Iemand stuurde mij al eerder nummers, maar die vielen niet echt. Leuk, maar niet speciaal. En toen zag ik de video op Youtube en was ik verkocht. Nu vind ik eigenlijk alles wel tof.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef Ceriel het volgende:
Ik kende m op de een of andere manier alleen van naam, maar hoorde gisteren 'Going To A Town'.
Na dit nummer een paar keer gehoord te hebben ben ik er redelijk door verpletterd. Wat een prachtige plaat, en dat is een understatement.
Voor de duidelijkheid: geen concert maar een interview.quote:INTERVIEW RUFUS WAINWRIGHT OP CROSSING BORDER
Op woensdag 21 november treedt Rufus Wainwright op tijdens het Crossing Border festival. Rufus Wainwright wordt geïnterviewd door de Belgische popjournalist Serge Simonart.
Op 21 november geeft Rufus Wainwright een exclusief interview voor een select publiek. Van de Canadese singer songwriter verscheen onlangs het album Release The Stars. Dit vijfde album van de in Amerika geboren maar in Canada opgegroeide Wainwright bleek de doorbraak naar het grote publiek te zijn. Naast zijn fans wordt Rufus Wainwright geroemd door collega's als Sting en Elton John.
Voor dit interview in Teatro Cuatro moeten aparte kaarten gekocht worden! Kaarten voor dit interview zijn ¤10,- en vanaf 15 september te koop via de Koninklijke Schouwburg.
quote:RUFUS WAINWRIGHT wist de schijnwerpers op zich te richten door het optreden dat Judy Garland in 1961 in Carnegie Hall deed nummer voor nummer te reproduceren. Een registratie van Rufus’ concerten komt nu ook uit op cd en dvd.
Rufus Does Judy At Carnegie Hall is de titel van een dubbel-cd, die het optreden dat Wainwright in Carnegie Hall deed beslaat. Maar nog mooier is het natuurlijk als je ook kunt zién hoe de zoon van Loudon Wainwright III en Kate McGarrigle in de huid van een van de beroemdste zangeressen in de geschiedenis kruipt. Daarvoor verschijnt op dezelfde dag (4 december) de dvd Rufus! Rufus! Rufus! Does Judy! Judy! Judy! Live At The London Palladium.
Zowel de cd als de dvd bevat 27 songs. De cd werd opgenomen op 14 juni 2006 in Carnegie Hall in New York. De dvd werd vastgelegd op 25 februari 2007 in het Londense Palladium. Beide registraties bevatten klassiekers als Over The Rainbow, Zing! Went The Strings Of My Heart en Puttin' On The Ritz. Wainwright werd bij de optredens begeleid door een 36 personen tellend orkest.
Oor.nl
quote:Special performance on TV in Holland!
Rufus and his full band will be performing two songs live for VARA television's "Mooi ! Weer De Leeuw", a Dutch amusement show. The episode will be recorded and aired on VARA channel 1 on Sunday, November 25th at 9:20pm CET and will rerun on VARA Television channel 3 on Monday, November 26th at 9:25pm CET.
The show will also be available for online viewing. Stay tuned to the website for more details!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Been there, done that!
[ Bericht 5% gewijzigd door Hapertje op 18-11-2007 11:51:40 ]Nothing takes the past away like the future!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |