abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50983025
Hey. Dit nieuwsbericht van Djeez is best okee. Niet van dat jolige geneuzel.
Dat mag ook best gezegd.
Fietser op dak van auto van de weg gehaald

Keep up the good work.

en nog een:
Katja Schuurman speelt lesbienne in seksfilm

Zouden zijn "grappen" op zijn?

[ Bericht 21% gewijzigd door SlaadjeBla op 29-06-2007 21:07:52 ]
pi_50992123
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
Hey. Dit nieuwsbericht van Djeez is best okee. Niet van dat jolige geneuzel.
Dat mag ook best gezegd.
Fietser op dak van auto van de weg gehaald

Keep up the good work.

en nog een:
Katja Schuurman speelt lesbienne in seksfilm

Zouden zijn "grappen" op zijn?
We hebben altijd Moniek nog. Wat een brol...

Jongen (15) steekt rapport in brand

Of dit soort berichten...

Zelfdoder op station Rotterdam Blaak

Ik dacht dat over zelfdoding geen berichten geplaatst werden. In verband met bepaalde journalistieke afspraken... Oh ja, hier zitten nergens journalisten...
quote:
De man was het blijkbaar zo zat, dat hij ervoor koos om zichzelf voor de trein te gooien.
Heb je soms een interview gehad met die vent? Met zijn familie? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk...
quote:
"Ik moest naar Zwijndrecht, maar dat ging blijkbaar niet, want het treinverkeer lag stil. Heel het station was afgezet en het was een drukte van jewelste.", aldus een ooggetuige.
Ooggetuige van wat?! Van drukte?! Tering zeg dit is echt slecht... Typisch de FP.
Wat ruist er in het struikgewas?
pi_50992225
teh Fap Page...

WIJ WILLEN PR0N!!!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 30 juni 2007 @ 03:10:43 #104
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_50992598
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

poep ?
Guanine en Cytosine! *O*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 08:45:23 #105
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_50993784
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 02:34 schreef Kermende_Kikker het volgende:

[..]

We hebben altijd Moniek nog. Wat een brol...

Jongen (15) steekt rapport in brand

Of dit soort berichten...

Zelfdoder op station Rotterdam Blaak

Ik dacht dat over zelfdoding geen berichten geplaatst werden. In verband met bepaalde journalistieke afspraken... Oh ja, hier zitten nergens journalisten...
[..]

Heb je soms een interview gehad met die vent? Met zijn familie? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk...
[..]

Ooggetuige van wat?! Van drukte?! Tering zeg dit is echt slecht... Typisch de FP.
of nog meer schokkend wereldnieuws: Kleuter (4) gecontroleerd op bier . Nadat ik de eerste alinea gelezen had verwachte ik dat het plot oid wel in de tweede zou staan... niet dus . Een bewaker heeft in de rugtas van die arme Stefanie uit het Drentse Smilde gekeken, nounou, poepoe.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_50996563
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 08:45 schreef Asmodean het volgende:

[..]

of nog meer schokkend wereldnieuws: Kleuter (4) gecontroleerd op bier . Nadat ik de eerste alinea gelezen had verwachte ik dat het plot oid wel in de tweede zou staan... niet dus . Een bewaker heeft in de rugtas van die arme Stefanie uit het Drentse Smilde gekeken, nounou, poepoe.
Ik moet ook maar even gaan submitten, ik stapte net met m'n naakte kloten uit bed en kon zo snel m'n slippers niet vinden. Daar kan Moniek of Djeez vast een leuk stukje over schrijven...
Wat ruist er in het struikgewas?
pi_50999005
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:22 schreef Kermende_Kikker het volgende:

[..]

Ik moet ook maar even gaan submitten, ik stapte net met m'n naakte kloten uit bed en kon zo snel m'n slippers niet vinden. Daar kan Moniek of Djeez vast een leuk stukje over schrijven...
"Toen Kermende Kikker met zijn harde ochtendjoekeloerus en kale hangzak uit zijn nest gekropen kwam, was onze groene vriend zijn hendig sjieke slippers kwijt."
  PR/Manusje van alles zaterdag 30 juni 2007 @ 13:52:10 #108
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_50999320
Het topic gaat over grappen in nieuwsberichten, niet over, in jullie optiek, slechte nieuwsberichten met een kleine nieuwswaarde. Begin niet te zeiken over elk bericht dat jullie slecht vinden want dan zijn we snel klaar hier
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_50999510
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het topic gaat over grappen in nieuwsberichten, niet over, in jullie optiek, slechte nieuwsberichten met een kleine nieuwswaarde. Begin niet te zeiken over elk bericht dat jullie slecht vinden want dan zijn we snel klaar hier
Humorloos hoor

Is er intern overleg geweest over de nieuwsberichten van Djeez? Zijn berichten lijken een stuk serieuzer qua toon. En dat is erg positief.
  PR/Manusje van alles zaterdag 30 juni 2007 @ 14:03:12 #110
Toezicht is gezond!
pi_50999633
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:58 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Humorloos hoor

Is er intern overleg geweest over de nieuwsberichten van Djeez? Zijn berichten lijken een stuk serieuzer qua toon. En dat is erg positief.
Nee, er is geen overleg geweest.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_51000837
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee, er is geen overleg geweest.
Dan heeft hij misschien zelf aanstoot genomen aan het commentaar
pi_51003686
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Dan heeft hij misschien zelf aanstoot genomen aan het commentaar
Viel mij inderdaad ook op dat het er sinds dit topic beter op is geworden. Vond het nieuwsbericht over de fietser op het dak van een auto leuk en grappig door zijn inhoud, zonder flauwe grapjes tussendoor. En zo hoort het. Zo kunnen we weer zelf bepalen wat leuk is..
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:13:42 #114
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_51080368
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef SlaadjeBla het volgende:
Terug bij af
Koffiezetten doet inbreker das om
kijk voor de grap ook eens naar de reacties op de nieuwsposter
quote:
Uhmmm, zou dit heel eventueel misschien vertaald kunnen worden naar een journalistiek verantwoord verhaaltje?
quote:
Het niveau van de "stukjesschrijver" benadert het niveau van deze inbreker
Lees liever dan liever de bron....
echt te triest dat FOK! hem toch lekker zijn gang laat gaan
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:10:13 #115
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_51143174
Schopje.

Djeez is weer bezig hoor:

Amsterdamse Spongebob maakt Chinezen woedend
Nu maar hopen dat de Chinezen in ons land nog wel loempia's voor ons willen bakken

Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  PR/Manusje van alles woensdag 4 juli 2007 @ 20:11:01 #116
Toezicht is gezond!
pi_51143204
Chinezen bakken geen loempia's dat zijn de Vietnamesen
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:17:36 #117
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_51143445
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chinezen bakken geen loempia's dat zijn de Vietnamesen
Dat wou ik ook zeggen, maar ik heb het nog even opgezocht. Volgens Wikipedia zijn er Chinese, Vietnamese en Indonesische loempia's, en is het woord loempia Indonesisch.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')