Shit, je hebt gelijk ja... Ik ben weer es ff in de war met wat anders volgens mij. Gaat lekker hier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:35 schreef Numbie het volgende:
Uhm, ze komen gewoon uit Londen hoor...![]()
En ja, ik was erbij
Precies ja. En t gebruik van die synth doen ze ook erg goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Die gast lijkt op een marmotje, maar het is een heel fijn album geworden. Lekker uptempo en niet te moeilijk. Een stuk verfrissender dan de zoveelste Coldplay of random indie britpop kloon.
Stay The Night en The World Is Outside komen regelmatig langs bij MTV geloof ik en op 3FM.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:08 schreef Smeich het volgende:
Volgens mij heb ik ook een en ander eens gehoord van hun.. klonk leuk
Was jij ook in Paradiso??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef JeroenV het volgende:
Ik krijg dit topic nu pas door![]()
Erg leuk bandje. Optreden in Paradiso was ook goed! Rockte tenminste wat meer, was echt leuk
Moet wel zeggen dat ik de slome nummers minder of weinig aan vindt. Maar nummers als Stop, Musical Chairs en Ghosts![]()
Hebben naar mijn idee ook genoeg potentie en ik zal ze blijven volgen.
Ja, stond paar rijen van het podium aan de rechterkant.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef Numbie het volgende:
[..]
Was jij ook in Paradiso??Haha, dan heb ik je misschien nog wel gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |