stoel.
Kan iemand aub die bril en dat tasje afpakken..... het mormel lijkt wel achterlijk.... en nog ordinairder dan ze al was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zwaar pissed dat Natasja Lieke er in wil houden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan iemand aub die bril en dat tasje afpakken..... het mormel lijkt wel achterlijk.... en nog ordinairder dan ze al was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |