abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:32:38 #1
165512 MASD
Music is dead.
pi_50943958
Donderdag 28 juni,

Ik werd gewekt door het zoemen van mijn alarmklok, de gebeurtenis die mijn buik al dagen liet kriebelen was dan eindelijk in zicht. De vakantieperiode was eindelijk aangebroken. Deze vakantie was niet zoals zijn voorgangers, ik had eerder dit jaar een baan gevonden waar zij mij redelijk betaalden. Het spaarvarken was door de maanden heen aardig volgeraakt en het leek mij nodig tijd worden om de camping te verruilen voor een wereldtrip. Dit was namelijk altijd al mijn droom geweest en nu kon ik hem eindelijk in vervulling laten gaan.

De afgelopen weken was al mijn vrije tijd opgegaan aan het regelen van dit droomreisje, ik had de valuta van elke bedenkelijk land in mijn bezit, en ook de visums waren geregeld. Ik liep nog snel een rondje door het huis, want al gauw zou ik mijn veilige thuishaven verlaten voor de onzekerheid van de wereld.

Vrijdag 29 Juni,

De grote dag was eindelijk aangebroken! Ik stond snel op en maakte mij klaar. Met het vliegtuigticket binnen handbereik begon ik aan mijn tocht naar schiphol.

De landweggetjes van de Achterhoek maakten al gauw plaats voor de snelwegen van de stad. Tijdens mijn autoreis bedacht ik mij alvast hoe de volgende maanden zouden zijn.....

Eenmaal aangekomen haaste ik mij naar de incheckbalie, plotseling besefte ik dat mijn kaartje weg was...

Ik had hier al die tijd voor gespaard, en ik was niet van plan mijn dromen opzij te zetten voor een miniscuul probleempje. Ik besloot op goede hoop de auto vol te gooien met levensmiddelen en mijn wereldreis per voiture voort te zetten. Ik begaf mij al snel richting het zuiden, kennelijk hadden meer mensen dit plan aangezien de wegen helemaal volzaten. Eenmaal aangekomen in Limboland spotten mijn ogen een bekend creatuur. Ik herkende dit vreemde wezen van FOK!

Hij begon mij in te halen op de weg waarna hij opeens een slip maakte! Door die spontane beweging kwam hij onder mijn auto zie hier wat er gebeurd is....

Niet dat het ook maar iemand kan boeien :’)

Deze ontmoeting was het begin van mijn professionele FOK!leven, ik besloot vanaf dit moment mijn reis te wijden aan de FOK!kers die ik wereldwijd zou tegenkomen.

Zaterdag 30 Juni,

Na mijn avontuur in Limburg bleef ik de hele dag met topsnelheid doorrijden. Na een lange tijd kwam ik via Gibraltar in Marokko aan. Ik besefte dat ik wat meer van mijn reis moest genieten en besloot van de lokale cultuur te genieten. Mijn voertuig kwam aan in een klein Berbers dorp. Ik werd hier voorgesteld aan de jonge berber “Double-Helix”.

Aangezien mijn verblijf hier nogal aangenaam was besloot ik een tijdje hier te verblijven. Ik besloot een dagje mee te reizen met de inwoners om te jagen. Tijdens deze test kon ik mijn overlevingsdrang tonen en zo respect verdienen. De hitte werd wat draaglijker gemaakt door de toffe hoofddoek die de inwoners voor mij hadden gemaakt.

In dit deel van Afrika had je dan wel geen leeuwen of hyena’s, maar dat deed niets af aan gevaarlijke imago dat de vogels in dit gebied hadden, derhalve pastte ik ook goed op mijn portemonnee. Na de jacht waren ze zó onder de indruk van mijn skills dat ze mij een geit cadeau deden

Zondag 1 Juli,

Om mijn dorst naar nieuwe culturen te lessen besloot ik Turkije te bezoeken. Ik kon mij een topic herinneren voor Turken, dus ik was zeker dat ik nog een FOK!ker in het wild tegen zou komen. Het zou een moeilijke opgave worden, aangezien FOK!kers niet graag buitenkomen, maar ik was vastbesloten om niet met lege handen terug te keren. Samen met mijn PDA struinde ik FOK! af op zoek naar gewillige slachtoffers. Binnen de kortste keren zag ik nog een bekend gezicht, ik herkende hem als zarGon. Aangezien hij een ban had, werd hij naar buiten gedreven voor wat sociale interactie.

Die jaren in FOK!isolement hadden zijn huid geen goed gedaan en hij werd verplicht om zijn tere huid te beschermen. Om zijn internetrekening te betalen verkocht onze kameraad designtapijten voor een redelijke prijs, ik had in eerste instantie geen interesse maar hij bleef aandringen. Ik bezweek voor het lage bedrag en kocht een tapijtje in ruil voor mijn geit. Niet dat ik er iets mee kon, maar het was weer wat anders dan die namaak Gucci.

Met mijn tapijtje stapte ik weer in mijn auto en vertrok ik naar een nieuw onbekend oord, wie weet waar ik nu terecht zou komen.....
Long live music.
pi_50944003
Leuk gedaan!
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:36:04 #3
131603 Afwazig
Serious business
pi_50944093
Je hebt wel de landen met de grootste retards uitgezocht zeg .

donderdag 28 juni 2007 @ 17:36:08 #4
165512 MASD
Music is dead.
pi_50944098
iedereen mag trouwens meedoen paint hier wie jij allemaal op je FOK!reis bent tegengekomen!
Long live music.
pi_50944105
zarGon = Selima
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_50944133
TVP!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_50944145
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef Afwazig het volgende:
Je hebt wel de landen met de grootste retards uitgezocht zeg .

fuck you ace!
pi_50944146
Haha, geweldig verhaal !
pi_50944193
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:32 schreef MASD het volgende:
Donderdag 28 juni,

Binnen de kortste keren zag ik nog een bekend gezicht, ik herkende hem als zarGon. Aangezien hij een ban had, werd hij naar buiten gedreven voor wat sociale interactie.

donderdag 28 juni 2007 @ 17:41:55 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_50944274
leuk
Huilen dan.
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:49:57 #11
165512 MASD
Music is dead.
pi_50944534
ik ga even weg maak er een tof topic van!
Long live music.
pi_50944591
Maandag 2 Juli

Turkijë en Marokko waren leuk, maar ik had heimwei, dus ik besloot even wat Neerlands goed te bezoeken.
Dus ik besloot om eenmaal op Schiphol naar Arnhem te gaan.

Eenmaal aangekomen had ik dorst, want ik had weinig gedronken in het vliegtuig, dus ik rende de eerste de beste kroeg binnen.
Er kwam meteen een vriendelijk ogende man op me af, helaas bleek deze een ernstig taalprobleem te hebben, het enige wat deze kon zeggen was'' Bier!''
Ik dacht, wtf bbq?, deze kerel is grappig, deze moet ik op de gevoelige plat leggen!
Maar!, de beste man wou niet, maar toen ik een paar keer met een biertje voor zijn neus schoof. liet hij snel een foto van zich maken, om daaarna even snel 2 liter achterover te werken.

Een foto van die eigenaardige kerel:
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_50945313
Dinsdag 3 Juli
Eenmaal een paar biertjes gedronken kreeg ik een puik idee,ik kocht de eerst beste ticket naar de VS en daar was ik,onder de indruk van de grote gebouwen en onaardige mensen.
Ik had best wel honger dus ik stapte de eerste beste Mcdonald binnen,

Hij zat daar een preek te houden over hoe goed Amerika wel niet was en hoe kut het in Nederland is,onmiddellijk herkend ik dit monster als StefanP,ik glimlachte en betaalde een hamburger voor hem........
pi_50945851
Woensdag 4 Juli
Amerika was top, maar ik wilde wel eens een iets abstractere cultuur bezoeken, dus ik ging naar Groenland!
Lekker met de Eskimo's rauwe vis eten, en misschien zou ik zelfs kapitein Iglo tegen komen.

Dus ik stap dat vliegtuig uit en aanschouw het prachtige landschap, proef die heerlijke cultuur..

Wist ik veel dat er een blizzard was
pi_50946039
Je vergeet het vliegende tapijt van ZarGon .
pi_50946102
Hahaha leuk idee .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_50946191
Het doet me beetje denken aan die ene user die in Travel een topic opende dat hij in Groenland/IJsland geweest was.
pi_50946221
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:43:38 #19
165512 MASD
Music is dead.
pi_50947947
Dinsdag 4 Juli,

Tijdens mijn verblijf in Marokka had ik al veel geleerd over het jagen. Nu leek het mij eens tijd om het in de praktijk uit te voeren. De eerstvolgende dag stapte ik in mijn auto en reed rustig richting zee, vanaf dit punt zou ik de boot pakken om naar het toffe Canada te gaan! Ik had namelijk veel gehoord over de gevaarlijke beren die zich in het gebied hadden gevestigd, de reputatie van deze dieren was echter positief. Het scheen wel of deze dieren door alle inwoners aanbeden werden. Eenmaal aangekomen keek ik in het rond, geen spoor van de beren.... Ik beloot om maar wat te gaan drinken. Nadat ik een tap in mijn auto had geïnstalleerd hoorde ik overal geluiden. Plotseling zag ik een exemplaar van de soort: Berenius Analicus, en wat voor een exemplaar! Het was de leider die de inwoners liefkozend Berenanus hadden genoemd. Het dier werd blijkbaar aangetrokken door het aroma van mijn bier die zich door het bos had verspreid... Plotseling renden ze keihard naar mij toe en gingen ze staren

Ik werd een beetje bang en ging dus weg van mijn auto, inmiddels was dit figuur in mijn auto gekropen met een flesje bier

snel joeg ik hem mijn auto uit en reed weg! op naar een plek waar je bier niet word afgenomen
Long live music.
pi_50948612
lol dat flesje hoe verzin je het
pi_50950334
tof
pi_50953294
Tvp
Blablabla....
pi_50956022
pi_50957394
  vrijdag 29 juni 2007 @ 01:20:50 #25
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_50958336
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef MASD het volgende:
Dinsdag 4 Juli,

Tijdens mijn verblijf in Marokka had ik al veel geleerd over het jagen. Nu leek het mij eens tijd om het in de praktijk uit te voeren. De eerstvolgende dag stapte ik in mijn auto en reed rustig richting zee, vanaf dit punt zou ik de boot pakken om naar het toffe Canada te gaan! Ik had namelijk veel gehoord over de gevaarlijke beren die zich in het gebied hadden gevestigd, de reputatie van deze dieren was echter positief. Het scheen wel of deze dieren door alle inwoners aanbeden werden. Eenmaal aangekomen keek ik in het rond, geen spoor van de beren.... Ik beloot om maar wat te gaan drinken. Nadat ik een tap in mijn auto had geïnstalleerd hoorde ik overal geluiden. Plotseling zag ik een exemplaar van de soort: Berenius Analicus, en wat voor een exemplaar! Het was de leider die de inwoners liefkozend Berenanus hadden genoemd. Het dier werd blijkbaar aangetrokken door het aroma van mijn bier die zich door het bos had verspreid... Plotseling renden ze keihard naar mij toe en gingen ze staren

[afbeelding]

Ik werd een beetje bang en ging dus weg van mijn auto, inmiddels was dit figuur in mijn auto gekropen met een flesje bier

[afbeelding]

snel joeg ik hem mijn auto uit en reed weg! op naar een plek waar je bier niet word afgenomen
rofl!!! Was het wel een goedereis?

Goed verhaal Goed Topic
kusje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')