abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51421151
Ik kan je van harte aanraden om zijn CD's te gaan beluisteren! Er is nog veel moois te ontdekken voor je..! Ben bijna een beetje jaloers...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:54:27 #27
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_51431049
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef Ceriel het volgende:
Ik kende m op de een of andere manier alleen van naam, maar hoorde gisteren 'Going To A Town'.
Na dit nummer een paar keer gehoord te hebben ben ik er redelijk door verpletterd. Wat een prachtige plaat, en dat is een understatement.
Iemand stuurde mij al eerder nummers, maar die vielen niet echt. Leuk, maar niet speciaal. En toen zag ik de video op Youtube en was ik verkocht. Nu vind ik eigenlijk alles wel tof.
pi_51485111
Ik ken eigenlijk alleen Hallelujah.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 16 juli 2007 @ 00:43:16 #29
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51508445
Goin to a town echt briljant, maar het kabbelt me toch te veel. Ik zet liever Grace op of Antony.
Wasserwunderland
pi_53119985
Is iemand toevallig op zoek naar een kaartje voor het concert in Londen op 30 Oktober? Ik heb er een in de aanbieding. Mijn moeder zou overkomen, maar kan geen vrij krijgen
pi_53120134
Ik ga naar HMH.
pi_53154414
Voor de échte fans:
quote:
INTERVIEW RUFUS WAINWRIGHT OP CROSSING BORDER
Op woensdag 21 november treedt Rufus Wainwright op tijdens het Crossing Border festival. Rufus Wainwright wordt geïnterviewd door de Belgische popjournalist Serge Simonart.

Op 21 november geeft Rufus Wainwright een exclusief interview voor een select publiek. Van de Canadese singer songwriter verscheen onlangs het album Release The Stars. Dit vijfde album van de in Amerika geboren maar in Canada opgegroeide Wainwright bleek de doorbraak naar het grote publiek te zijn. Naast zijn fans wordt Rufus Wainwright geroemd door collega's als Sting en Elton John.

Voor dit interview in Teatro Cuatro moeten aparte kaarten gekocht worden! Kaarten voor dit interview zijn ¤10,- en vanaf 15 september te koop via de Koninklijke Schouwburg.
Voor de duidelijkheid: geen concert maar een interview.
pi_53204434
Dank voor tip, MadGuy. Heb vandaag een kaartje besteld.
Ik verwacht/hoop wel dat Rufus met piano of gitaar nog enkele nummers speelt...
Lijkt me heel bijzonder!
pi_53225517
Een vriendin heeft een mailtje geschreven naar de organisatie en zij waren er vrij duidelijk in: geen optreden, alleen een interview. Maar goed, je weet nooit of die spontaan een gitaartje erbij pakt.
pi_53227553
Ter illustratie lijkt het me heel goed mogelijk dat hij een stukje zal spelen. Natuurlijk zullen (mogen?) ze niet aankondigen dat het om een optreden gaat. Dan zouden veel mensen bedrogen uitkomen.
However, ik kijk er naar uit! De week ervoor zie ik de show weer in Brussel, iets waar ik nóg meer naar uitkijk!
  zaterdag 3 november 2007 @ 13:51:46 #36
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_54336806
Nog minder dan 2,5 week voor de HMH. Ik heb ook kaartjes, ben heel benieuwd. (Ben helemaal niet zo'n concertganger, maar hier moest ik gewoon een keer heen.)
pi_54393022
Ik veheug me ook zeer!!
geniet nooit met mate
pi_54398391
quote:
RUFUS WAINWRIGHT wist de schijnwerpers op zich te richten door het optreden dat Judy Garland in 1961 in Carnegie Hall deed nummer voor nummer te reproduceren. Een registratie van Rufus’ concerten komt nu ook uit op cd en dvd.

Rufus Does Judy At Carnegie Hall is de titel van een dubbel-cd, die het optreden dat Wainwright in Carnegie Hall deed beslaat. Maar nog mooier is het natuurlijk als je ook kunt zién hoe de zoon van Loudon Wainwright III en Kate McGarrigle in de huid van een van de beroemdste zangeressen in de geschiedenis kruipt. Daarvoor verschijnt op dezelfde dag (4 december) de dvd Rufus! Rufus! Rufus! Does Judy! Judy! Judy! Live At The London Palladium.

Zowel de cd als de dvd bevat 27 songs. De cd werd opgenomen op 14 juni 2006 in Carnegie Hall in New York. De dvd werd vastgelegd op 25 februari 2007 in het Londense Palladium. Beide registraties bevatten klassiekers als Over The Rainbow, Zing! Went The Strings Of My Heart en Puttin' On The Ritz. Wainwright werd bij de optredens begeleid door een 36 personen tellend orkest.
Oor.nl
pi_54401786
Wow, dat wordt weer geld uitgeven!
pi_54459532
De show is Londen was weer fantastisch!

En wat een ontzettend lelijk cover-art voor de dvd en cd. Yuk.
pi_54484520
Ik las dat er een 14 minuten durende remix is gemaakt van het nummer Tiergarten, door de formatie Supermayer. Die mix schijnt op iTunes te zijn geplaatst. Het ziet er overigens niet naar uit dat Tiergarten ook echt 'fysiek' op single wordt uitgebracht. Wel schijnt er een beperkt aantal 12-inch promo's van deze remix te zijn gemaakt.

Meer informatie over Supermayer staat op www.myspace.com/supermayer

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2007 12:31:09 ]
pi_54486286
Dat is een goede tip, dank je wel! Wist helemaal niet dat de remix gemaakt was, laat staan dat 'ie uitgekomen was...
Heb meteen de 12" besteld ( ), ben heel benieuwd hoe de mix klinkt... Vind het origineel geen hoogtepunt van zijn laatste album, maar lees positieve reacties op de mix.

Wat ik las zijn er 500 exemplaren van de 12" gemaakt. Een heus collectors item, dus!
Kom de mix op iTunes overigens niet tegen. Wel op een Engelse site, maar dat is in WMA-formaat. Ben ik niet zo'n liefhebber van... Als iemand weet waar de mix in MP3 te downloaden is, houd ik me aanbevolen!

[ Bericht 19% gewijzigd door Michiel72 op 09-11-2007 18:45:38 (oops... taalfoutje) ]
pi_54487858
Tiergarten is juist geweldig!
pi_54501837
quote:
Special performance on TV in Holland!
Rufus and his full band will be performing two songs live for VARA television's "Mooi ! Weer De Leeuw", a Dutch amusement show. The episode will be recorded and aired on VARA channel 1 on Sunday, November 25th at 9:20pm CET and will rerun on VARA Television channel 3 on Monday, November 26th at 9:25pm CET.

The show will also be available for online viewing. Stay tuned to the website for more details!
pi_54509917
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef Michiel72 het volgende:

[..]
Heeey, mooie tip.
Echt iets voor Paul ook.
pi_54534047
Ik ga Rufus volgende week live meemaken. Ik ben benieuwd! Ik vind zijn muziek niet spectaculair, maar het kan me verrassen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_54644593
Vanavond ga ik naar Rufus in Brussel. Ik ben benieuwd!
pi_54654347
Ik heb nog een kaartje over, maar ik hoorde dat het toch niet is uitverkocht...
Paan!
pi_54690308
Ik ben er geweest en... wat moet ik erover zeggen. Ik vind alles zo hetzelfde... het was niet slecht, absoluut niet, maar het was ook geen hoogtepunt. Hij zingt (op zijn manier) goed en de drummer was fantastisch. Maar de blazers lieten nogal wat steekjes vallen en het theatrale waar Rufus om wordt geprezen, vond ik niet echt uit de verf komen. Leuk om eens gezien te hebben, maar daar blijft het helaas bij.

Oh ja... drop die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Been there, done that!

[ Bericht 5% gewijzigd door Hapertje op 18-11-2007 11:51:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')