Hij paste prima bij depor. Hij is er zelfs kampioen mee geworden.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Centrale vraag dus : Waar komt dat geld vandaan?
Dan liever Koevermans, is beter in vorm.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef rotskibo het volgende:
Ze moeten Tomasson proberen te halen.
Lees maar de afgelopen 10 topics..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Centrale vraag dus : Waar komt dat geld vandaan?
Pest die jongen niet zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
Nog één keertje dan.
[afbeelding]
'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
[afbeelding]
quote:Roy Makaay en Kevin Hofland bezegelen waarschijnlijk donderdag hun transfers naar De Kuip. Feyenoord heeft naar verluidt ook al een akkoord met Danny Koevermans. Maar AZ lijkt alsnog huiverig te zijn de aanvaller te laten gaan.
Bron: Vi.nl
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
Nog één keertje dan.
[afbeelding]
'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
[afbeelding]
Ten eerste: Feyenoord is nog nooit kampioen geworden op basis van individuele kwaliteit. Ten tweede: als ik naar de overige drie seleties kijk dan vind ik de huidige selectie van Feyenoord daar niet zo heel erg veel voor onderdoen. PSV is best verzwakt, Ajax kan nog drie topspelers kwijtraken, en AZ is gewoon AZ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
FF serieus, wie van jullie gaat er van uit dat Feyenoord kampioen gaat worden? Ik zie hier mensen die zeggen dat ze een harde plasser hebben etc. mensen die kippenvel hebben als ze naar volgend seizoen kijken, maar is het niet gewoon zo dat ze alsnog niet de beste selectie hebben? Ze hebben goed ingekocht, dat wel
Dat wordt dan toch ook niet beweerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
FF serieus, wie van jullie gaat er van uit dat Feyenoord kampioen gaat worden? Ik zie hier mensen die zeggen dat ze een harde plasser hebben etc. mensen die kippenvel hebben als ze naar volgend seizoen kijken, maar is het niet gewoon zo dat ze alsnog niet de beste selectie hebben? Ze hebben goed ingekocht, dat wel
Met het matriaal wat Feyenoord nu heeft kun je natuurlijk een heel eind komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
FF serieus, wie van jullie gaat er van uit dat Feyenoord kampioen gaat worden?
Het is toch best begrijpelijk dat men blij en optimistisch wordt van namen als Makaay en Van Bronckhorst als je Charisteas en Schreuder gewend bent?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |