abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54845869
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:07 schreef Elfletterig het volgende:

Het andere nummer ging over dat hij moe wordt van Amerika. Vul zelf maar de titel in. (Weet ik namelijk niet uit m'n hoofd).
Laten we dat dan Going To A Town noemen, inmiddels zijn grootste hit bekendste lied.
  maandag 26 november 2007 @ 13:32:19 #77
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_54846245
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:12 schreef Michiel72 het volgende:

[..]

Laten we dat dan Going To A Town noemen, inmiddels zijn grootste hit bekendste lied.
Dan had Man_in_a_Shed er tenminste één goed.
pi_54852109
Oh ja, inderdaad . Ik zat aan Rules and Regulations te denken, omdat hij daar een videoclip voor heeft gemaakt en op de een of andere manier er vanuit ga dat hij die dan ook speelt bij tv-optredens ed. Stom stom stom.

Over een week komt het Judy Garland concert trouwens uit. Ben benieuwd!
pi_54878176
De familie Wainwright/McGarrigle (van Rufus en Martha)
Bij deze een topic voor de hele familie van Rufus
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_54997484
Helemaal fan na het optreden bij Paul de Leeuw vorige week!
Eens in de zoveel jaar ontdek ik een artiest waar ik ademloos naar kan luisteren. Dit is er weer eentje!
Nu druk bezig alle cds voor de eerste keer te beluisteren. Sprakeloos.

Going to a town
Oh what a world
Cigarettes and chocolate milk
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_55019926
Luister ook eens naar The Art Teacher, ook zo'n prachtig lied om stil van te vallen!
Veel luisterplezier!
pi_55021475
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Sprouts het volgende:
Helemaal fan na het optreden bij Paul de Leeuw vorige week!
Eens in de zoveel jaar ontdek ik een artiest waar ik ademloos naar kan luisteren. Dit is er weer eentje!
Nu druk bezig alle cds voor de eerste keer te beluisteren. Sprakeloos.

Going to a town
Oh what a world
Cigarettes and chocolate milk
'Hallelujah' moet je zeker luisteren
pi_55040543
Na een lange luistersessie thuis en elke ochtend in de bus zijn dit mijn favorieten.
Die genoemde drie dus, en Grey gardens, The one you love, April fools, Greek song, Waiting for a dream.
En ik moet echt bijna janken bij het luisteren naar Agnus Dei. Wat een stem zeg!

Is die dvd All I Want ook in Nederland te koop? Lijkt me een leuk naslagwerkje om snel up-to-date te raken.
pi_55041021
Ja hoor, die dvd is ook hier te koop. Vaak ook voor een tientje of zelfs minder. Zeker de moeite waard!
pi_55041947
Waar waar waar?!
pi_55042115
Bij Fame in Amsterdam bijvoorbeeld.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:50:02 #87
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_55042150
Via vergelijk.nl kwam ik uit op:
http://www.mediadis.com/music/detail.asp?id=166028 à ¤ 7,99
pi_55042580
Zo! Besteld bij FreeRecordShop, omdat ik daarvan weet dat ze altijd leveren. Niet verwacht dat ze 'm hadden. Vroegah bestelde ik alles bij Fame, maar de webwinkel is niet meer!
pi_55063586
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:09 schreef Sprouts het volgende:
Zo! Besteld bij FreeRecordShop, omdat ik daarvan weet dat ze altijd leveren.
Dan mag je je gelukkig prijzen..! Ik heb enkel tegenovergestelde ervaringen... K%t-winkel!
pi_55072199
Ben je helderziend ofzo? M'n bestelling is net geannuleerd.
In het verleden bestelde ik daar vrij veel. Dat is nu ook gebeurd dus.

De zoektocht gaat verder.
pi_55073307
Iemand de Judy Garland cd en dvd al? Ik zit nu opgesloten in een dorpje in Friesland, dus ik kan pas volgende week kijken of ze hem in Groningen hebben liggen.
pi_55086909
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:02 schreef Sprouts het volgende:
Ben je helderziend ofzo? M'n bestelling is net geannuleerd.
In het verleden bestelde ik daar vrij veel. Dat is nu ook gebeurd dus.

De zoektocht gaat verder.
Ik vrees dat de DVD niet meer verkrijgbaar is. Heb het even voor je opgezocht in het bestelsysteem van een CD/DVD-groothandel waar ik toegang toe heb. Daar is de DVD vervallen...
Zag 'm nog wel staan op Amazon.co.uk, nieuw en 2e hands.
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Iemand de Judy Garland cd en dvd al? Ik zit nu opgesloten in een dorpje in Friesland, dus ik kan pas volgende week kijken of ze hem in Groningen hebben liggen.
Heb 'm besteld, maar door verbouwing- en verhuisperikelen samen met hele grote werkdrukte, nog geen kans om 'm op te halen. Alweer spijt dat ik 'm niet via Bol gekocht hebt! Dan zou ik 'm al in huis hebben gehad. Ben ook heel benieuwd naar de concerten.
pi_55086936
Bij de Plato in Groningen hadden ze er laatst nog een stuk of wat liggen.
pi_55088311
Ja, je hebt ze her en der nog liggen hoor, in de winkels. Gewoon even zoeken.

Die Judy Garlandconcerten ben ik ook wel benieuwd naar, maar ze kunnen voor mij wel wachten tot ze wat vriendelijker geprijsd zijn. Het is geen origineel Rufusmateriaal en ik ben ook geen echte Garlandadept.
pi_55088411
www.boudisque.nl, die leveren ook altijd. Heb er al een paar keer wat besteld.
pi_55212344
Heb inmiddels een paar keer naar de Rufus Does Judy-CD geluisterd. Vind het een hele sfeervolle plaat! Het repertoire is goed geschikt voor Rufus' stem, al wijkt het fors af van zijn eigen werk.
Het publiek is uitzinnig Rufus is duidelijk op dreef! Mooie gastbijdragen van Martha Wainwright, Kate McGarrigle en Lorna Luft (dochter van Judy Garland).

Heel jammer is dat er weinig subtiele fade-outs te horen zijn op de CD. Dat doet je afvragen wat we niet te horen krijgen... Er is voldoende ruimte op een disc over om het werkelijk integraal uit te brengen.

De DVD nog niet gezien. Ben te veel van huis om daar aan toe te komen. Hopelijk met de feestdagen!
Mocht het nog niet duidelijk zijn, is de CD in ieder geval een aanrader!

[ Bericht 1% gewijzigd door Michiel72 op 12-12-2007 11:27:24 ]
pi_55443458
De dvd All I Want binnen gekregen via Amazon! Heeft die creditcard ook nog eens nut.
Nu ben ik op zoek naar een special edition van Want Two. Mét dvd dus.

Ik ben op dit moment verliefd op I don´t know what it is, Slideshow en Beautiful Child.
pi_55747040
Ik heb de Judy-cd maar besteld bij cd-wow. Ze hadden een januari uitverkoop en ik had nog een cadeaubon-dinges van hen in mijn mailbox, dus ach... de dvd komt later wel, hoewel ik daar meer benieuwd naar ben eigenlijk.
pi_56396202
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')