Je hoeft niet af te wachten, zoek 'm zelf. Ga naar Californië ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:31 schreef Lienzz het volgende:
Heb het echt koud...waar blijft de zomer?![]()
waaaaaaaaaaat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:32 schreef nattermann het volgende:
Tevens FiPo en SePo
pas in Oktoberquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:33 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Je hoeft niet af te wachten, zoek 'm zelf. Ga naar Californië ofzo.
ja maar toen had ik nog geen vakantiequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:36 schreef Sanderrrr het volgende:
we hebben de zomer al in april gehad.
Elke dag zeggen ze weer dat het gaat regenen, maar ik heb deze week nog nauwelijks regen gezien hierquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef .neon het volgende:
http://www.teleweer.nl/
blijft nog de hele week regenen
Ja hier 't zelfde maar vannacht was het weer even helemaal mis hierquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Elke dag zeggen ze weer dat het gaat regenen, maar ik heb deze week nog nauwelijks regen gezien hier![]()
Op het moment is het zonnig en 20 graden![]()
maandag was ik drijfnat toen ik 20 minuten naar m'n werk fietste, ik kon m'n ogen niet meer open houden zo hard regende het. gisteravond regende het hier ook maar dat waren maar een paar druppels. oh en vandaag moest ik ook ff de hond binnen laten om te voorkomen dat ie niet verdronk in de tuin.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Elke dag zeggen ze weer dat het gaat regenen, maar ik heb deze week nog nauwelijks regen gezien hier![]()
Op het moment is het zonnig en 20 graden![]()
Ik pleit voor een eerdere zomervakantie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Bonobo11 het volgende:
De zomer valt tegenwoordig in mei
hier nog 1quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:35 schreef Forcefuzz het volgende:
Ugh, ik wil lekker op het strand liggen met 30 graden en veel zon. Ik haat al die regen en die temperatuur van 15-20 graden
hehe ik ging bijna denken dat ik de enige was die zomer wilquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hier nog 1![]()
ik wil zomerweer![]()
ja als ik denk aan zomer dan komen de volgende dingen in m,n hoofd:quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het is al zomer. Alleen het zomerse weer is uh... foetsie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |